MarcianoSR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 980
- Lengte
- 1m75
Altijd leuk om anderen aan te steken met het powerlift virus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toevallig ook trek in augurken??Vanochtend misselijk opgestaan wat gelukkig na 1,5 uur wegtrok. Wel last van wat brandende slokdarm tijdens trainen en voelde me overall minder sterk. Ging dus wat moeizamer vandaag.

Altijd leuk om anderen aan te steken met het powerlift virus![]()

Toch een lekkere training!
Toevallig ook trek in augurken??![]()
Ik dacht ... kop deze vast in voor de kerels komen.![]()
pffff
alles beter dan zoetigheid.. hahhhaa... ja ik ben zo een gek ja.
alleen verkopen ze die hier niet meer. En denk ook niet dat mijn darmen dat op prijs stellen.. gezien de vertering al niet zo lekker gaat... oftewel helemaal niet meer gaat

je hebt het in ieder geval goed gepland in je hoofd zitten al. 

Hier nog een die gek is op zure uitjes en augurken.alles beter dan zoetigheid.. hahhhaa... ja ik ben zo een gek ja.
Maar als het aan mij lag zou ik zo een pot van di egrote Amsterdamse uien van Kesbeke wegwerken. Die zijn zoooo lekkeralleen verkopen ze die hier niet meer. En denk ook niet dat mijn darmen dat op prijs stellen.. gezien de vertering al niet zo lekker gaat... oftewel helemaal niet meer gaat
Maar ik doe wel mee hoor met die augurken als het aan mij ligt
Gaaf dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd hoe het zal gaan .je hebt het in ieder geval goed gepland in je hoofd zitten al.
Op naar een PR?![]()

Haha ik ben zowel van hartig als zoet. Maar dat idee dat ik zo'n hele pot uitjes van Kesbeke leeg kan eten of een aantal zure bommen spreekt me wel aan
Denk ook dat ik daarna boven het toilet hang...
Ja ik ook heel erg hehe. Heel veel zin ook in, is ook een stuk leuker en oppeppender dan in je eentje maxen.
Wie weet! Als alles goed gaat moet ik van huidige PR's (120/70/132.5) het volgende liften: 125 / 73,5 / 140. Zou geweldig zijn als dat nu al lukt, maar iets daaronder ook wel hoor.

Ik kon zo een pot leegeten (de 520 ml potten..) en er geen problemen mee hebben.. hahahah... maar ik ben gewoon knettergek.
Je doelen klinken super! You go!!! Ik ga heeeeeeel hard duimen dan hoor.. is die dag in ieder geval ook gevuld.![]()

Ingeschreven voor de PL-meet op 19 april bij het USC.
Yeees, leuk joh. Het is ook al lekker snel, alvast veel succes!
Yeees, leuk joh. Het is ook al lekker snel, alvast veel succes!
Daarnaast wil ik mij graag aansluiten bij team augurk/zoetzuur.
Bij mijn ouders is er altijd veel courgette in de tuin, en m'n mama kan die altijd zo lekker inmaken![]()

Probeer het eens als soep... smaakt heel andersDankjewel
Ugghh ik lust echt geen courgette. In welke vorm dan ook: gebakken/van de bbq/grill/uit de oven...

Probeer het eens als soep... smaakt heel anders
Aardappel/courgette soep met reepjes gerookte kip en partjes ei mee garneren.![]()