MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Kut is dat he?
Ene verstandskies gaat er zo uit, de ander is drama.
Was bij mij ook zo.
Zie het als een weekje cutten ;)

Was de ene boven en de ander onder?

Van mijn laatste verstandskies (onder) blijven ze af! Ben zo ziek geweest de vorige keer...

Ben je ze nu allen kwijt?
Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ik leef met je mee en kan me indenken wat je doormaakt.

Pfff.. zo herkenbaar... :( had ik ook.. 4 x verdoofd en uiteindelijk is het niet eens gelukt en stuurde ze me naar huis... Nou ja.. kon meteen door naar de anesthesist...en vervolgens met een losse kies naar huis en als nog 8 weken (met losse kies en pijnlijke kaak) wachten op een dagopname om hem weg te halen.

Moet wel zeggen dat met de dagopname een paar weken later ze meteen beide(onder en boven) eruit hadden gehaald. Voordeel van dagopname is geen plaatselijke verdoving... Dus kon ik diezelfde avond weer gewoon eten. :o

Dat terwijl de eerste die eruit ging met een poep en scheet eruit lag...

Sterkte :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.746
Kut is dat he?
Ene verstandskies gaat er zo uit, de ander is drama.
Was bij mij ook zo.
Zie het als een weekje cutten ;)

Jammer dat dat niet hoeft te betekenen dat de andere ook net zo soepel gaat...
Probeer wel gewoon veel te eten want zit in de bulk. Alleen gisteren -250 kcal. Dag ervoor wel 2800 gehaald.

Was de ene boven en de ander onder?

Van mijn laatste verstandskies (onder) blijven ze af! Ben zo ziek geweest de vorige keer...

Ben je ze nu allen kwijt?
Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Nope allebei onder! Erg naar he.
Heb rechtsboven nog eentje zitten, maar daarvan zeggen ze dat ik er misschien nooit last van ga krijgen. Had zoiets van; laat dan maar lekker zitten voorlopig.
Dankjewel :)

Ik leef met je mee en kan me indenken wat je doormaakt.

:(

Pfff.. zo herkenbaar... :( had ik ook.. 4 x verdoofd en uiteindelijk is het niet eens gelukt en stuurde ze me naar huis... Nou ja.. kon meteen door naar de anesthesist...en vervolgens met een losse kies naar huis en als nog 8 weken (met losse kies en pijnlijke kaak) wachten op een dagopname om hem weg te halen.

Moet wel zeggen dat met de dagopname een paar weken later ze meteen beide(onder en boven) eruit hadden gehaald. Voordeel van dagopname is geen plaatselijke verdoving... Dus kon ik diezelfde avond weer gewoon eten. :o

Dat terwijl de eerste die eruit ging met een poep en scheet eruit lag...

Sterkte :kiss:

Jeetje dagopname zelfs! Ieder nadeel heeft zo z'n voordeel inderdaad.
Dankjewel :)

Ook m'n hele neus zit vol dus moet wel door m'n mond ademen :mad:

Auch, onder...
Ik beneid je niet!

Sterkte komende dagen.

Sterkte pizzaatje. :( Het zag er niet best uit.

Aaa meeen dat klinkt als een nachtmerrie. Ik heb ze alle 4 nog, en als ik dit allemaal zo lees...dan wil ik ze graag nog even houden:o

Jeetje wat heftig!! Zo te horen heb ik nog geluk gehad. De onderste 2 groeiden scheef en moesten deels eruit worden gesneden. Blijft een naar iets de tandarts:/

Beterschap!!

• #3.751
Auch, onder...
Ik beneid je niet!

Sterkte komende dagen.

Sterkte pizzaatje. :( Het zag er niet best uit.

Aaa meeen dat klinkt als een nachtmerrie. Ik heb ze alle 4 nog, en als ik dit allemaal zo lees...dan wil ik ze graag nog even houden:o

Jeetje wat heftig!! Zo te horen heb ik nog geluk gehad. De onderste 2 groeiden scheef en moesten deels eruit worden gesneden. Blijft een naar iets de tandarts:/

Beterschap!!

Dank allen, doet me goed :)

Gisteravond en vannacht echt een dieptepunt bereikt. Koorts met 38.7 vannacht, wel lichte koorts gelukkig. Heel erg koud, spierpijnen en koppijn. Vanochtend gelukkig geen koorts en spierpijnen meer.
Wang is nog dikker geworden in de loop der tijd. Aantal uur geleden kwam dr oud bloed en pus vrij en toen heb ik maar de tandarts gebeld. Net terug en ja hoor: onstoken :(
Zit nu 5 dagen aan een antibioticakuur, moet elke 30 min voor 6 min koelen en toch echt m'n best doen om met het spuitje in de holte te spoelen.

Krijg sinds gisteravons bijna niks meer door m'n keel ook. Lekker cutten zo.... Fml.

Sterkte.... :kiss:

Zelf ooit een keer een ontstoken kies en kaak gehad tijdens de feestdagen... dat was een zeer vloeibare kerst... :o

Dat kan vies pijn doen. Beterschap!

damn wat kut, sterkte :(

• #3.755
Sterkte.... :kiss:

Zelf ooit een keer een ontstoken kies en kaak gehad tijdens de feestdagen... dat was een zeer vloeibare kerst... :o

Dat kan vies pijn doen. Beterschap!

Dank allen!

Ja ben dr goed ziek van (geweest) :(
Kan vandaag eindelijk zeggen dat ik me al best de oude voel, met nog steeds een dikke ontstoken wang.
En eten gaat sinds gisteren weer aardig, wel nog minder dan 2800 meer wel voornamelijk vast voedsel.

Hoop echt dat deze stijgende lijn doorzet. Wordt helemaal knetter van het niet trainen, slecht eten en constant met dat gebit bezig zijn en de druk ervan. Ook snotverkouden sinds dinsdag.
Ga sowieso vanaf dag 1 beginnen met m'n nieuwe schema zodra het kan en nog wat aanpassingen maken hier en daar. Morgen tijd om er even mee verder te gaan, want ga nog niet kunnen werken.

• #3.756
Kaakupdate en eten
Inmiddels erg goed opgeknapt. Deel van het abces zit nog in m'n wang/kaak, waarvoor ik zaterdag terug ga naar de tandarts.
Voel me lichamelijk nu alweer op 80%. Vooral nog erg vol en snel semi-misselijk. Vandaag voor het eerst weer wezen werken en best wat spierpijn in m'n quads gek genoeg.
Best veel dagen weinig eten kunnen eten ivm vol gevoel/misselijkheid, dus soms waren het maar koekjes en chocomel. Gisteren goed kunnen eten op 3300 kcals, gewoon veel appelcrumble gegeten. Vandaag pizza en morgen de dag proberen te vullen met wat meer nutritious voeding zonder hopelijk te vol te zitten.

Training en nieuwe schema
Sinds 15/12 maar 1x de sportschool bezocht. En dat was zelfs na 3 trainingen in één week met random oefeningen.
Kijk dr echt naar uit om weer structuur hierin te krijgen en hopelijk snel terug te zijn op oud niveau wbt kracht.
Nieuwe schema is (in ieder geval wbt de hypertrofieblokken) helemaal af en ben erg benieuwd naar hoe dit gaat uitwerken! Hoop met name m'n zwakke punten goed aan te gaan pakken.

Wil kijken of ik morgenavond na werk me goed genoeg voel om de sportschool in te duiken. Zelfde geldt voor zaterdag.
Beide dagen wil ik wat met lichtgewicht bewegingen doornemen en kijken hoe alles op dat moment voelt.
Op die manier kan ik hopelijk maandag goed van start gaan met het nieuwe schema en weet ik waar ik toe instaat ben.

• #3.757
28/12/2018 - inkomtraining
Squat

1x10 60 kg
1x8 70 kg
1x6 80 kg
1x6 80 kg
1x6 80 kg
1x5 85 kg
1x5 85 kg
Sets gingen echt per stuk beter. Licht steekje in rechter knie, vast omdat barpath niet optimaal was. Verder ging het verrassend goed.

Opgewarmd voor BP paused met alleen stang en voelde niet goed aan m'n wang. Benen trilde trouwens ook enorm lol.

Incline BP
1x10 25 kg
1x10 30 kg
1x10 32.5 kg
1x10 32.5 kg
1x10 32.5 kg

Seated dumbell shoulder press
1x10 10 kg
2x8 10 kg

Walking lunges
2x15 BW per kant
In totaal dus 30 stappen per set en die waren erg zwaar.

Cable chest fly
3x10 5.7 kg

Alle oefeningen met een stuk mindere brace dan normaal omdat ik zo min mogelijk kracht op m'n hoofd (lucht in mond vangen) uit wilde oefenen.

Trainingstijd: 80 min

---

Ga morgen voordat ik naar de tandarts ga nog trainen. Hoop iets van deadliften te kunnen doen, soort van pulltraining.

Eetlust is sinds het sporten (21u terug) echt weer back. Ga vandaag iets over de kcals omdat ik met tegenzin overdag al wat random shitt had gegeten om op te vullen. En heb nu trek :o

• #3.759
29/12/2018 - inkomtraining
Deadlift with frontal band

1x5 60 kg
1x5 75 kg
1x4 85 kg*
1x4 90 kg
1x4 90 kg*
Nieuwe DL-variatie die wekelijks in m'n nieuwe schema zit.
Mijn DL's lijken vaak meer op stiffies omdat m'n benen te snel extenden terwijl m'n rug nog niks doet & de bar dus te ver voor me hangt.
Bij deze variatie bind je een band aan de voorkant vast aan de bar, welke je vervolgens aan een vast object vastknoopt. Op die manier is dr constant trekkracht vd band van je lichaam af.

Deadlift
1x4 90 kg*
Flikkerde bijna achterover bij de lockout van de eerste rep.
1x4 90 kg*
Techniek al zoveel beter, net zoals bij de band oefening. Nu is dit gewicht niet zo zwaar, dus kijken hoe het op zwaar(der) gewicht gaat de komende tijd.

Hammer grip pullup
1x6 BW + blauwe band
1x4 BW + blauwe band
1x4 BW + blauwe band
Voor het eerst hier setjes meegedaan.

Unilateral seated row
3x8 23 kg per kant
Erg licht maar wel lekker.

Unilateral tricep pushdown
3x8 14 kg per kant

Trainingstijd: 60 min

Kort de tijd. Kwalitatief wel veel kunnen doen. Training ging erg lekker!

Terug
Naar boven