- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de oude, maar wel ipf approved Al's het goed is.Lijkt deze prijs te mooi om waar te zijn? Of is het een oud model? Zijn toch wel echt IPF approved?
Titan Powerlifting Knee Sleeves - IPF Approved black with gray trim | eBay
Besloten dat ik nu wel sleeves wil gaan halen. Laatste weken dus lichte kniepijntjes en voorkomen is beter dan verhelpen.
En lekker warm in de winter![]()
Ik weet niet wat je budget is. Maar ik zou sbd's halen. Ik kan niet meer zonder.
Dat zijn de oude, maar wel ipf approved Al's het goed is.

Volgens mij maakt het elkaar weinig.
Kies war je budget op t moment toelaat en dat ze approved zijn natuurlijk.

Zou sbd halen. Heb best veel titans kapot zien gaan en zijn een stuk minder overall wat ik heb begrepen. Zijn wel wat duurder maar als ik ze al na 2 jaar en wat wasbeurten verder nog kan verslijten als als nieuw lijkt me dat wel een goed teken.Lijkt deze prijs te mooi om waar te zijn? Of is het een oud model? Zijn toch wel echt IPF approved?
Titan Powerlifting Knee Sleeves - IPF Approved black with gray trim | eBay
Besloten dat ik nu wel sleeves wil gaan halen. Laatste weken dus lichte kniepijntjes en voorkomen is beter dan verhelpen.
En lekker warm in de winter![]()

Zou sbd halen. Heb best veel titans kapot zien gaan en zijn een stuk minder overall wat ik heb begrepen. Zijn wel wat duurder maar als ik ze al na 2 jaar en wat wasbeurten verder nog kan verslijten als als nieuw lijkt me dat wel een goed teken.

Jammer genoeg geen zwart witte sleeves in de markt voor die outfitNahh daar doen we nooit wat mee. Ik waxht gewoon even een maandje en koop ze dan
Ga nog even wachten met kopen en haal de sbd's dan ja. Met name ook omdat m'n hele outfit dan sbd is![]()
Jammer genoeg geen zwart witte sleeves in de markt voor die outfit

Niet mogen helpen, u wot?Zie niet echt in wat het verschil tussen titan en SBD kan zijn in deze, Sleeves zouden niet mogen helpen bij een lift dus denk dat je gewoon extra betaald voor het op dit moment meest populairste merk van de klas..![]()
strakke sleeves plakken makkelijk 10kg op je totaal en sbd sleeves zitten over een groter gedeelte, dus meer support en mogelijk met een kilo meer op je totaal.Zie niet echt in wat het verschil tussen titan en SBD kan zijn in deze, Sleeves zouden niet mogen helpen bij een lift dus denk dat je gewoon extra betaald voor het op dit moment meest populairste merk van de klas..![]()

Niet mogen helpen, u wot?strakke sleeves plakken makkelijk 10kg op je totaal en sbd sleeves zitten over een groter gedeelte, dus meer support en mogelijk met een kilo meer op je totaal.

Oke. Dat is veranderd dus.
Snap de benaming raw dan niet helemaal meer maar dat is een hele andere discussie..
Ik heb SBD sleeves nooit geprobeerd maar volgens mij zitten die hetzelfde als de Titan sleeves. Degene die jij linkte zijn wel een stuk kleiner en volgens mij vergelijkbaar met die Rehbands die ik ooit had. Die Rehbands zaten lang niet zo strak als die Titans die ik nu heb. Voorkeur bij mij ligt wel bij de iets grotere sleeves. Of dat Titan of SBD is, maakt volgens mij niet uit.
Mensen die slim zijn kopen hun sleeves expres een maat te klein zodat ze meer kilo’s kunnen swuatten

Laatste reps van de werksets waren wel doorbikkelen

Laatste week dat ik deze oefeningen doe. Fysio zei dat m'n lichaam 4-6 weken nodig zou hebben om in balans te komen mbv de oefeningen. Eind van deze week zijn dat 6 weken.
) Hopelijk blijft het zo, ook in de volgende weken als je de oefeningen niet meer doet!