MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
Beterschap! Helaas vergeet ik mijn stoute dromen altijd :cool:

Dankjewel!

"Dromen worden werkelijkheden voor hen die sterk genoeg zijn om erin te geloven."

Als je gestrekt staat voorzichtig ademen kan geen kwaad ;)

Is misschien wel handig ja :o
Was bang spanning te verliezen maar denk dat ademen geen kwaad kan.

Anders houd je het ook lang vol denk ik :p

@ProudPizza : Beterschap!

Haha, thanks!

Als je mooie dromen wilt hebben moet je tren nemen :D

Bovenin kun je weer prima weer spanning opbouwen en bovendien hoeft de negatieve niet extreem gecontroleerd erna.
Kan dat ook met paused squats ivm de spanning? Ik werd nogal duizelig omdat ik zolang mn adem ging vasthouden:p

Hopelijk wordt je niet ziek!

Ik heb weer melatonine in huis, merk dat ik dan ook meer droom (en kan onthouden).

Bovenin kun je weer prima weer spanning opbouwen en bovendien hoeft de negatieve niet extreem gecontroleerd erna.

Dat is waar. Ga ik proberen de volgende keer!
Glutes en abs hou ik wel goed aangespannen. Deed dat 1x niet en merkte dat m'n onderrug wat verzwakte.

Als je mooie dromen wilt hebben moet je tren nemen :D

Thanks, but no thanks :no:

Ik zal mijn vriendin alvast gaan waarschuwen.

Doe dat! Haha

Kan dat ook met paused squats ivm de spanning? Ik werd nogal duizelig omdat ik zolang mn adem ging vasthouden:p

Ik heb weer melatonine in huis, merk dat ik dan ook meer droom (en kan onthouden).

Gok dat daar dan ook voor geldt dat je onderin opnieuw kan bracen, als dat voldoende lukt. Daarbij heb je met naar bovengaan ofcourse wel weer die volle 100% spanning nodig.

Hele dag koud en zweten... Griep it is denk ik. Gelukkig geen hoofdpijn nu meer.

Moet dus naar Den Haag over minder dan een uur en door de verschrikkelijke reistijd ben ik pas 23:15 weer thuis :(
Iemand tips over waar ik op een vrijdagavond voor €15 wat kan eten tussen 17:30-19:00ish? Dat is de tijd die ik heb. Geen zin in mac en BK stuff.

Nee, onderin bij squat en Bench zou ik dat niet doen, dat zijn ook geen makkelijke posities, plus je moet het zwaarste nog doen dan. Je moet het meer vergelijken met bovenin bij squat/Bench, als je in rust bent.

21/1/2017 - week 2, dag 3 (#30)
Squat

1x5 45 kg
1x4 55 kg (ipv 1x5, vekeerd afgelezen)
1x3 65 kg
1x5 65 kg
1x7 65 kg
1x6 65 kg
1x4 65 kg
Gingen zó moeizaam allemaal, echt absurt. Wel alles beltless.

Glute bridges

3x8 65 kg (VPR)

Hyperextensions
5x6 bw +5 kg
Even opgeschoven omdat ik op een bankje aan het wachten was.

BP paused
1x4 32.5 kg
1x4 37.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x6 42.5 kg (iv 2x3)

GCBP
Skip

Leg press
Skip

Deadhang
10sec rechter hand
10sec linker hand
10sec beide handen
Zwaar maar wel nuttig denk ik.

Trainingstijd: 55 min

Toch blij dat ik even wat heb kunnen doen!

---

Magnesium voor slapen is trouwens echt chill, slaap nu beter door. Tijd om in slaap te komen doet het niet veel voor, maar werd afgelopen nachten maar 1x wakker voor toilet en sliep alweer na 5-10 min. Normaal gesproken 3-4x per nacht wakker en dan duurt het soms weer 15-20min voordat ik weer slaap.

Spastische spiertrekjes waren er gisteravond nog wel, maar heeft natuurlijk wat tijd nodig om op te bouwen. Mocht het magnesiumtekort zijn wat het veroorzaakt.

Leuk zijn die ladders weer :)

Nou, zeg dat wel, ehem. Ladders op BP vind ik juist lekker, squat een stuk minder :emo:

Reden dat het zwaar was kwam doordat ik me niet goed voel. Alles ging gewoon 3x zo traag en spanning was lastig te behouden.

---

Edit: heb het idee dat quads eindelijk wat meer massa beginnen te krijgen, wel minimaal maar het is wat. Triceps ook. Hams waren sowieso al een stuk vooruit gegaan, de rest nog niet totaan deze week.

Bizar hoe zwaar een compound soms kan voelen, kan aan veel dingen liggen.. Even doorbuffelen en je hebt het er toch maar weer mooi op zitten :).
Magnesium in combinatie met zink (Zink en Magnesium) is wat mij betreft een gouden combinatie!

Bizar hoe zwaar een compound soms kan voelen, kan aan veel dingen liggen.. Even doorbuffelen en je hebt het er toch maar weer mooi op zitten :).
Magnesium in combinatie met zink (Zink en Magnesium) is wat mij betreft een gouden combinatie!

Haha zeg dat wel. Tel daar buikgriep bij op en je bent net een blok beton :(

Ik eet elke dag 75 - 150gr havermout per dag (14-15 mg zink/100gr). Dan zit ik al op m'n adh van 7-8 mg/dag.
Meer nemen lijkt me in dat geval niet echt relevant? Aangezien in andere producten die ik eet ook zink zit uiteraard.

Haha zeg dat wel. Tel daar buikgriep bij op en je bent net een blok beton :(

Ik eet elke dag 75 - 150gr havermout per dag (14-15 mg zink/100gr). Dan zit ik al op m'n adh van 7-8 mg/dag.
Meer nemen lijkt me in dat geval niet echt relevant? Aangezien in andere producten die ik eet ook zink zit uiteraard.
Sowieso zal dat als vleeseter niet snel een probleem zijn:)

Je had het over een bubbelachtig gevoel in de spieren. Viel me gisteravond op dat ik dat ook wel eens heb. Vooral als ik te lang in een bepaalde houding zit, alleen heb ik dat alleen in mn bovenbenen. Zou dat maybe kunnen of heb je het ook met lopen/fietsen etc? Geen idee of dat het is wat je bedoeld.

Goed slapen is altijd goed!:)

Sowieso zal dat als vleeseter niet snel een probleem zijn:)

Je had het over een bubbelachtig gevoel in de spieren. Viel me gisteravond op dat ik dat ook wel eens heb. Vooral als ik te lang in een bepaalde houding zit, alleen heb ik dat alleen in mn bovenbenen. Zou dat maybe kunnen of heb je het ook met lopen/fietsen etc? Geen idee of dat het is wat je bedoeld.

Goed slapen is altijd goed!:)

Dat dacht ik ook!

Hmm kan het op elk willekeurig moment hebben, maar eigenlijk altijd 's avonds. Nu is het zo dat ik 's avonds ook niet veel loop/fiets/etc. Maar ook nadat ik even de trap op en af gelopen ben, kan het er zijn. Heb het, van wat ik me kan herinneren, gehad in: bovenkant pec, quads (verschillende plekken), glutes, triceps, brachialis, kuiten, teres major, lats, front delts. Kortom: bijna overal :emo:

Wederom deze week dinsdag, donderdag, zaterdag trainen ivm toetsweek. Ga vrijdag wel naar een feest van 23:00 - 05:00, en dan nog naar huis, dus misschien overweeg ik nog vrijdag te gaan ipv zaterdag. Omdat de sportschool tot 16:00 open is, maar ik kijk wel even.

Magnesium doet denk ik z'n ding. Gisteravond geen spierspasmes gehad :) en ik slaap stukke beter, heb in geen jaren een aantal nachten relatief zo goed geslapen. Morgen nog even die cbd olie proberen.

Gewichtsverloop van de afgelopen dagen:
meting.png - 83635
Het gemiddelde is genomen over 5 metingen. Lijkt erop dat ik vastloop. De 66.3'tjes zijn wat hoger ivm premenstruatie. Up daarom met 75 kcals.

Succes met de toetsweek!
Top dat die magnesium zo goed werkt. Ik slaap zelf erg lekker op ZMA, maar dat is in principe niets anders dan magnesium + zink + vitaminen.
Kcal up is altijd goed, geniet ervan ;).

Wederom deze week dinsdag, donderdag, zaterdag trainen ivm toetsweek. Ga vrijdag wel naar een feest van 23:00 - 05:00, en dan nog naar huis, dus misschien overweeg ik nog vrijdag te gaan ipv zaterdag. Omdat de sportschool tot 16:00 open is, maar ik kijk wel even.

Magnesium doet denk ik z'n ding. Gisteravond geen spierspasmes gehad :) en ik slaap stukke beter, heb in geen jaren een aantal nachten relatief zo goed geslapen. Morgen nog even die cbd olie proberen.

Gewichtsverloop van de afgelopen dagen:
meting.png - 83635
Het gemiddelde is genomen over 5 metingen. Lijkt erop dat ik vastloop. De 66.3'tjes zijn wat hoger ivm premenstruatie. Up daarom met 75 kcals.
Jou gewicht is behoorlijk stabiel! Mijn gewicht schommelt ongeveer 2 kg, al schommelt het minder als ik mijn macro's gelijk hou en ook niet veel verander qua type eten (ivm natrium).

Ik denk inderdaad dat je wel met 100 kcal omhoog kan.

Succes met de toetsweek!
Top dat die magnesium zo goed werkt. Ik slaap zelf erg lekker op ZMA, maar dat is in principe niets anders dan magnesium + zink + vitaminen.
Kcal up is altijd goed, geniet ervan ;).

Thanks! Eerste zit erop en no way dat ik die niet gehaald heb. Nog twee te gaan. Plus nog 2 beoordelingen van naslagwerken, die ik al ingeleverd heb.

Moest gelijk denken aan DMAA toen ik dat las :roflol:
Fijn dat jij ook een lekker slaapmiddeltje hebt!

Ga ik zeker doen! Van te voren had ik nooit verwacht te kunnen uppen, laat staan al 2x. Wel logisch ofcourse. Betekent in ieder geval dat ik wat spierwinst heb geboekt, activiteit is namelijk hetzelfde.

Jou gewicht is behoorlijk stabiel! Mijn gewicht schommelt ongeveer 2 kg, al schommelt het minder als ik mijn macro's gelijk hou en ook niet veel verander qua type eten (ivm natrium).

Ik denk inderdaad dat je wel met 100 kcal omhoog kan.

Ja valt me alleszinds mee. Kun je nagaan dat ik voorheen al freakte bij 0.3kg wisselingen haha.
2kg is wel veel zeg! Zijn weekgemiddelde dan zelfs wel accuraat? Of hoe hou jij je voortgang bij?

Merk dat als ik cut/soms bij onderhoud dat ik bv met een getrackte avond pizza en chips 0.5-1.0 kg de volgende dag pak. Maar nu met bulk vrijwel niet. Valt dus ook erg mee.

Had hem al aangepast naar +100 = 2600. Geen idee waarom ik aan op 75 dacht, gewoon 100 erbij zoals een aantal weken terug.

Foooood :heart:

Terug
Naar boven