- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wordt er stilaan beter in hoor. Je trainingen worden korter en je RPE stijgt minder snel bij korte pauzes.
Je herstelt ook snel tussen je beurten op een wedstrijd.![]()
9 lifts in 2,5-3 uur tijd met min 15 -40 min tijd tussen elke lift. Met een beetje basis conditie is dit goed te doen voor iedereen. Welk profijt heb je ervan dan in je wedstrijd? Het probleem is imo eerder teveel rust hebt dan te weinig.
Bij mij op squat en DL zeker wel.
jij wilt zeggen dat je een setje RPE 9 kan doen, en dan misschien wel 10 setjes kan doe als je maar gewoon 5/6 min rust hebt?
Mijn ervaring is dat een nope.
Nee, daar had ik duidelijker moeten zijn. Normaal werk dit wel tot een RPE8.Bij mij op squat en DL zeker wel.
jij wilt zeggen dat je een setje RPE 9 kan doen, en dan misschien wel 10 setjes kan doe als je maar gewoon 5/6 min rust hebt?

zit zeker nog meer in, als ik hem nog eens ga proberen.Lef hoor, om de squat challenge nog even te doen na een squat VPR. Well done![]()

altijd een warm welkom bij jullieMet 10 tot 15 minuten pauze op een wedstrijd lijkt me dat geen prioriteit.
De resultaten van je wedstrijden zijn uiteindelijk een weerspiegeling van je trainingen. Er zijn vrij sterke argumenten om aan te nemen dat conditietraining een gunstig effect heeft op het liften. https://www.strongerbyscience.com/avoiding-cardio-could-be-holding-you-back/9 lifts in 2,5-3 uur tijd met min 15 -40 min tijd tussen elke lift. Met een beetje basis conditie is dit goed te doen voor iedereen. Welk profijt heb je ervan dan in je wedstrijd? Het probleem is imo eerder teveel rust hebt dan te weinig.
Niemand doet 10 sets op RPE 9.....Bij mij op squat en DL zeker wel.

Interessant!De resultaten van je wedstrijden zijn uiteindelijk een weerspiegeling van je trainingen. Er zijn vrij sterke argumenten om aan te nemen dat conditietraining een gunstig effect heeft op het liften. https://www.strongerbyscience.com/avoiding-cardio-could-be-holding-you-back/
Je moet de bro's eens bezig zien een sommige commerciële gyms.

Bench 65 of 67.5 (afhankelijk van hoe ik me die dag voel / opwarmen gaat
Mooie openers hoor, gewichten waar ik alleen maar van kan dromen!!
Je gaat het vast super doen![]()

Is dit een stuk lager ingeschat dan de vorige paar keer op wedstrijden? Meen me te herinneren dat je of een te grote stap moest maken of dat 2.5 kg extra al snel te zwaar was %gewijs.