- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad geen discriminatie, het is logica.
Regels zijn regels. (<- is punt)
Het is inderdaad geen discriminatie, het is logica.
Regels zijn regels. (<- is punt)
Mensen die een aparte behandeling willen, kunnen die hier bij Fit For Free krijgen. En terecht, deze zogenaamde vrome moslima's hebben lak aan de regels en beroepen hun op een misbruiking van een fundamenteel recht. De sportschool verdient een pluim voor hun professionalisme en hun kracht om de regels keer op keer te handhaven. Nederland is klaar met het gedogen en het pappen en nat houden. Regels zijn regels, de wet is voor iedereen. De topictitel is in mijn ogen ook verkeerd, er is in mijn ogen geen sprake van discriminatie.

Ik denk dat veel van de reacties ook komen omdat veel van ons Nederlanders zo'n hoofddoek niet kunnen accepteren.
Ik vind het er zelf ook werkelijk belachelijk uitzien en snap niet waarom iemand zichzelf opzettelijk zo lelijk wil maken, maargoed ieder z'n eigen ding. Feit blijft dat Fit4free zelf de regels mag bepalen. Of dat nou k*tregels zijn of niet.
Daar ligt ook de kern van het probleem, het ligt in het verlengde van de passieve houding van de jan modaal.
De Islam is in een hoop dingen wel erg stil blijven staan.......
Omdat ze gedwongen zijn te geloven dat dat 'moet' van hun god. 1000 jaar oude gebruiken uit een primitieve cultuur. Natuurlijk moet je als weldenkend mens kotsen van vrouwen met een hoofddoek, helemaal omdat ze zo zijn gehersenspoeld zijn dat ze menen dat het hun eigen keuze is.
Neemt niet weg dat er nou eenmaal vrijheid van religie is.
Weet jij zelf wel wat je zegt?
---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------
Elke religie is dat!
Edit: En dan ga jij zeggen: 'nee, want hier in het westen zijn we christenen en daar is gelijkheid voor vrouwen e.d.' Nou Beau, dit heeft dus niets te maken met die primitieve jurkdragers die zichzelf gristenen noemen, maar met de cultuur die hier is ontstaan op basis van rede en ratio!
Elke religie is dat!
Edit: En dan ga jij zeggen: 'nee, want hier in het westen zijn we christenen en daar is gelijkheid voor vrouwen e.d.' Nou Beau, dit heeft dus niets te maken met die primitieve jurkdragers die zichzelf gristenen noemen, maar met de cultuur die hier is ontstaan op basis van rede en ratio!
Hetzelfde geldt ook voor elke banale modetrend, dus zie ik niet in waarom ik dan wel zou moeten kotsen van een hoofddoek.
Veel te weinig helaas.
O, wat fijn dat jij al van te voren weet wat ik ga zeggen......
Woorden in de mond leggen, een van de meest voorkomende drogreden ooit.