Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tof dat je je hebt ingeschreven voor de mockmeet! Ben een keer bij Fox geweest en vind het een erg toffe gym.
Ook een mooi doel om naartoe te werken, ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
Heb je wat bulken betreft een harde grens voor jezelf, bijvoorbeeld een gewicht waar je je niet meer prettig bij voelt?
Je zou die 105%ers in de eerste week van 32 eventueel kunnen oefenen inc signalen bij een degelijke gym inc wedstrijdrack en mensen die wat wedstrijdervaring hebben om je voor te bereiden.Ja ben benieuwd hoe het is om een keer bij een sportschool te trainen dat geen basic fit is, waarschijnlijk best fijn vanwege de geschikte en onbeperkte materialen. En vind het zeker een leuk doel!
Je zou die 105%ers in de eerste week van 32 eventueel kunnen oefenen inc signalen bij een degelijke gym inc wedstrijdrack en mensen die wat wedstrijdervaring hebben om je voor te bereiden.
Bij hyperextensions voel ik hammies nóg beter wanneer ik met mijn tenen als het ware iets naar buiten wijs, en dan 'bovenin' even vasthouden.
Het proberen waard.
Niks mis met iron house hoor. Missen wel een wedstrijdrack maar altijd goed kunnen trainen daar.@lloydatoni en anderen. Heb een paar gyms opgezocht om daarbij dag 2 van week 1 van #32 te trainen. Liefst inderdaad iemand die signals kan geven en kan kijken of een lift oké is. Zitten er aanbevelingen tussen?
Iron House Utrecht
Crossfit Keistad Amersfoort
Raw Power Baarn
Zelf kan ik amper gyms en via Google kom ik vaak uit op particuliere sportschooltjes. Liefste in provincie Utrecht.
Ironhouse is het meest gefocussed op powerlifting denk ik, maar ben er zelf nooit geweest.
RPB is sowieso ook heel vet, maar dan moet je Gijs (G-men) even contacten wanneer ze open zijn.
Andere nooit van gehoord.
Da's een flinke repout.
In voor filmpje!
En interessant leesvoer, thanks ^^
Nog bedankt! Filmpje staat inmiddels in de contest & het artikel is zeer kort en krachtig naar mijn idee
---
Heb sinds (ik gok) 3-4 weken last van spier trillingkjes. Heel snel en ongecontroleerd, alsof er lucht onder je huid snel kruipt en bubbeld. Kan op allerlei plekken; mid glutes, liezen, binnekant bovenarm, midden rug, boven rug zijn voorbeelden hiervan. Meestal heb ik het 's avonds.
Enig idee hoe dit komt? Op internet kom je de gekste dingen tegen maar ben benieuwd of iemand anno 2017 kan vertellen wat de oorzaak hiervan is. Vooral uit nieuwsgierigheid en misschien dat ik het dan kan verhelpen, want het is soms irritant.
Vocht is hetzelfde als daarvoor: minimaal 2.25L en bulk al een stuk langer dan die x aantal weken dat ik die trillingen heb.
Moet ook gelijk aan zoiets denken, alsof er een spiertje/zenuw 'spastisch' aan het doen is.Ik heb echt geen idee. Nog nooit van gehoord. Het enige, wat enigszins in de buurt komt, wat ik soms heb is een trillend ooglid. Dat komt bij mij als ik vermoeid ben en/of stress heb.!