- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo misselijk/buikpijn dat ik gisteren niet verder kwam dan 2170 kcals en vandaag een uur na ontbijt nog helemaal vol zit
Duimen dat het maxen zo gaat lukken.
Ik hoop dat het allemaal naar wens is gegaan tijdens de treen!

Denk dat je rustig 10 kg meer trekt met hook of mixed grip. Ik prefereer zelf hook grip, maar je moet het wel goed doen, anders is de grip inderdaad zwak. Mixed grip is vrij makkelijk om te leren.
Hier is er ook weer 'ns een kleine verkoudheid/griepje naar binnen geslopenIk hoop dat het allemaal naar wens is gegaan tijdens de treen!

Squat is nog lang geen vieze grinder dus kan zeker wel paar kilo bij op de wedstrijd![]()

Te herkenbaarAb rollouts (thuis)
3x4 bw f**k helemaal vergeten... Doe ik al zo weinig vergeet ik dit![]()

Hmm niet echt herkenbaar.Hebben meer mensen dat je van bulk naar onderhoud zo misselijk bent en weinig eetlust?

Te herkenbaar
Vergeet abs iets te vaak. Ga ze voortaan gewoon na de grote compounds deadlift/squat pakken midden in de workout om ze niet te vergeten.
Hmm niet echt herkenbaar.
Hoewel ik ook nooit meer honger ben gaan ervaren. Chocomel voor de gains nu?
Dat deadlifts en squats niet continu even snel omhoog kunnen gaan makes sense.
Als je jezelf maar voorzichtig blijft uitdagen met goede uitvoering in acht nemend.
Maar dat zit wel goed hier geloof ik.

Mee eensSquat is nog lang geen vieze grinder dus kan zeker wel paar kilo bij op de wedstrijd![]()
Al squatte ik eerder ook wat explosiever en faalde dan wel eens halverwege, maar denk wel dat +2.5kg er nog in zitMixed grip is niet zo heel moeilijk aan te leren nog deze 3 weken qua deadlifts. Heb je in ieder geval geen zorgen dat je hem op grip gaat falen.

Gaat lekker zo
Zou zelf op mixed over gaan, met hook geen ervaring

Mee eensAl squatte ik eerder ook wat explosiever en faalde dan wel eens halverwege, maar denk wel dat +2.5kg er nog in zit