- Waardering
- 15.402
Hoe komt het eigenlijk dat je gym-PR zoveel hoger staat dan je comp. PR? Gewoon een aardig verschil tussen het werkelijke gewicht van je gym plates en de gekalibreerde schijven tijdens een wedstrijd?
Met een 125kg @8 zou je op een wedstrijd toch mooi over je gym PR moeten kunnen gaan hoor. Dat ziet er dus alvast zeer veel belovend uit.![]()
M'n laatste competitie was het NSK op 13-10-'18 waarop ik beurt twee 122.5 haalde en beurt drie 127.5 faalde. Heb sowieso het afgelopen jaar nooit een derde beurt squat gehaald als ik het me goed herinner.
Het NSK was m'n 100-105% testmoment van Sheiko, waarop ik (na een taper etc) 10-12-'18 zelf in de sportschool heb gemaxt omdat ik besloten had niet meer deel te nemen aan de DRC cup. Daar deed ik eerst 125 en toen m'n meest grindy lift met 130.
Ik weet zeker dat ik de 130 zal gaan passeren ja, kijk er al naar uit

Nice! Kwalificatie moet je toch ook nog binnen halen voor nk2020?
Moet zelf nog 7,5 kg bij tillen.
Klopt ja. 7.5 erbij in ruim een half jaar tussen jouw competities is zeker goed te doen, dus dat lukt je wel!
Obv van m'n competitietotaal heb ik nog 17.5 kg nodig. Obv sportschool totaal nog 7.5.

vertel mij wat over dat benchen
Deed m'n riem een gaatje strakker en zo strak had ik hem nog nooit gehad, maar dacht dat kan wel.
)