Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
DUs eigenlijk is het gewoon PL-er knuffelen? :P

Meeste mensen kunnen met low bar squatten meer kilo's verplaatsen.
Daarom doen alle (oke niet alle) pl-ers low bar.
Heb je nooit geprobeerd?

Als je mij op een bosubal vindt lijken dan wel ja :p

Nee nooit geprobeerd.
Weet dat mensen in de meeste gevallen meer kilo's kunnen squatten daarmee.
Maar ben ten eerste een beetje te eigenwijs om nu techniek om te gooien.
En ten tweede heb ik zoiets van; ik maak zo ook nog prima progessie. Kan dat misschien beter als "wapen" gebruiken op het moment dat ik niet goed meer progress over x jaar.

Of meer pizza dan als progressie stagneert :D

• #2.024
Kwalificatie-eisen voor het NK zijn dus bekend.
Voor de -72 classic is dat 325 kg totaal geworden.

Voor de -72 junioren is EK zelfs 355 kg totaal.
Iets dat misschien een mooie uitdaging is voor de aankomende net geen 3 jaar die ik nog heb in de junioren klasse.

Ik heb aangekondigd om mee te willen gaan draaien in de junioren, omdat ik daar natuurlijk veel meer uit kan halen. Alleen vindt dat nu pas plaats op 23-24 juni. Daarom wil ook Fox lekker gaan doen om daarvoor nog wel een mooi piekmoment te hebben. Of daar dan kwalificatie inzit maak ik me niet zo druk om als afgelopen keer. Sowieso PR's knallen :D

Nee nooit geprobeerd.
En ten tweede heb ik zoiets van; ik maak zo ook nog prima progessie. Kan dat misschien beter als "wapen" gebruiken op het moment dat ik niet goed meer progress over x jaar.

Ik vind low bar ook veel relaxter dan high bar. Voelt veel steviger ofzo. Maar goed ik ben dan geen pl’er al heb ik wel de buik(je) ervoor :p

• #2.026
Ik vind low bar ook veel relaxter dan high bar. Voelt veel steviger ofzo. Maar goed ik ben dan geen pl’er al heb ik wel de buik(je) ervoor :p

Ik squat ook nog eens high-highbar :p
Die techniekverandering is misschien wat voor over een tijdje, cba om dat nu te gaan aanpassen haha.

Iets dat misschien een mooie uitdaging is voor de aankomende net geen 3 jaar die ik nog heb in de junioren klasse.

Ik heb aangekondigd om mee te willen gaan draaien in de junioren, omdat ik daar natuurlijk veel meer uit kan halen. Alleen vindt dat nu pas plaats op 23-24 juni. Daarom wil ook Fox lekker gaan doen om daarvoor nog wel een mooi piekmoment te hebben. Of daar dan kwalificatie inzit maak ik me niet zo druk om als afgelopen keer. Sowieso PR's knallen :D
Had ik nog niet eens gezien!!! 325 is een mooi aantal:)

Binnen 3 jaar ga jij die 355 wel halen. Ook een mooi streven!
Waarsch zien we elkaar in fox dan mits er geen gekke dingen uit de mri komen

Gewoon lekker highbar blijven squatten, als dat goed bevalt :)

• #2.029
Had ik nog niet eens gezien!!! 325 is een mooi aantal:)

Binnen 3 jaar ga jij die 355 wel halen. Ook een mooi streven!
Waarsch zien we elkaar in fox dan mits er geen gekke dingen uit de mri komen

Erg mooi inderdaad! Had zelfs nog wat hoger verwacht dus dat valt wel mee.

Dat is wel een ultiem streven ja :D
Tot bij fox dan (als alles goed gaat)! Zou leuk zijn om met je te liften.

Gewoon lekker highbar blijven squatten, als dat goed bevalt :)

Yes, voorlopig in ieder geval :)

• Like
Waarderingen: Pren
Ja lijkt me ook leuk:D

355kg totaal zou echt ziek zijn als je dat haalt :D

Stink je nog zo erg? :D

Nee nooit geprobeerd.

Kan je nu al zeggen dat het @^#$* zwaar is daarop over te stappen en techniek te leren. Heb nog nooit zoveel spierpijn gehad:roflol:
Kan ook aan mezelf liggen natuurlijk:p

Mooi aantal kg die 325. Voor mijn klasse had ik toch ook echt meer verwacht, staat maar op 285kg totaal. Maar goed zullen wel ergens de streep getrokken moeten hebben.

355kg is aardig wat voor een ek. Zal ook nog wel op gaan lopen waarschijnlijk. Maar als je zo door blijft trainen kom je zeker een heel eind en blijven mooie doelen!

• #2.040
En zeker goed haalbaar! Wat ga je eigenlijk na de Fox meet doen? Misschien heb ik het gemist.

Ga daarna eind juni meedoen aan NK junioren, daarvoor is geen kwalificatie-eis :)
Weet jij al of je mee wilt doen met Fox cup?

I like it :)

Gym was vandaag bijzonder leeg wel...

En er na een paar jaar achterkomen dat low bar toch wel veel beter aanvoelt en er meer gewicht mee kunt verplaatsen. :rolleyes:

Ja zo valt er voor veel dingen wel wat te zeggen :P
Ik ben lichtelijk autistisch en zou het gewoon zonde vinden om daar op dit punt tijd in te gaan stoppen.

Kan je nu al zeggen dat het @^#$* zwaar is daarop over te stappen en techniek te leren. Heb nog nooit zoveel spierpijn gehad:roflol:
Kan ook aan mezelf liggen natuurlijk:p

:roflol: klinkt aantrekkelijk

Mooi aantal kg die 325. Voor mijn klasse had ik toch ook echt meer verwacht, staat maar op 285kg totaal. Maar goed zullen wel ergens de streep getrokken moeten hebben.

355kg is aardig wat voor een ek. Zal ook nog wel op gaan lopen waarschijnlijk. Maar als je zo door blijft trainen kom je zeker een heel eind en blijven mooie doelen!

Ja ik las het net in je update over de 285, dat valt echt reuze mee zeg.
Zit nu met m'n maxes op 295, dus zie wel hoe dat loopt in februari. Wie weet ga ik deze maanden keihard vooruit, wie weet niet. Hoop het eerste :D

Denk ook wel dat het op zal gaan lopen omdat dat anders ook te overbezet raakt.
Zoals je zegt een heel mooi doel, we gaan het wel zien.

Terug
Naar boven