AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Zo misselijk/buikpijn dat ik gisteren niet verder kwam dan 2170 kcals en vandaag een uur na ontbijt nog helemaal vol zit :(
Duimen dat het maxen zo gaat lukken.

Zo misselijk/buikpijn dat ik gisteren niet verder kwam dan 2170 kcals en vandaag een uur na ontbijt nog helemaal vol zit :(
Duimen dat het maxen zo gaat lukken.

Hier is er ook weer 'ns een kleine verkoudheid/griepje naar binnen geslopen:( Ik hoop dat het allemaal naar wens is gegaan tijdens de treen!

• #2.383
10/1/2018 - week 1, dag 2 (#37) MAXEN
Squat

1x3 60 kg
1x3 80 kg (ipv 70 verkeerd geladen)
1x3 70 kg geskipt ivm vorige set
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 92.5 kg
1x1 105 g (ipv 102.5 fijner)
1x1 115 kg (PR evenaring)
1x1 120 kg (PR)
Middenrug dreigde halverwege in te klappen (is ook te zien), maar ik wist goed te corrigeren.
Lekkere zware squat en geeft nog ruimte voor misschien wat meer op de foxcup.

BP paused
1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 52.5 kg
1x1 57.5 kg
1x1 65 kg (PR evenaring)
1x1 67.5 kg (PR)
1x1 70 kg (PR)
FUCKYEAH :D

Deadlift
1x3 65 kg
1x2 80 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x1 105 kg
1x1 115 kg
1x1 125 kg (PR evenaring)
1x1 130 kg (PR) fail
Ik failde door grip, omg. De lift begon al niet lekker en ik denk dat ik schrok dat de bar wegglipte en daardoor m'n lichaam gewoon inkakte bovenin.
Zit nu heel erg na te denken of ik hooked of mixed moet gaan pullen. Hooked heb ik geprobeerd maar de bar glipte toen juist sneller weg (kwestie van gewenning over maanden?).
Please laat je gedachte over dit hierover uit, ik wil graag m'n deadlift opkrikken :o

Heel erg blij met de totale +10 kg op m'n totaal in 5 weken tijd. Deadlift blijft een dingetje...
Deadlift is vorig jaar ook wel het hardst vooruit gegaan en nu is dat de squat. Gok dat het ook niet allemaal tegelijk telkens omhoog kan schieten.

Trainingstijd: 135 min

---

Vanmorgen trouwens 71.7 kg dus -0.4 tov afgelopen maandag, vocht lijkt weg te zijn.
Hebben meer mensen dat je van bulk naar onderhoud zo misselijk bent en weinig eetlust? Denk dat dat bij mij door de deze overgang komt, voel me niet ziek namelijk.

Denk dat je rustig 10 kg meer trekt met hook of mixed grip. Ik prefereer zelf hook grip, maar je moet het wel goed doen, anders is de grip inderdaad zwak. Mixed grip is vrij makkelijk om te leren.

• #2.385
Denk dat je rustig 10 kg meer trekt met hook of mixed grip. Ik prefereer zelf hook grip, maar je moet het wel goed doen, anders is de grip inderdaad zwak. Mixed grip is vrij makkelijk om te leren.

Ik denk met het oog op de wedstrijden die eraan komen dat ik in dat geval voor nu mixed wil gaan leren.
Als ik steeds de grip veranderen van hand per set, moet er geen disbalans ontstaan.
Wel heb ik eens gelezen dat het tijdens mixed lastiger is om lats goed te engagen, dus ik weet niet of dat een struikelblok voor mij zal zijn aangezien ik dat al lastig vind met overhand grip.

• #2.386
Hier is er ook weer 'ns een kleine verkoudheid/griepje naar binnen geslopen:( Ik hoop dat het allemaal naar wens is gegaan tijdens de treen!

Beterschap trouwens :(
Had er even overheen gelezen!
Ik ben blij als de winter voorbij is met de kou en alle ziektes die rondzwerven.

Squat is nog lang geen vieze grinder dus kan zeker wel paar kilo bij op de wedstrijd ;)

Ab rollouts (thuis)
3x4 bw f**k helemaal vergeten... Doe ik al zo weinig vergeet ik dit :o
Te herkenbaar :roflol:

Vergeet abs iets te vaak. Ga ze voortaan gewoon na de grote compounds deadlift/squat pakken midden in de workout om ze niet te vergeten.

Hebben meer mensen dat je van bulk naar onderhoud zo misselijk bent en weinig eetlust?
Hmm niet echt herkenbaar.
Hoewel ik ook nooit meer honger ben gaan ervaren. Chocomel voor de gains nu? :choco:

Dat deadlifts en squats niet continu even snel omhoog kunnen gaan makes sense.
Als je jezelf maar voorzichtig blijft uitdagen met goede uitvoering in acht nemend.
Maar dat zit wel goed hier geloof ik.

• #2.390
Te herkenbaar :roflol:

Vergeet abs iets te vaak. Ga ze voortaan gewoon na de grote compounds deadlift/squat pakken midden in de workout om ze niet te vergeten.

Hmm niet echt herkenbaar.
Hoewel ik ook nooit meer honger ben gaan ervaren. Chocomel voor de gains nu? :choco:

Dat deadlifts en squats niet continu even snel omhoog kunnen gaan makes sense.
Als je jezelf maar voorzichtig blijft uitdagen met goede uitvoering in acht nemend.
Maar dat zit wel goed hier geloof ik.

Ik vergat eerst altijd abs maar merk al verbetering.
Ze hebben geen ab wheel in de sportschool dus doe het altijd thuis na de workout, vandaar dat ik het nog heel soms vergeet :o

Chocomel staat hier standaard in huis, mjam! Nu je het zegt, ik ga er zometeen een klaarmaken.
Net gewoon goede laag pindakaas gegeten dus dat ging al wel snel goed.

Dat zit denk ik ook goed :)
Ben wel blij dat in ieder geval bench én squat nu echt weer lekker gaan.

Lekkere pr's!

Mixed grip is niet zo heel moeilijk aan te leren nog deze 3 weken qua deadlifts. Heb je in ieder geval geen zorgen dat je hem op grip gaat falen.

Gaat lekker zo:D

Zou zelf op mixed over gaan, met hook geen ervaring

• #2.397
Mixed grip is niet zo heel moeilijk aan te leren nog deze 3 weken qua deadlifts. Heb je in ieder geval geen zorgen dat je hem op grip gaat falen.

Dat is wel een fijne gedachte. Zou het niet over m'n hart verkrijgen als ik 125/130 faal door grip op de foxcup :o

Gaat lekker zo:D

Zou zelf op mixed over gaan, met hook geen ervaring

Ja he :D

Hooked deed ik niet goed en/of niet dedicated genoeg, dus het was nog erger dan normaal pullen haha.
Ga mixed gewoon doen! Wie weet in de toekomst hooked nog eens een kans geven.

Mee eens:) Al squatte ik eerder ook wat explosiever en faalde dan wel eens halverwege, maar denk wel dat +2.5kg er nog in zit

Zou wel erg tof zijn.
Dan wordt de volgende écht grote mijlpaal een 2x bodyweight squat dit jaar :p

Ja 160 squat zou master zijn :trollface:

Mooie pr's!:D

Terug
Naar boven