- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Looking goooooooooooooooooooooooood, en dat is een understatement hoor!

Goede pizzagains! Dat kan toch niet anders dan minimaal een top 3 worden op de sbd!

Wat een shape! Enorm veel respect hiervoor @ProudPizza

Mooie shapeBekijk bijlage 462051
Vanmorgen foto's gemaakt, waarvan ik dr een aantal uitgekozen heb.
Beste shape tot dusver en erg blij mee
Afhankelijk van of ik morgen met m''n vriend uit eten (lees ayce) ga is dit de laatste cutdag of vrijdag/zaterdag.

je bent echt een voorbeeld meis....powergirls kunnen sterk, mooi en slim zijn, in willekeurige volgorde offcourse![]()
-lover!

DL gains op cheater-pulls! Nice!Whuuut! Conventioneel nooit meer dan 2x140 gedaan. En dat in de cut en na een maandje sumo.

Deze oefening is echt lekker voor je rug vind ik. Ga hem in mijn volgende cycle ook weer doen.
Deze oefening is echt lekker voor je rug vind ik. Ga hem in mijn volgende cycle ook weer doen.

Probeer eens Kroc Rows, mijn rug groeide destijds enorm toen ik deze deed, was echt bizar. Paar weken terug nog een mooi PR op gedaan. Verder zijn gewone barbell-, pendlay en T-Bar rows altijd prima, al zijn ze iets meer belastend voor de onderrug.Ik vind hem ook heerlijk! En kan prima na het deadliften gedaan worden door de chest support
Ik hou sowieso erg van row oefeningen in het algemeen![]()
Probeer eens Kroc Rows, mijn rug groeide destijds enorm toen ik deze deed, was echt bizar. Paar weken terug nog een mooi PR op gedaan. Verder zijn gewone barbell-, pendlay en T-Bar rows altijd prima, al zijn ze iets meer belastend voor de onderrug.