MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Zeg dat wel :D
Mag ook wel, heb al meer dan een jaar geen 1RM bench PR gezet. En die wordt nu langzaam aan toch zichtbaar!
Gewoon al je trainingen het hele jaar op een rottige benchpress doen en peaken op een goede: werkt prima! :P
 
Bench ziet er echt goed uit.
Je set-up lijkt me veel stabieler waardoor je steviger kan drukken. Super!

Wat die pelvic floor probleempjes betreft: Heeft Marisa Inda daar niet ooit eens wat info over gegeven op haar YT? Ik meen me dat te herinneren uit een The Jugglife podcast.
 
Het universum is gul met bench gains op dit moment.
Ik zeg maximaal van profiteren!
 
Bench ziet er echt goed uit.
Je set-up lijkt me veel stabieler waardoor je steviger kan drukken. Super!

Wat die pelvic floor probleempjes betreft: Heeft Marisa Inda daar niet ooit eens wat info over gegeven op haar YT? Ik meen me dat te herinneren uit een The Jugglife podcast.

Ik heb het idee dat ik eindelijk eens kan benchen :P ik ga ook de PT's bij FoxGym doen op 6 en 13 april, en hoop daarna echt een mooie bench te kunnen hebben.

Heb wel eens filmpjes voorbij zien komen, alleen nooit zelf gekeken aangezien ik het nog nooit had gehad. Even kijken of het eenmalig was en anders maar wat inlezen inderdaad...

Het universum is gul met bench gains op dit moment.
Ik zeg maximaal van profiteren!

Heb mokers veel zin om 1RM te gaan testen, maar dat is helemaal niet de bedoeling. Jij maakt het nu niet makkelijker voor me :o
 
Had je geen 31 gegeven :P

Ik doe wijs en ga lekker geen 1RM testen. Rep PR's incoming though

tenor-1.gif
 
4x5 @9 ?? zit ik hier met 2 blauwe duimen in het verband :o Toppertje!! :D
 

Had in m'n notificatiemail je leeftijd gelezen. Was namelijk al lichtelijke geshockeert...

4x5 @9 ?? zit ik hier met 2 blauwe duimen in het verband :o Toppertje!! :D

Danku danku :D

---

Vandaag thuisgebleven omdat ik opstond met enorme misselijkheid en maagpijn bij het drinken van ook maar wat water. Zometeen kijken hoe het met eten gaat.
Gewicht daardoor pas om 11:15 uur gemeten en na een goede toiletgang. Ben nu sub 71 gekomen, namelijk 70.8.

Screenshot_20190321_122127.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
ga je de 63kg klasse in.
 
Weinig van gemerkt :(

Ik zal wat jouw kant opsturen!

ga je de 63kg klasse in.

Never dat ik daar in ga passen met m'n 178cm lichaamslengte. Dan kan je me oprapen denk ik :o
Nu gewoon een minicut en dan weer 10-20 weken langzaam bulken (nu 15,5 week gedaan). Even wat ruimte creeëren.

Edit: netto kom ik dan op hopelijk een hoger BW bij hetzelfde, of net iets lager, vetpercentage. Vind ik mooi voor m'n fysiek en zo blij ik mooi in de -72.
 
Cut gaat goed!
Rustig aan, zal amper verlies aan massa met zich meebrengen waarschijnlijk!
 
Cut gaat goed!
Rustig aan, zal amper verlies aan massa met zich meebrengen waarschijnlijk!

Ja zeker! Dit is net het tempo waarbij het snel genoeg gaat voor een minicut en m'n kracht behouden blijft / vooruit kan gaan.
Spierverlies heb je denk ik zomaar als je een beetje slim cut.
 
Okay gelukkig maar want je bent al lang voor -72kg en ja, je moet me niet teleurstellen en wel het EK junioren limiet halen op NK Junioren.
 
Okay gelukkig maar want je bent al lang voor -72kg en ja, je moet me niet teleurstellen en wel het EK junioren limiet halen op NK Junioren.

Heb nu pas door wie je bent, met een hint van lloydatoni haha. Ik ga hard m'n best doen!!

Edit: 390 totaal wordt wel een <5% kans dat ik dat haal :o
 
Laatst bewerkt:
Heb nu pas door wie je bent, met een hint van lloydatoni haha. Ik ga hard m'n best doen!!

Edit: 390 totaal wordt wel een <5% kans dat ik dat haal :o

ja moet mij gewicht effe aanpassen in het profiel is al lange tijd geleden dat ik hier had gepost, iets teveel burgers op. (hmms kan gewicht niet aanpassen zie ik)
En die 390 niet jezelf onderschatten. je kan het
 
ja moet mij gewicht effe aanpassen in het profiel is al lange tijd geleden dat ik hier had gepost, iets teveel burgers op. (hmms kan gewicht niet aanpassen zie ik)
En die 390 niet jezelf onderschatten. je kan het

:roflol:
Burgers zijn ook erg lekker.
Thanks! We'll see!​
 
Back
Naar boven