Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Zalig dit15/1/2017
Step ups in het trappenhuis
2 verdiepingen
Stofzuigen
42m²
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalig dit15/1/2017
Step ups in het trappenhuis
2 verdiepingen
Stofzuigen
42m²

Hoeveel back squat je? Je doet nu eigenlijk alleen front squats geloof ik?

Denk dat het wel een slimme keuze is met hoe makkelijk het afging op squats. Alleen jammer dat je dat nu pas doetVoor aankomende 3 weken 117.5 als max ingevuld ipv 115 omdat squat sets vrij makkelijk gingen. Dit voelde qua rpe, van wat in een training als dit zou moeten, goed.

Op dit moment alleen maar front squats idd. Mijn 5rm op de back squat is 127,5 geloof ik. Dus je 1rm komt al aardig in de buurt. Zeker als je nagaat dat ik die 127,5 op het moment wss niet meer kan squatten![]()

Denk dat het wel een slimme keuze is met hoe makkelijk het afging op squats. Alleen jammer dat je dat nu pas doet![]()

Wat meer rpe rir aanhouden waar nodig en het gewicht verhogen of verlagen ipv het aantal reps ja. Maar vaak is dat programma wel dusdanig dat ik wel het juiste gewicht al heb. Ben benieuwd hoe dat gaat als NK junioren prep.Ja beetje jammer wel. Heb soms wel op gevoel wat extra gedaan.d
Maarja weer een les voor de volgende cycle![]()
Wat meer rpe rir aanhouden waar nodig en het gewicht verhogen of verlagen ipv het aantal reps ja. Maar vaak is dat programma wel dusdanig dat ik wel het juiste gewicht al heb. Ben benieuwd hoe dat gaat als NK junioren prep.

ik zag dat je zondag ochtend op moet succes alvast, maar als ik het zo allemaal even gelezen heb komt dat bij jouw helemaal goed. Misschien zie ik je nog even liften.
Dankjewel en jij natuurlijk ook alvast veelnsucces gewenst!
Wanneer mort jij precies liften en in welke klasse doe je mee?
in de -93 klasse dus zondagmiddag, maar wil er wel bijtijds zijn.

Idd alleen zal het squatten niet mijn sterkste onderdeel zijn. Ik hoop vooral mezelf te overtreffen op de deadlift en het bankdrukken. Voor nu nog maar hopen op een paar goede trainingen voor de wedstrijd.
Dit wordt toch jouw 2de wedstrijd?

Ben je geen sterke squatter? Met de deadlift kan je nog tot het gaatje gaan en die laatste punten voor je beoogde totaal bij elkaar tillen!
Ja ik had de SBD afgelopen jaar gedaan, wad echt tof dus ik kan niet wachten tot deze wedstrijd![]()
Ja

Ik ben een beetje nieuwsgierig: vanwaar het sterretje?![]()