MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Ik baal zelf wel altijd wanneer ik iets vreet en ik het eigenlijk minder dan een 8 geef..

Verder goede hoeveelheden weg geduwd en ik kan wel janken dat ik hier in een vrouwenlog 2800kcals lees:roflol:

Ik vind het jammer als het onder een 7 is, mijn rating is dus anders wua schaling soort van :p
Enige wat ik echt jammer vond was die cheesecake. Zat in de winkel zelfs nog lang te twijfelen tussen classic en deze...

Jouw gemiddelde zal ook wel op de 2800 liggen terwijl je niet bulkt. Dus niet zo miepen!

• #3.383
25/8/2018 - week 1, dag 3/4 (prep cycle II)
De training van gisteren samengevoegd met die van vandaag. Bijna alles kunnen doen.
Was kneitermoe. Introdagen VU gehad en veel gefietst daarbij. En gisteravond is m'n opa overleden :( Daar was ik ook veel mee bezig.
Alleen één benchblok 4x8 werksets & chest fly 5x10 & db shoulder press 5x10 geskipt.

Squat
(van gisteren)
1x5 60 kg
1x4 75 kg
1x3 85 kg
1x5 92.5 kg*
1x5 92.5 kg
1x5 92.5 kg
1x5 92.5 kg*

BP paused (van gisteren)
1x5 32.5 kg (extra)
1x5 37.5 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 57.5 kg
1x2 57.5 kg
1x3 55 kg (ipv 1x2 zelfde gewicht)
1x3 55 kg (ipv 1x2 zelfde gewicht)
Wederom gewicht lager dan voorgeschreven. Voelde alsnog zelfs niet heel makkelijk, maar ook geen grinders.

Deadlift from boxes
1x3 75 kg (extra)
1x3 90 kg
1x3 105 kg
Vanaf hier hooked.
1x3 120 kg
1x3 120 kg
1x3 127.5 kg (3s hold)
1x3 127.5 kg (3s hold)*
1x3 127.5 kg (3s hold)
1x3 127.5 kg (3s hold) (VPR denk ik)
Huid bij HG doet helemaal geen pijn meer sinds vorige week. Alleen m'n geplette vinger doet nog wel aardig wat pijn bij holds.

Incline BP
5x10 35 kg (VPR)

Unilateral lat pulldown
3x10 13.5 kg per kant
2x10 11 kg per kant
Op de manier zoals de fysio wilt dat ik ze doe. Daardoor automatisch erg gecontroleerde reps.

Hip thrust
3x8 97.5 kg (ipv 4x8)
Vind dit zo kut. Maar wil een dikkere kont :emo:

Ab rollouts (van gisteren) (thuis)
3x8 bw

Trainingstijd: 150 min

Dank!

Ja het is echt haat-liefde wat betreft glute oefeningen bij mij :o Ik ga ook geen oneindig veel pull throughs doen waarbij je glutes toch minder hard groeien

Ja begrijpelijk. Heb het zelf ook nooit zo op isolatie-oefeningen. Het is meer een noodzakelijk kwaad :p

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #3.387
Ja begrijpelijk. Heb het zelf ook nooit zo op isolatie-oefeningen. Het is meer een noodzakelijk kwaad :p

Mee eens :p

Alleen rug oefeningen vind ik leuk om te doen (pulldowns, rows). Maar dat is zelfs al niet echt meer isolatie.

• Like
Waarderingen: Pren
RDL's helpen ook goed vind ik.

Super herkenbaar. Heb ook een haat-liefde verhouding met glute oefeningen:p

Wel sterke hip thrusts btw!

Nog gecondoleerd met je opa:(

Oei, dat had ik gemist.:o
Gecondoleerd.

Gecondoleerd Proudpizza

Sterke gewichten hoor !

• #3.393
Lekker he die trainingen :emo:

Nog meer squatten!!! :D

Nu in de bulk trok ik het wel om 2,5 uur door te knallen. Ging nog vrij lekker moet ik zeggen.

Ben onderweg naar (hopelijk binnen een aantal maanden) een 130 squat :)

RDL's helpen ook goed vind ik.

Die voel ik met name in m'n hamstrings. En vind ik op dit moment te belastend voor de post chain om nog eens toe te voegen of te vervangen met hip thrusts.
Ik heb ze wel jaren gedaan, maar erg groeide m'n glutes er niet van :(

Super herkenbaar. Heb ook een haat-liefde verhouding met glute oefeningen:p

Wel sterke hip thrusts btw!

Nog gecondoleerd met je opa:(

Geen een glute oefening vind ik écht chill. Wil wel een keer banded hipthrusts proberen nu ze zo'n hip thrust platform met haken hebben in de campus sportschool.

Bedankt :)

Oei, dat had ik gemist.:o
Gecondoleerd.

Dank :)

Gecondoleerd Proudpizza

Sterke gewichten hoor !

Dankjewel!

Ik doe zo nu en dan wel m'n best met de gewichtjes

• Like
Waarderingen: Inb4
Die voel ik met name in m'n hamstrings. En vind ik op dit moment te belastend voor de post chain om nog eens toe te voegen of te vervangen met hip thrusts.
Ik heb ze wel jaren gedaan, maar erg groeide m'n glutes er niet van :(
Als je de lock-out echt goed verzorgt door de glutes flink aan te spannen merk je het een dag later wel. Bij mij was dat toch zo.
En anders zal je meer moeten squatten. :)

Misschien helpt dit wel:

Het is toch een fabeltje dat SQ een goede oefening is voor de glutes? Dacht dat het allemaal wel meevalt. Ze moet gewoon hip-thrusters doen, niet alle oefeningen horen even leuk te zijn.

Het is toch een fabeltje dat SQ een goede oefening is voor de glutes? Dacht dat het allemaal wel meevalt. Ze moet gewoon hip-thrusters doen, niet alle oefeningen horen even leuk te zijn.
Deadlifts zijn wel goed voor ass gains

RDL ja.

• #3.399
Als je de lock-out echt goed verzorgt door de glutes flink aan te spannen merk je het een dag later wel. Bij mij was dat toch zo.

Misschien helpt dit wel:

Mwah, dat van de lockout goed aanspannen zoals je veel vrouwen ziet doen ben ik zelf geen fan van. Resulteert vaak in hyperextensie van de onderrug en een incorrecte startpositie.
Je glutes span je toch wel aan bij een goede squat om stevig onder de bar te staan, maar dat is voldoende vind ik.

Filmpje is wel erg algemeen :p
Ik weet ook wel wat ik ervoor moet doen. Het daadwerkelijk uitvoeren vind ik gewoon erg kut...

Tot op zekere hoogte draagt je (below parallel) squat wel bij aan glute hypertrofie. Maar ben van mening dat voor 3D glutes je altijd wel isolatie zal moeten toevoegen.

Wat je zegt, niet alle oefeningen zijn even leuk. Als ik A wil, moet ik B ervoor doen. Zo simpel is het.

Ga wel eens kijken of ik de hip thrusters iets lichter op hoger volume kan pakken. De 4x8 glute bridges heb ik al erg lange tijd gedaan. Wie weet helpt dat wat voor me.

• #3.400
Terug
Naar boven