- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je niet teveel curlZ for the girls?
Bij dl dan geen last van bicep?
Niet groter?
Niet groter?
Ben je gay ofzo?
Pees zou kunnen.
Is het daar waar je onderarm overgaat in je biceps?
Niet gek hoor omdat je weer op wat zwaardere gewichten zit dan anders.Had ik maandag (vorige training) ook al, zelfs toen ik met het eerste setje van de dag begon. Denk dus wat overbelast / verkeerd in bed gelegen / etc. Uitvoering was namelijk niet anders dan anders.
Niet gek hoor omdat je weer op wat zwaardere gewichten zit dan anders.
Heej wat leuk dat je je hebt ingeschreven!!
Als ik in de buurt had gewoond had ik ook wel mee willen doen.
Nette stats btw.
Gewoon doenIk kan me ook wel inschrijven voor de powerlift meet. De buik heb ik al![]()
Ik kan me ook wel inschrijven voor de powerlift meet. De buik heb ik al![]()
Why not? Ga ook niet deelnemen omdat ik de beste wil zijn (zou ik sowieso niet zijn). Gewoon voor de ervaring en de leuk.
Omdat het een heel eind weg is. Heb teveel dingen te doen rond die tijd. Als ik die dag ook nog weg ben dan krijg ik ruzie thuis. Wellicht een ander keer. Lijkt me weleens leuk om mee te maken.
Dan is het te begrijpen! Jammer, maar er komen nog genoeg gelegenheden natuurlijk
Voor mij is het wel €21 heen en weer zie ik, dat is dan wel wat minder, maar jammer dan maar.

Cool, een eerste meet! Dat worden hopelijk weer nieuwe PR's![]()
Ik twijfel wel, maar ik ga die week erop ook skiën.... Als ik wel ga kan je wel meerijden. Ik heb een leaseauto, dus kost me niks (extra)![]()
Leuk dat je je hebt ingeschreven, dat is een mooi doel om naartoe te werken!![]()