Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

En het blijft voorlopig ook heerlijk weer zo. Nu is het even 'fris' zo rond de 23 graden. Maar van het weekend weer lekker 30:cool:
Mmmm... heb je nog plek voor een logee volgende week? :D
 
Kamperen is sowieso echt rip, zelfs voor 1 nacht

Mwah voor 2 nachten, voor een weekendfestival, vind ik het nog dikke prima
Alleen is het op Sziget ook nog eens mokersstoffig en heb je de kans om naast een stage te slapen als je niet optijd aankomt of een afzonderlijke camping boekt...
Dus dat is echt 3x nee :o

En het blijft voorlopig ook heerlijk weer zo. Nu is het even 'fris' zo rond de 23 graden. Maar van het weekend weer lekker 30:cool:

Ben echt jaloers zeg... Stap net uit het vliegtuig en je merkt het verschil meteen :(
Intens genoten van het lekkere weer!
Ik boek morgen een vlucht terug! Jij hebt nog wel een plekkie in je hokkie toch?

Ziet er gezellig uit, ben je nog langs het tentje van Roelf B. geweest?

M'n neus leidde me er vanzelf naartoe :D
 
Seks hebben in een tent lijkt mij trouwens ook echt tering naar.

Even een hersenspinsel zo op de donderdagavond.

Ok slaapseeeeeeee
 
Laatst bewerkt:
Seks hebben in een tent lijkt mij trouwens ook echt tering naar.

Even een hersenspinsel zo op de donderdagavond.

Ok slaapseeeeeeee

Als je het in een bed kan doen kan je het ook in een tent doen...
Ik heb een grote tent van 1.8m hoog :eyebrow:
 
upload_2019-8-16_14-7-25.gif
 
Beelden van Sziget op insta zagen er echt heeeeel vet uit! lekker eten, fijne muziek, goed weer. lekker lekker!
 
Beelden van Sziget op insta zagen er echt heeeeel vet uit! lekker eten, fijne muziek, goed weer. lekker lekker!

Het was perfect inderdaad :D
Volgend jaar weer!

---

Post-vakantie update
Gewicht is exact hetzelfde gebeleven, happy me! Gisteren 70.2 en vandaag 69.8 kg.
Onderhoud was dan ook behoorlijk hoog tijdens het festivallen. At sommige dagen wel 3.5-4k gok ik.

Wilde vandaag weer een training er tegenaan gooien maar vergeten m'n wekker op aan te zetten, dus werd om 13u wakker en sportschool sluit 14u.
Zit nog een beetje in het ritme van vakantie want ging ook pas om 3u slapen.
Ben verkouden en keelpijn, had dat vorige keer Sziget net zo en anderen nu ook.

Morgen maar eens kijken hoe m'n kracht ervoor staat :D

Edit: morgen waarschijnlijk ayce sushi om de vakantie af te sluiten.
Daarbij zet ik vanaf vandaag de rustige bulk (+220 op onderhoud) voort van 3000 kcals.
 
Laatst bewerkt:
Het was perfect inderdaad :D
Volgend jaar weer!

---

Gewicht is exact hetzelfde gebeleven, happy me! Gisteren 70.2 en vandaag 69.8 kg.
Onderhoud was dan ook behoorlijk hoog tijdens het festivallen. At sommige dagen wel 3.5-4k gok ik.

Wilde vandaag weer een training er tegenaan gooien maar vergeten m'n wekker op aan te zetten, dus werd om 13u wakker en sportschool sluit 14u.
Zit nog een beetje in het ritme van vakantie want ging ook pas om 3u slapen.
Ben verkouden en keelpijn, had dat vorige keer Sziget net zo en anderen nu ook.

Morgen maar eens kijken hoe m'n kracht ervoor staat :D

Edit: morgen waarschijnlijk ayce sushi om de vakantie af te sluiten.
Daarbij zet ik vanaf vandaag de rustige bulk (+220 op onderhoud) voort van 2980 kcals.
Oeeww nice die bulk kcals. Ik ga begin september ook weer bouwen, hopelijk eindig ik dan op +3K kcals zodat ik niet meer onder de 2k moet voor een cut:D
 
Oeeww nice die bulk kcals. Ik ga begin september ook weer bouwen, hopelijk eindig ik dan op +3K kcals zodat ik niet meer onder de 2k moet voor een cut:D

Ben dr zeker wel blij mee ja :D
Onderhoud zit op een geschatte 2760 kcals
Afhankelijk van hoe diep(cut)/ver(bulk) je gaat zal dat vast en zeker moeten lukken!
 
Trainingsplanning
Heb dus niet getraind op vakantie, waardoor ik de planning om moet gooien.
Had week 1 van de strength cycle afgemaakt voorafgaand aan vakantie.
Ik wil nu week 2 & 3 doen, waarvan de laatste dag van week 3 een deloaddag zal zijn.
Daarna 4 weken comp cycle volgen en dan is het alweer tijd voor de SBD cup.

Hierdoor heb ik geen 100-105% moment; vind het te kort tijd om daar naartoe te werken en/of van te herstellen voor SBD cup.
 
Ik boek morgen een vlucht terug! Jij hebt nog wel een plekkie in je hokkie toch?
Haha jaa kom hier! Er is altijd plek in Herberg Peul.

Ben verkouden en keelpijn, had dat vorige keer Sziget net zo en anderen nu ook

Zelf mijn keel was wat korstig na slechts 1 dag:( Hopelijk gaat het bij jou/jullie snel over!:)
 
Back
Naar boven