- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met mixed grip is het ff leren om je schouder en biceps te ontlasten
nice pr's![]()

Mooie pr's neergezet. Squat gaat zeker hoger worden. Ging snel!
Als ik straks weer ga bulken ga ik ook vel squaten om je in te halen![]()

Ooo en die deadlift ging zo heerlijk vlug van de grond ook nog is, maar aan de andere kant...je weet dat ie er de volgende keer zo goed als zeker in zit!
Maar jeeutje echt van harte met je PRs, wat ben jij een held zeg!![]()

Had niet eens door dat je niet mixed grip tilt. Zou inderdaad mixed of hookgrip pakken. Die deadlift had je zeker wel gehaald!!
Maar super mooie PRs!![]()

Als de grip in orde is moet die 135 eindelijk gaan lukken ja
Zit nu echt al een half jaar op het punt dat ik de 125 niet voorbij kom geloof ik...
Volgens Jordan Feigenbaum is er geen reden om aan te nemen dat je bij het niet afwisselen van mixed grip een disbalans ontwikkeld. En om je ideale setup zo goed mogelijk te trainen dus een vaste mixed grip te kiezen.Ik had altijd het idee dat ik m'n gripkracht wel bij kon houden, maar het is best logisch dat het op een gegeven moment té zwaar wordt.
Ga nu de mixed grip maar proberen en dan elke set afwisselen van grip, zodat geen disbalans optreedt. Daar was ik bang voor toen ik over mixed na ging denken een tijd terug.
Dankjewel![]()

Volgens Jordan Feigenbaum is er geen reden om aan te nemen dat je bij het niet afwisselen van mixed grip een disbalans ontwikkeld. En om je ideale setup zo goed mogelijk te trainen dus een vaste mixed grip te kiezen.
Goed getild zeg, afgezien van grip issue, gefelicteerd!![]()
die deadlift faal snel vergeten en lekker wisselen van grip hahaIs ook wat je moet voelen toch.Normaal na maxen heb ik echt het gevoel alsof m'n benen bloeden 's avonds en m'n rug is wel ergens verrot.
Nu helemaal niks, alsof ik een normale training had gehad behalve dat bovenstaande al zwaar genoeg voelde uiteraard.

Dat worden flinke PR's op de fox gym, dat hoor ik al![]()

Sinds wanneer doen alle mannen hun benen trainen?! Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!

Idd dat je dit nog volhoudt..