Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

met mixed grip is het ff leren om je schouder en biceps te ontlasten

nice pr's ;)

Mooie pr's neergezet. Squat gaat zeker hoger worden. Ging snel!

Als ik straks weer ga bulken ga ik ook vel squaten om je in te halen :)

Ooo en die deadlift ging zo heerlijk vlug van de grond ook nog is, maar aan de andere kant...je weet dat ie er de volgende keer zo goed als zeker in zit!:yes:

Maar jeeutje echt van harte met je PRs, wat ben jij een held zeg!:clap:

Had niet eens door dat je niet mixed grip tilt. Zou inderdaad mixed of hookgrip pakken. Die deadlift had je zeker wel gehaald!!
Maar super mooie PRs! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.407
met mixed grip is het ff leren om je schouder en biceps te ontlasten

nice pr's ;)

Hoop dat het er binnen 3 deadlifttrainingen inzit zodat het op de foxgym cup goed gaat.

Dankjewel :)

Mooie pr's neergezet. Squat gaat zeker hoger worden. Ging snel!

Thanks!

Kan zeker nog 2,5 kg bij op de foxgym cup, nu al zin in haha

Als ik straks weer ga bulken ga ik ook vel squaten om je in te halen :)

Is goed :D

Komt gewoon omdat ik high bar squat dat het zo goed gaat

Ooo en die deadlift ging zo heerlijk vlug van de grond ook nog is, maar aan de andere kant...je weet dat ie er de volgende keer zo goed als zeker in zit!:yes:

Maar jeeutje echt van harte met je PRs, wat ben jij een held zeg!:clap:

Als de grip in orde is moet die 130 eindelijk gaan lukken ja :p
Zit nu echt al een half jaar op het punt dat ik de 125 niet voorbij kom geloof ik...

Dankjewel :D

Had niet eens door dat je niet mixed grip tilt. Zou inderdaad mixed of hookgrip pakken. Die deadlift had je zeker wel gehaald!!
Maar super mooie PRs! :D

Ik had altijd het idee dat ik m'n gripkracht wel bij kon houden, maar het is best logisch dat het op een gegeven moment té zwaar wordt.
Ga nu de mixed grip maar proberen en dan elke set afwisselen van grip, zodat geen disbalans optreedt. Daar was ik bang voor toen ik over mixed na ging denken een tijd terug.

Ik had altijd het idee dat ik m'n gripkracht wel bij kon houden, maar het is best logisch dat het op een gegeven moment té zwaar wordt.
Ga nu de mixed grip maar proberen en dan elke set afwisselen van grip, zodat geen disbalans optreedt. Daar was ik bang voor toen ik over mixed na ging denken een tijd terug.
Volgens Jordan Feigenbaum is er geen reden om aan te nemen dat je bij het niet afwisselen van mixed grip een disbalans ontwikkeld. En om je ideale setup zo goed mogelijk te trainen dus een vaste mixed grip te kiezen.

• #2.410

Hehe :D

Volgens Jordan Feigenbaum is er geen reden om aan te nemen dat je bij het niet afwisselen van mixed grip een disbalans ontwikkeld. En om je ideale setup zo goed mogelijk te trainen dus een vaste mixed grip te kiezen.

Bovenstaande klinkt voor mij niet logisch op dit moment en internet geeft ook allerlei verschillende uitspraken hierover.
Denk sowieso dat ik eerst maar eens mixed grip moet gaan pullen voordat ik daar meer over kan zeggen / denken.

Goed getild zeg, afgezien van grip issue, gefelicteerd! :birthday:

• #2.412
Goed getild zeg, afgezien van grip issue, gefelicteerd! :birthday:

Dankjewel :D die deadlift faal snel vergeten en lekker wisselen van grip haha

12/1/2018 - week 1, dag 3 (#32) gisteren
Squat

1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 87.5 kg
1x2 87.5 kg
1x2 87.5 kg
1x2 87.5 kg

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
Zwaarder in benen dan in upperbody :')

Pendlay row
5x5 47.5 kg
Was 5x4 van plan maar ging easy.

Glute bridges ss dead hang
3x6 100 kg -- 2x15 sec beide

Ab rollouts (thuis)
2x8 bw
1x5 bw

Trainingstijd: 80 min

Normaal na maxen heb ik echt het gevoel alsof m'n benen bloeden 's avonds en m'n rug is wel ergens verrot.
Nu helemaal niks, alsof ik een normale training had gehad behalve dat bovenstaande al zwaar genoeg voelde uiteraard.

Normaal na maxen heb ik echt het gevoel alsof m'n benen bloeden 's avonds en m'n rug is wel ergens verrot.
Nu helemaal niks, alsof ik een normale training had gehad behalve dat bovenstaande al zwaar genoeg voelde uiteraard.
Is ook wat je moet voelen toch.

Dat worden flinke PR's op de fox gym, dat hoor ik al:p

• #2.415
  • #2.416
15/1/2017
Step ups in het trappenhuis

2 verdiepingen

Stofzuigen
42m²

Huilen dit.... Vier gasten die aan het squatten waren. Ik moest twee bloks. Bench bezet. Dacht nog; ik wissel vrijdag en vandaag wel om, maar nee.
Gaat dus di ochtend - woe avond - vrij worden. Even niet optimaal voor herstel.

:treuren:

:janken: Sinds wanneer doen alle mannen hun benen trainen?! Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!

Tijd voor een echte gym.

Terug
Naar boven