MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Doe je niet teveel curlZ for the girls?

Bij dl dan geen last van bicep?

• Topic Starter Topic Starter
Doe je niet teveel curlZ for the girls?

Bij dl dan geen last van bicep?

Hehe nee doe die helemaal niet meer. Heb het idee dat biceps in kracht niet achterlopen en ze hoeven niet groter te worden.

Nee gelukkig niet bij DL! Voelde het ook alleen in de eerste 50% van de pressbeweging zegmaar. Misschien een peesje die niet lekker zit?

Niet groter?
Niet groter?

Ben je gay ofzo? :D

Pees zou kunnen.
Is het daar waar je onderarm overgaat in je biceps?

Niet groter?
Niet groter?

Ben je gay ofzo? :D

Pees zou kunnen.
Is het daar waar je onderarm overgaat in je biceps?

Of je vraag is of ik op mannen val: ja, sorry, kan er ook niks aandoen dat ik zo geboren ben :(

Nope dat is het niet. Kan het ook niet aanwijzen want het is van binnenin. En voel het alleen bij een pressbeweging met tegengewicht. Belemmerde overigens niet m'n rom.

Meting van vandaag (5/1 > 12/1)
Gewicht: 65.8 > 66.0 (+0.2)
Taille: 66 > 67 (+1.0)
Heup: 85 > 85.5 (+0.5)
Kcals: 2500

Huidplooi %: 9.80 > 9.93 (+0.13)
Huidplooi mm: 21.50 > 21.85 (+0.35)

Had ik maandag (vorige training) ook al, zelfs toen ik met het eerste setje van de dag begon. Denk dus wat overbelast / verkeerd in bed gelegen / etc. Uitvoering was namelijk niet anders dan anders.
Niet gek hoor omdat je weer op wat zwaardere gewichten zit dan anders.

Niet gek hoor omdat je weer op wat zwaardere gewichten zit dan anders.

Afgelopen vrijdag natuurlijk ook bench max. Misschien vanuit daar wat overbelast dus waardoor ik het de eerste set al voelde maandag? En dat dat nu door het zwaardere gewicht blijft aanhouden. Klinkt opzich logisch. In dat geval gaat het ook vanzelf weer weg omdat het gewicht relatief minder zwaar zal gaan voelen.

---

Heb me trouwens ingeschreven voor de mockmeet van Foxgym op 5 maart, dat zal de eerste keer zijn! Blijf wel lekker doorbulken dus ga me niet druk maken over gewicht.
Hoelang ik trouwens nog door wil bulken weet ik nog niet, vet is niet veel gestegen sinds begin (4-nov), maar wil wel nog wat eraf voor de zomervakantie (28-juli).

Voor de geïnteresseerden hier nog een meesterlijk setje van Keeno op Hospitality in the park :dance:

Heej wat leuk dat je je hebt ingeschreven!!

Als ik in de buurt had gewoond had ik ook wel mee willen doen.

Nette stats btw.

Heej wat leuk dat je je hebt ingeschreven!!

Als ik in de buurt had gewoond had ik ook wel mee willen doen.

Nette stats btw.

Het is voor mij net zo lang als naar school: echt net geen 2 uur enkele reis. Jammer, maar wellicht tot op een wedstrijd! En je doet over een aantal weken natuurlijk al mee :)

Thanks! Gaat lekker zo inderdaad

Ik kan me ook wel inschrijven voor de powerlift meet. De buik heb ik al :)

:roflol:

Why not? Ga ook niet deelnemen omdat ik de beste wil zijn (zou ik sowieso niet zijn). Gewoon voor de ervaring en de leuk.

Omdat het een heel eind weg is :). Heb teveel dingen te doen rond die tijd. Als ik die dag ook nog weg ben dan krijg ik ruzie thuis. Wellicht een ander keer. Lijkt me weleens leuk om mee te maken.

Omdat het een heel eind weg is :). Heb teveel dingen te doen rond die tijd. Als ik die dag ook nog weg ben dan krijg ik ruzie thuis. Wellicht een ander keer. Lijkt me weleens leuk om mee te maken.

Dan is het te begrijpen! Jammer, maar er komen nog genoeg gelegenheden natuurlijk :)

Voor mij is het wel €21 heen en weer zie ik, dat is dan wel wat minder, maar jammer dan maar.

Cool, een eerste meet! Dat worden hopelijk weer nieuwe PR's :)

Dan is het te begrijpen! Jammer, maar er komen nog genoeg gelegenheden natuurlijk :)

Voor mij is het wel €21 heen en weer zie ik, dat is dan wel wat minder, maar jammer dan maar.

Ik twijfel wel, maar ik ga die week erop ook skiën.... Als ik wel ga kan je wel meerijden. Ik heb een leaseauto, dus kost me niks (extra) :driving:

Leuk dat je je hebt ingeschreven, dat is een mooi doel om naartoe te werken!:)

Cool, een eerste meet! Dat worden hopelijk weer nieuwe PR's :)

Zeker! PR's zullen er zeker bij zitten, ben dan ook erg benieuwd naar wat me deze 8 weken weer op zullen gaan leveren!

Ik twijfel wel, maar ik ga die week erop ook skiën.... Als ik wel ga kan je wel meerijden. Ik heb een leaseauto, dus kost me niks (extra) :driving:

Denk dat de plekken wel snel gevuld zullen worden als ik @lloydatoni zo hoorde, dus zou als je erover uit bent zsm een mailen.
Misschien brengt mijn pappie me al (verwend), anders zal ik het tegen die tijd laten weten. Lekker dat het niks extra's kost en thanks voor het aanbod :)

Leuk dat je je hebt ingeschreven, dat is een mooi doel om naartoe te werken!:)

Klopt, laat die PR's maar komen!

Tof dat je je hebt ingeschreven voor de mockmeet! Ben een keer bij Fox geweest en vind het een erg toffe gym.
Ook een mooi doel om naartoe te werken, ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

Heb je wat bulken betreft een harde grens voor jezelf, bijvoorbeeld een gewicht waar je je niet meer prettig bij voelt?

Terug
Naar boven