XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Toch een lekkere training!

Vanochtend misselijk opgestaan wat gelukkig na 1,5 uur wegtrok. Wel last van wat brandende slokdarm tijdens trainen en voelde me overall minder sterk. Ging dus wat moeizamer vandaag.
Toevallig ook trek in augurken?? :roflol: :p
Ik dacht ... kop deze vast in voor de kerels komen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
Altijd leuk om anderen aan te steken met het powerlift virus :)

Hij is (helaas) geen powerlifter :P
Wel een leuke man van eind 30 die graag het beste beentje voor wilt zetten in uitvoering en oefeningskeuze.

Toch een lekkere training!

Toevallig ook trek in augurken?? :roflol: :p
Ik dacht ... kop deze vast in voor de kerels komen. :D

:roflol: pffff
Ik heb altijd trek in augurken, en ben altijd redelijk slank gebleven. Dus dat doe ik goed!

31/3/2018 - week 4, dag 4 (prep cycle II)
Deficit deadlift

1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 95 kg (ipv 1x2x92.5)
1x2 95 (ipv 92.5)
1x2 95 (ipv 92.5)
1x2 95 (ipv 92.5)
Vind dit gewoon te makkelijk anders.

Incline BP
5x3 47.5 kg

Deadlift from boxes
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
1x3 105 kg
1x2 115 kg (4s hold)
1x2 115 kg (4s hold)
1x2 115 kg (4s hold)

Pendlay row
4x6 50 kg (ipv 5x6)
Rug sowieso al best wel op merkte ik.

Walking lunges
Geskipt

Rear delt ropepull (extra)
5x8-10 verschillende gewichten

Wrist curls slow negatief
Geskipt

Trainingstijd: 80 min

Vannacht om 03:15 thuis van werken en vanochtend nog paasbrunch gedaan. Had daardoor maar 80 min om te trainen en niet aan alles toegekomen.

---

Ingeschreven voor de PL-meet op 19 april bij het USC. Normaal gesproken, als ik m'n schema aan zou houden, zou ik de week daarop m'n 100-105% dagen hebben. Verdeeld over twee dagen.
Nu heb skip ik week 6 van prep cycle II zodat ik de deload wel op tijd heb voor de meet met prep cycle III week 1. Dan doe ik 16 april een 75% dag op de squat en bench. Dan twee dagen rust.
Hele benieuwd naar hoe dit gaat! Zorg dat ik de dag van de meet en de dag daarvoor vrij ben zodat ik niet heb wat ik bij de Foxy Gym cup had :o

Hier nog een die gek is op zure uitjes en augurken. :o alles beter dan zoetigheid.. hahhhaa... ja ik ben zo een gek ja. :o
Maar als het aan mij lag zou ik zo een pot van di egrote Amsterdamse uien van Kesbeke wegwerken. Die zijn zoooo lekker :o alleen verkopen ze die hier niet meer. En denk ook niet dat mijn darmen dat op prijs stellen.. gezien de vertering al niet zo lekker gaat... oftewel helemaal niet meer gaat :p
Maar ik doe wel mee hoor met die augurken als het aan mij ligt :p

Gaaf dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd hoe het zal gaan . :) je hebt het in ieder geval goed gepland in je hoofd zitten al. :D
Op naar een PR? :lifter:

• #2.765
Hier nog een die gek is op zure uitjes en augurken. :o alles beter dan zoetigheid.. hahhhaa... ja ik ben zo een gek ja. :o
Maar als het aan mij lag zou ik zo een pot van di egrote Amsterdamse uien van Kesbeke wegwerken. Die zijn zoooo lekker :o alleen verkopen ze die hier niet meer. En denk ook niet dat mijn darmen dat op prijs stellen.. gezien de vertering al niet zo lekker gaat... oftewel helemaal niet meer gaat :p
Maar ik doe wel mee hoor met die augurken als het aan mij ligt :p

Gaaf dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd hoe het zal gaan . :) je hebt het in ieder geval goed gepland in je hoofd zitten al. :D
Op naar een PR? :lifter:

Haha ik ben zowel van hartig als zoet. Maar dat idee dat ik zo'n hele pot uitjes van Kesbeke leeg kan eten of een aantal zure bommen spreekt me wel aan :P
Denk ook dat ik daarna boven het toilet hang...

Ja ik ook heel erg hehe. Heel veel zin ook in, is ook een stuk leuker en oppeppender dan in je eentje maxen.
Wie weet! Als alles goed gaat moet ik van huidige PR's (120/70/132.5) het volgende liften: 125 / 73,5 / 140. Zou geweldig zijn als dat nu al lukt, maar iets daaronder ook wel hoor.

Dat zijn iig mooie doelen:)

Haha ik ben zowel van hartig als zoet. Maar dat idee dat ik zo'n hele pot uitjes van Kesbeke leeg kan eten of een aantal zure bommen spreekt me wel aan :P
Denk ook dat ik daarna boven het toilet hang...

Ja ik ook heel erg hehe. Heel veel zin ook in, is ook een stuk leuker en oppeppender dan in je eentje maxen.
Wie weet! Als alles goed gaat moet ik van huidige PR's (120/70/132.5) het volgende liften: 125 / 73,5 / 140. Zou geweldig zijn als dat nu al lukt, maar iets daaronder ook wel hoor.

Zet hem op!

Ik kon zo een pot leegeten (de 520 ml potten.. :o ) en er geen problemen mee hebben.. hahahah... maar ik ben gewoon knettergek. :p

Je doelen klinken super! You go!!! Ik ga heeeeeeel hard duimen dan hoor.. is die dag in ieder geval ook gevuld. :roflol:

• #2.769
  • #2.770
Ik kon zo een pot leegeten (de 520 ml potten.. :o ) en er geen problemen mee hebben.. hahahah... maar ik ben gewoon knettergek. :p

Je doelen klinken super! You go!!! Ik ga heeeeeeel hard duimen dan hoor.. is die dag in ieder geval ook gevuld. :roflol:

Teveel zuur kan m'n maag toch echt niet hebben. Of heel veel gekruid voedsel in één sitting. Dat is ook vragen om een aantal uur op het toilet :P
Dankjewel! Leuk dat je meeduimt, alle aanmoedigingen motiveren enorm!

Leuk dat je een meet gaat doen. Ben benieuwd wat je neer gaat zetten. :)

Ingeschreven voor de PL-meet op 19 april bij het USC.
:rocknana: Yeees, leuk joh. Het is ook al lekker snel, alvast veel succes!

Daarnaast wil ik mij graag aansluiten bij team augurk/zoetzuur.
Bij mijn ouders is er altijd veel courgette in de tuin, en m'n mama kan die altijd zo lekker inmaken drool:

• #2.773
:rocknana: Yeees, leuk joh. Het is ook al lekker snel, alvast veel succes!

Daarnaast wil ik mij graag aansluiten bij team augurk/zoetzuur.
Bij mijn ouders is er altijd veel courgette in de tuin, en m'n mama kan die altijd zo lekker inmaken drool:

Dankjewel :D

Ugghh ik lust echt geen courgette. In welke vorm dan ook: gebakken/van de bbq/grill/uit de oven...

• #2.776
2/4/2018 - week 5, dag 1 (prep cycle II)
BP paused

1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
Gingen hard omhoog en waren stabiele reps.

Squat
1x5 60 kg
1x5 72.5 kg
1x3 85 kg
1x5 85 kg
1x7 85 kg
1x4 85 kg
1x6 85 kg
1x8 85 kg
Alles zonder belt. Verstand op nul en doorgaan. Laatste set ging nog harder dan de 6-repper voor m'n gevoel. Lekker zweten :)

BP paused
1x4 35 kg
1x4 42.5 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg

RDL (met deadlift van de grond)
5x5 72.5 kg
Gelet op veel explosiever (lees: uberhaupt écht explosief) naar voren stoten met de heupen bij het omhoog komen.

Keiser fly
1x6 8.5 resistance
4x6 8.8 resistance

3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 100 min

Denk dat ik de bench squeezes helemaal skip en (voorlopig) dead hangs doe. Minder taxerend voor de onderarmen en toch wat gripwerk extra. Vanaf volgende week.
Heb nu sinds ~5 dagen geen drukpijn of rekpijn meer bij de spiertjes.

Wow een meet! Serieuze boel.. :cool:

• #2.779
4/4/2018 - week 5, dag 2 (prep cycle II)
Deadlift up to knees

1x4 65 kg
1x4 80 kg
1x4 92.5 kg
1x4 92.5 kg
1x4 92.5 kg
1x4 92.5 kg

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
Had moeite om de negatieven controleerd te laten verlopen. Daardoor minder spanning dan normaal op borst. Laatste drie sets wel betere controle.

Deadlift from boxes
1x3 72.5 kg
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x3 115 kg (4s hold)
1x3 115 kg (4s hold)
1x3 115 kg (4s hold)
1x3 115 kg (4s hold)*
Harde lockouts. Vind dit nu echt een leuke oefening waarmee ik wat behoorlijk gewicht kan verplaatsen. Weet nog hoe erg ik dit haatte. Uitvoering is ook 10x beter tov toen.

Glute bridges
4x8 100 kg

Tricep pushdown
5x6 ? kg
Triceps kapot. Laatste 2 reps niet volledig extended.

Side plank
2x15 sec per kant

3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 110 min

---

Merk dat m'n herstel wat moeizamer is met m'n nieuwe werk. Daarbij probeer ik zoveel mogelijk goed te tillen, maar soms doe ik het nog een beetje boven m'n macht.
Of ik ben toe aan een deload die eraan zit te komen, kan ook. Maar denk eigenlijk dat dat wel meevalt.

Hoe verder je in de trainingscyclus zit, hoe moeilijker de recuperatie zal zijn. Of eerder, hoe meer opgebouwde vermoeidheid je zal merken.
Da's eigenlijk de bedoeling. Zolang het maar niet buitensporig wordt.

Terug
Naar boven