MuscleMeat

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

Ik snap sowieso de hele fuzz niet rond petjes, hoofddoekjes, bandana's op je kop tijdens het trainen. So what? Moeten ze lekker zelf weten, ik denk dat we te ver doordraaien. Ik stoor me meer aan het feit dat mensen onnodig bankjes bezet houden, laat ze daar maar wat aan doen.

Ik snap inderdaad niet hoe je last kan hebben van wat iemand anders op zn hoofd draagt. Heeft ook niets met hygiene van doen.

Wat is representatief? Een BB'er in minislip met bruine verf op? Ik dacht dat bodybuilders excentrieke non-conformistische mensen waren? maar blijkbaar is er een dresscode voor bewegen in je vrije tijd. Wat een bullshit. Laat dat iedereen zelf uitmaken

Gewoon, sportkleding. Ik zie ook geen christelijke of whatever mensen hier rondlopen in soepjurken. Ik neem aan dat de dame in kwestie ook geen bb-er is in een hardcore gym. Als ik een moskee binnenloop in mijn trainingspak en sportschoenen aan zal ik ook raar aangekeken worden?

Verder vind ik petjes en hoodies enzo ook shit :)

Laatst bewerkt:
Gewoon, sportkleding. Ik zie ook geen christelijke of whatever mensen hier rondlopen in soepjurken. Ik neem aan dat de dame in kwestie ook geen bb-er is in een hardcore gym. Als ik een moskee binnenloop in mijn trainingspak en sportschoenen aan zal ik ook raar aangekeken worden?

Het ging toch niet over soepjurken in de gym? En dan nog, waarom heb je daar last van?
Een moskee mag je zo binnen in je trainingspak hoor, niemand die daar een probleem van zou maken.

Lijkt mij juist heel stoer als wat meer moslima's gaan bodybuilden, goede integratie ook.

Integratie met hoofddoeken op :cool:

vrijheid477.jpg

:trollfacex:

vrouwen horen in de keuken !

Laat iedereen in zijn of haar waarde.
Als iemand met een hoofddoek wil trainen en niemand kwaad doet, so what?
We leven hier in een multi-culturele wereld. Leven en laten leven...
Je hoeft niet gelijk te trouwen met ze...laat ze gewoon....doe je eigen ding...de wereld is niet van jou...

Laatst bewerkt:
Of het nou een hoofddoek is of iets anders, een sportschool mag regels opstellen. Als je het niet leuk vindt ga je maar ergens anders heen, niemand verplicht je daarheen te gaan..

Lekker makkelijk, 'ies discriminatie'. Nee is het niet, want alle hoofddeksels etc zijn verboden. Het zou discriminatie zijn als petten niet mochten en hoofddoeken wel!

Laat iedereen in zijn of haar waarde.
Als iemand met een hoofddoek wil trainen en niemand kwaad doet, so what?
We leven hier in een multi-culturele wereld. Leven en laten leven...
Je hoeft niet gelijk te trouwen met ze...laat ze gewoon....doe je eigen ding...de wereld is niet van jou...
Daar gaat het niet eens om. Petjes zijn niet toegestaan, en als je een petje op hebt wordt je ook meteen verteld dat het niet toegestaan is. Waarom zouden de regels weer moeten aangepast worden zodat hun een hoofddoek kunnen dragen?

Hmmm, geloof dat Fit4Free ook geen petten of mutsen accepteerd. Heeft meer met veiligheid te maken. Zou je maar gebeuren, dat je de lat pull down aan het doen bent en je zit vast met je hoofddoek..

Daar gaat het niet eens om. Petjes zijn niet toegestaan, en als je een petje op hebt wordt je ook meteen verteld dat het niet toegestaan is. Waarom zouden de regels weer moeten aangepast worden zodat hun een hoofddoek kunnen dragen?

Het probleem is dat deze regels pas na Pim Fortuyn en na 911 zijn ontstaan. In de jaren 80 toen er ook moslimvrouwen rondliepen met hoofddoeken was dit minder aan de orde. Dus het probleem zit hem in de makers van de regels.

Alsof je dat moet willen, trainen met zo'n zweetlap om je harses heen.

Als ze petjes verbieden is er niets aan de hand, maar als ze hoofddoeken verbieden is de wereld weer te klein. Hypocriet k*tland af en toe, altijd maar meten met twee maten. Het zelfde verhaal met de NEGERzoenen, als ik zou gaan klagen over blanke vla wordt ik alleen maar uitgelachen, maar een paar zwakzinnige idioten gaan klagen over een lekkernij wat al 30 jaar zo heet, en het moet ineens veranderd worden.

Het probleem is dat deze regels pas na Pim Fortuyn en na 911 zijn ontstaan. In de jaren 80 toen er ook moslimvrouwen rondliepen met hoofddoeken was dit minder aan de orde. Dus het probleem zit hem in de makers van de regels.
http://www.fitforfree.nl/nl/over-f4f/algemene-voorwaarden/ Zoals eerder gepost.

Het staat duidelijk in de regels dat petjes en andere hoofddeksels niet zijn toegestaan. Dan gaat het niet meer om discriminatie maar om een algemene regel. Dat ze ervoor aangeklaagd worden is gewoon idioot.

Alsof je dat moet willen, trainen met zo'n zweetlap om je harses heen.

Als ze petjes verbieden is er niets aan de hand, maar als ze hoofddoeken verbieden is de wereld weer te klein. Hypocriet k*tland af en toe, altijd maar meten met twee maten. Het zelfde verhaal met de NEGERzoenen, als ik zou gaan klagen over blanke vla wordt ik alleen maar uitgelachen, maar een paar zwakzinnige idioten gaan klagen over een lekkernij wat al 30 jaar zo heet, en het moet ineens veranderd worden.

2005 belde, ze willen hun n*gers terug. Dat was een reclamestunt van de fabrikant ook al viel het qua omzetstijging wel verkeerd uit.

Ik zie het probleem niet. Geen hoofddeksels dragen.

Volgende x met schoenen aan de Moskee bezoeken.

Terug
Naar boven