AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Nice. Groetjes aan onze verre vriendin kardemompeul :)
Tuurlijk een flex pic posten :thumb:

Gaan we doen :D
We maken dr wat moois van!

Oeioei dan mag ik maar eens snel gaan oefenen :0

Edit:




Als je die lángos maar bewaard totdat ik er ben!

Kon het niet laten, zoals je al gemerkt had...
Was echt een flinke unit bij het zwembad. En zoooo lekker :D

IMG_20190805_163210.jpg
 
Lángos. :heart:
Goeie cheat. :P
 
Die zo zomers, ergens aan het water en gemaakt door een oude dikke oma, die zijn het beste:)

Als ze maar niet téveel druipen van het vet en lekker deegig zijn, ben ik echt zó blij :D

Lángos. :heart:
Goeie cheat. :P

Hngg gaat zeker nog eens gegeten worden :lick:
Deze hele vakantie is een cheat ben ik bang...
 
Als ze maar niet téveel druipen van het vet en lekker deegig zijn, ben ik echt zó blij :D



Hngg gaat zeker nog eens gegeten worden :lick:
Deze hele vakantie is een cheat ben ik bang...
Op vakantie mag alles, of eet je IIFIYM? Enjoy! :thumbs:
Ik heb zo goed gegeten in Hongarije, zeker ook in Boedapest. Niet op de toeristische plaatsen, maar in eetgelegenheden waar de locals komen (grootmoeders keuken zeg maar). drool:
Vorig jaar heb ik een bruiloft gehad in Boedapest; dat was echt de meest waanzinnige bruiloft allertijden.
Je kunt trouwens goed trainen (ik ging naar Life1) in Boedapest. :pressing:
 
Zo hoort het ook. Anders is het geen vakantie! :p

Ik hou dr ook van om veel verschillende dingen te eten en hou nogal van koolhydraten :p

Op vakantie mag alles, of eet je IIFIYM? Enjoy! :thumbs:
Ik heb zo goed gegeten in Hongarije, zeker ook in Boedapest. Niet op de toeristische plaatsen, maar in eetgelegenheden waar de locals komen (grootmoeders keuken zeg maar). drool:
Vorig jaar heb ik een bruiloft gehad in Boedapest; dat was echt de meest waanzinnige bruiloft allertijden.
Je kunt trouwens goed trainen (ik ging naar Life1) in Boedapest. :pressing:

IIFYM doe ik thuis altijd, op vakantie niks met een kcal-budget oid.
De toeristische plekken is juist waar ik me begeef en daar geniet ik goed van al het lekkere eten dat tot m'n beschikking staat.

Ja over het trainen... Was van plan in ieder geval 2x te gaan, maar denk dat het een 0x zou kunnen worden.
Lichamelijke belasting is al zo groot op zo'n festival. Zo heb ik gisteren 1485kcal verbrand, waarbij het gemiddelde van 2019 op 286kcals/dag staat :roflol: en dan heb je nog veel bewegingen van armen etc.
Wel van de week chinups en dips gedaan bij het zwembad :P
 
Heb ik de flex pic helemaal gemist? :p
 
leuk hoor die 2 chickies hebben de grootste lol :D
 
Die nacht kostte 20 jaar van m'n leven, maar wat een gezellige bende was het zeg!:banana::1010:

Zo fijn dat je het erg naar je zin hebt gehad! :D
Ik voel me echt een dikke oma die nooit meer van de bank afkomt na deze week, rip...

How fucking cuteeeeee :heart::heart:
En super leuk om je gezichtje eens te zien ipv dat bord eten kardemompeul :lol:

:roflol:

leuk hoor die 2 chickies hebben de grootste lol :D

We hebben flinke lol gehad inderdaad :cheer:
 
Daar is de spierballen pic :)
Nice! Ziet er daar heel wat droger uit dan hier trouwens. :(
 
Haha, leuk joh!
Wil zelf ook graag eens naar Sziget.

Zeker doen! Het overtrof de verwachtingen van mensen uit m'n groep die dit jaar voor het eerst gingen :)
Ben zelf trouwens wel voorstander van vliegen en in een woning slapen (vs. trein en camping) omdat je anders echt rip bent.

Daar is de spierballen pic :)
Nice! Ziet er daar heel wat droger uit dan hier trouwens. :(

Ja ik vertrek nu vanuit mooi weer naar baggerweer als ik de berichten mag geloven...
Echt 12 dagen alleen maar mooi weer gehad op een paar druppels na dinsdagavond :)
 
Daar is de spierballen pic :)
Nice! Ziet er daar heel wat droger uit dan hier trouwens. :(

En het blijft voorlopig ook heerlijk weer zo. Nu is het even 'fris' zo rond de 23 graden. Maar van het weekend weer lekker 30:cool:
 
Back
Naar boven