Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.761
Is het oké dat ik hier een beetje om moest lachen? :haha::eyes:

Goed om te zien dat je weer lekker kunt trainen! Heb je nog veel last of valt het nu mee? :)

Het is je vergeven :P

Weinig last van gehad tijdens het trainen. Probeer de gewichten wel echt rustig op te bouwen, hoe verleidelijk het is om meteen keihard te gaan.

Lekker hoor, sterkte er mee!
Wel een beetje voorzichtig doen met Dead Lifts hè, er staat aardig wat druk op je hoofd en kaak. :thumbs:
Mooi dat het trainen weer lekker gaat. :D

Goeie naam

• #3.767
goeie titel hoor, erin houden

Ga ik zeker doen!
Zal de lovende woorden doorgeven

Lekker hoor, sterkte er mee!
Wel een beetje voorzichtig doen met Dead Lifts hè, er staat aardig wat druk op je hoofd en kaak. :thumbs:
Mooi dat het trainen weer lekker gaat. :D

Dank :)

Heb vanmiddag groen licht van de tandarts gekregen om gewoon te mogen trainen. Alleen als ik me duizelig ga voelen of bij pijn stoppen. Verder geen limitaties gelukkig.

Mee eens :)

Hou je kiezen op elkaar meis!! je kan behoorlijk van slag zijn....wellicht merk jij het niet maar je lichaam wel...ff pas op de plaats :) succes!!

Ik moest idd ook even lachen om de naam. Bulk ze calorieënstier :p

• #3.770
Hou je kiezen op elkaar meis!! je kan behoorlijk van slag zijn....wellicht merk jij het niet maar je lichaam wel...ff pas op de plaats :) succes!!

Dankjewel! Gaat goedkomen hoor. Ik weet mezelf in te houden wanneer dat moet en ook weer op te bouwen zodra dat kan.

Ik moest idd ook even lachen om de naam. Bulk ze calorieënstier :p

Dank haha

---

Lekker spierpijn in adductoren, hams, glutes en upper traps atm

Hahahaha mijn hemel. Je topic naam is geweldig. :roflol: May the gains be upon you! :flexing:

Wie is Mr Pizza? Zit hij ook op het forum?

7 magere en 7 vetten jaren of zoiets? je mag zelf kiezen ....lol :heart: :D

Je topictitel is geniaal. Is ie lukraak bedacht of zit er een verhaal achter? :P
Wat voor muziek als ik vragen mag? Just curious.

Terug
Naar boven