- Waardering
- 15.402
Ohhh klote meis. Hopenlijk gaat het snel weer wat beter.
Dankje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohhh klote meis. Hopenlijk gaat het snel weer wat beter.

had ik ook.. 4 x verdoofd en uiteindelijk is het niet eens gelukt en stuurde ze me naar huis... Nou ja.. kon meteen door naar de anesthesist...en vervolgens met een losse kies naar huis en als nog 8 weken (met losse kies en pijnlijke kaak) wachten op een dagopname om hem weg te halen.

Kut is dat he?
Ene verstandskies gaat er zo uit, de ander is drama.
Was bij mij ook zo.
Zie het als een weekje cutten![]()
Was de ene boven en de ander onder?
Van mijn laatste verstandskies (onder) blijven ze af! Ben zo ziek geweest de vorige keer...
Ben je ze nu allen kwijt?
Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ik leef met je mee en kan me indenken wat je doormaakt.

Pfff.. zo herkenbaar...had ik ook.. 4 x verdoofd en uiteindelijk is het niet eens gelukt en stuurde ze me naar huis... Nou ja.. kon meteen door naar de anesthesist...en vervolgens met een losse kies naar huis en als nog 8 weken (met losse kies en pijnlijke kaak) wachten op een dagopname om hem weg te halen.
Moet wel zeggen dat met de dagopname een paar weken later ze meteen beide(onder en boven) eruit hadden gehaald. Voordeel van dagopname is geen plaatselijke verdoving... Dus kon ik diezelfde avond weer gewoon eten.
Dat terwijl de eerste die eruit ging met een poep en scheet eruit lag...
Sterkte![]()

Auch, onder...
Ik beneid je niet!
Sterkte komende dagen.
Aaa meeen dat klinkt als een nachtmerrie. Ik heb ze alle 4 nog, en als ik dit allemaal zo lees...dan wil ik ze graag nog even houden![]()
Jeetje wat heftig!! Zo te horen heb ik nog geluk gehad. De onderste 2 groeiden scheef en moesten deels eruit worden gesneden. Blijft een naar iets de tandarts:/
Beterschap!!

Sterkte....
Zelf ooit een keer een ontstoken kies en kaak gehad tijdens de feestdagen... dat was een zeer vloeibare kerst...![]()

Was de ene boven en de ander onder?
Van mijn laatste verstandskies (onder) blijven ze af! Ben zo ziek geweest de vorige keer...
Ben je ze nu allen kwijt?
Hoop dat je je snel weer beter voelt!
Deadlift
1x4 90 kg*
Flikkerde bijna achterover bij de lockout van de eerste rep.