MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422

Idd dat je dit nog volhoudt..

Nog max een weekje wachten :emo:

Moet wel eerlijk blijven...

16/1/2018 - week 2, dag 1 (#32)
Squat

1x3 60 kg
1x3 70 kg
Even 5 min wachten want had inhalator ingenomen, kreeg bijna geen lucht bij diep inademen.
1x3 70 kg
1x3 82.5 kg
1x3 82.5 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
Voor aankomende 3 weken 117.5 als max ingevuld ipv 115 omdat squat sets vrij makkelijk gingen. Dit voelde qua rpe, van wat in een training als dit zou moeten, goed.

BP paused
1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg

Squat
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 82.5 kg (ipv 87.5 foutje)
1x3 87.5 kg
1x3 87.5 kg
1x3 87.5 kg

GCPD
2x12 ? kg
1x9 ? kg

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 100 min

Straks haal je mijn backsquat nog in haha :p

:roflol:

Hoeveel back squat je? Je doet nu eigenlijk alleen front squats geloof ik?

Op dit moment alleen maar front squats idd. Mijn 5rm op de back squat is 127,5 geloof ik. Dus je 1rm komt al aardig in de buurt. Zeker als je nagaat dat ik die 127,5 op het moment wss niet meer kan squatten :P

Voor aankomende 3 weken 117.5 als max ingevuld ipv 115 omdat squat sets vrij makkelijk gingen. Dit voelde qua rpe, van wat in een training als dit zou moeten, goed.
Denk dat het wel een slimme keuze is met hoe makkelijk het afging op squats. Alleen jammer dat je dat nu pas doet :p

• #2.427
Op dit moment alleen maar front squats idd. Mijn 5rm op de back squat is 127,5 geloof ik. Dus je 1rm komt al aardig in de buurt. Zeker als je nagaat dat ik die 127,5 op het moment wss niet meer kan squatten :P

Grappig: jouw 5 rm = mijn 1 rm :p

Denk dat het wel een slimme keuze is met hoe makkelijk het afging op squats. Alleen jammer dat je dat nu pas doet :p

Ja beetje jammer wel. Heb soms wel op gevoel wat extra gedaan.d
Maarja weer een les voor de volgende cycle :)

• Like
Waarderingen: Pren
Ja beetje jammer wel. Heb soms wel op gevoel wat extra gedaan.d
Maarja weer een les voor de volgende cycle :)
Wat meer rpe rir aanhouden waar nodig en het gewicht verhogen of verlagen ipv het aantal reps ja. Maar vaak is dat programma wel dusdanig dat ik wel het juiste gewicht al heb. Ben benieuwd hoe dat gaat als NK junioren prep.

• #2.429
Wat meer rpe rir aanhouden waar nodig en het gewicht verhogen of verlagen ipv het aantal reps ja. Maar vaak is dat programma wel dusdanig dat ik wel het juiste gewicht al heb. Ben benieuwd hoe dat gaat als NK junioren prep.

Inderdaad. Van het reps verhogen moet ik dan even afstappen want dat is wat ik tot op heden meestal dan deed. Ben ook erg benieuwd :)

ik zag dat je zondag ochtend op moet succes alvast, maar als ik het zo allemaal even gelezen heb komt dat bij jouw helemaal goed. Misschien zie ik je nog even liften.

• #2.431
ik zag dat je zondag ochtend op moet succes alvast, maar als ik het zo allemaal even gelezen heb komt dat bij jouw helemaal goed. Misschien zie ik je nog even liften.

Dankjewel en jij natuurlijk ook alvast veelnsucces gewenst!
Wanneer mort jij precies liften en in welke klasse doe je mee?

Idd alleen zal het squatten niet mijn sterkste onderdeel zijn. Ik hoop vooral mezelf te overtreffen op de deadlift en het bankdrukken. Voor nu nog maar hopen op een paar goede trainingen voor de wedstrijd.
Dit wordt toch jouw 2de wedstrijd?

• #2.435
Idd alleen zal het squatten niet mijn sterkste onderdeel zijn. Ik hoop vooral mezelf te overtreffen op de deadlift en het bankdrukken. Voor nu nog maar hopen op een paar goede trainingen voor de wedstrijd.
Dit wordt toch jouw 2de wedstrijd?

Ben je geen sterke squatter? Met de deadlift kan je nog tot het gaatje gaan en die laatste punten voor je beoogde totaal bij elkaar tillen!

Ja ik had de SBD afgelopen jaar gedaan, wad echt tof dus ik kan niet wachten tot deze wedstrijd :)

Ben je geen sterke squatter? Met de deadlift kan je nog tot het gaatje gaan en die laatste punten voor je beoogde totaal bij elkaar tillen!

Ja ik had de SBD afgelopen jaar gedaan, wad echt tof dus ik kan niet wachten tot deze wedstrijd :)

Weet je of het ook uitgezonden wordt?

• #2.438
Was afgelopen nacht bij m'n moeder en zusje blijven slapen. Zou vanmiddag een voorlichting geven voor m'n opleiding in Zeidt; afgelast.
Einde vd middag dacht ik dat ik weer naar huis kon. Eenmaal op cs aangekomen bleek toch dat niks reed en zou rijden. Onverwachts blijf ik nu dus nog een nacht logeren.
Moest vanavond wel trainen; dus tijd voor basic fit. t*ring... €9 voor een dagpas. Werd opgehaald door mammie dus heb de laatste dingen moeten skippen.

18/1/2018 - week 2, dag 2 (#32)
Deadlift up to knees
(mixed grip first time)
1x3 65 kg
1x3 80 kg (ipv 1x2 foutje)
1x2 80 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x1 90 kg
1x1 90 kg
1x1 90 kg
Easy.

BP paused
1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Deadlift
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg vergeten
1x3 105 kg (4s hold)
1x3 105 kg (4s hold)
1x3 105 kg (4s hold)*
1x3 105 kg (4s hold)
1x3 105 kg (4s hold)

Walking lunges + seated row + ab rollouts
Geskipt

Trainingstijd: 90 min (?)

Heb alle mixed grip sets afgewisseld qua handen en weet welke ik wil gebruiken voor het maxen. Wil wel in training afwisselen.
Wennen met mixed grip bij slack out of de bar trekken. Kreeg daardoor m'n rug niet zo mooi in positie als dat ik zou willen.
Verdere beweging was goed hiermee te doen en grip was inderdaad easy. Vond zelfs de bar dicht bij m'n lichaam houden makkelijker lukken dan met double overhand :)

Terug
Naar boven