MarcianoSR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 980
- Lengte
- 1m75
Als je gestrekt staat voorzichtig ademen kan geen kwaad![]()
Anders houd je het ook lang vol denk ik
@ProudPizza : Beterschap!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap! Helaas vergeet ik mijn stoute dromen altijd![]()
Is misschien wel handig ja
Was bang spanning te verliezen maar denk dat ademen geen kwaad kan.
Dankjewel!
"Dromen worden werkelijkheden voor hen die sterk genoeg zijn om erin te geloven."
!
Kan dat ook met paused squats ivm de spanning? Ik werd nogal duizelig omdat ik zolang mn adem ging vasthoudenBovenin kun je weer prima weer spanning opbouwen en bovendien hoeft de negatieve niet extreem gecontroleerd erna.
Bovenin kun je weer prima weer spanning opbouwen en bovendien hoeft de negatieve niet extreem gecontroleerd erna.

Kan dat ook met paused squats ivm de spanning? Ik werd nogal duizelig omdat ik zolang mn adem ging vasthouden
Hopelijk wordt je niet ziek!
Ik heb weer melatonine in huis, merk dat ik dan ook meer droom (en kan onthouden).
Kan dat ook met paused squats ivm de spanning? Ik werd nogal duizelig omdat ik zolang mn adem ging vasthouden
Hopelijk wordt je niet ziek!
Ik heb weer melatonine in huis, merk dat ik dan ook meer droom (en kan onthouden).
Bizar hoe zwaar een compound soms kan voelen, kan aan veel dingen liggen.. Even doorbuffelen en je hebt het er toch maar weer mooi op zitten.
Magnesium in combinatie met zink (Zink en Magnesium) is wat mij betreft een gouden combinatie!
Sowieso zal dat als vleeseter niet snel een probleem zijnHaha zeg dat wel. Tel daar buikgriep bij op en je bent net een blok beton
Ik eet elke dag 75 - 150gr havermout per dag (14-15 mg zink/100gr). Dan zit ik al op m'n adh van 7-8 mg/dag.
Meer nemen lijkt me in dat geval niet echt relevant? Aangezien in andere producten die ik eet ook zink zit uiteraard.
Sowieso zal dat als vleeseter niet snel een probleem zijn
Je had het over een bubbelachtig gevoel in de spieren. Viel me gisteravond op dat ik dat ook wel eens heb. Vooral als ik te lang in een bepaalde houding zit, alleen heb ik dat alleen in mn bovenbenen. Zou dat maybe kunnen of heb je het ook met lopen/fietsen etc? Geen idee of dat het is wat je bedoeld.
Goed slapen is altijd goed!![]()
Jou gewicht is behoorlijk stabiel! Mijn gewicht schommelt ongeveer 2 kg, al schommelt het minder als ik mijn macro's gelijk hou en ook niet veel verander qua type eten (ivm natrium).Wederom deze week dinsdag, donderdag, zaterdag trainen ivm toetsweek. Ga vrijdag wel naar een feest van 23:00 - 05:00, en dan nog naar huis, dus misschien overweeg ik nog vrijdag te gaan ipv zaterdag. Omdat de sportschool tot 16:00 open is, maar ik kijk wel even.
Magnesium doet denk ik z'n ding. Gisteravond geen spierspasmes gehaden ik slaap stukke beter, heb in geen jaren een aantal nachten relatief zo goed geslapen. Morgen nog even die cbd olie proberen.
Gewichtsverloop van de afgelopen dagen:
![]()
Het gemiddelde is genomen over 5 metingen. Lijkt erop dat ik vastloop. De 66.3'tjes zijn wat hoger ivm premenstruatie. Up daarom met 75 kcals.
Succes met de toetsweek!
Top dat die magnesium zo goed werkt. Ik slaap zelf erg lekker op ZMA, maar dat is in principe niets anders dan magnesium + zink + vitaminen.
Kcal up is altijd goed, geniet ervan.
Jou gewicht is behoorlijk stabiel! Mijn gewicht schommelt ongeveer 2 kg, al schommelt het minder als ik mijn macro's gelijk hou en ook niet veel verander qua type eten (ivm natrium).
Ik denk inderdaad dat je wel met 100 kcal omhoog kan.