Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Weet even niet wat ik met die DL from boxes aan moet. Ik vind ze kut en zwaar, veel zwaarder dan conventioneel. En in verhouding zet Sheiko zelfs meer volume op from boxes dan normale.
Aan de ene kant denk ik; als het zwaar is, des te meer reden dat je het moet doen omdat het dan wel een weakness zal zijn. Aan de andere kant lukt het me nu soms niet om het voorgeschreven volume te draaien omdat het gewoon ruk gaat, dus dat houdt op dat punt overload tegen.

Heeft iemand misschien een idee met wat ik het beste kan doen? Weet het zelf niet zo goed :(

Als je het voorgeschreven gewicht echt niet kunt halen, 3-4% verlagen, maar wel hetzelfde volume hanteren.

In jouw geval bijvoorbeeld 96-97 kg (95/97.5) ipv 100.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het voorgeschreven gewicht echt niet kunt halen, 3-4% verlagen, maar wel hetzelfde volume hanteren.

In jouw geval bijvoorbeeld 96-97 kg (95/97.5) ipv 100.

Thanks, daar kan ik wat mee!

En dus de oefening wel gewoon blijven doen? Daar zat ik ook nog over in dubio. Omdat ik de oefening zelf behoorlijk ruk vind qua uitvoering, beginhouding, etc.

Zeker als je er zo slecht in bent blijven doen!

Top!

---

Ik ben helemaal leeg van beneden en boven, buikgriep slaat dus (weer) toe. Voel me zo ellendig dat ik vandaag niet eens m'n laatste tentamen kan gaan maken... Zou vanavond naar een feest gaan. Maar zit er vast ook niet in. Kleine slokjes water hou ik nog net binnen, heb me amper zo zwak gevoeld :(

Neeee, niet ziek zijn :(.
Ugh, veel beterschap.. Als je buik wat meer tot rust is gekomen maar eens voorzichtig droge kaakjes/beschuitjes proberen.
Ook misselijk? Heb wel eens gehoord dat cola dan wonderen kan doen..

Neehh wat balen:(
Beterschap iig!!

Ik meet supra-ilacaal, bovenbeen, tricep en net naast navel. Allemaal aan de rechterkant. Naast navel tel ik niet mee in de %'s en mm's die hier genoteerd staan, msar hou ik dus wel in de gaten.

Vet komt bij mij altijs overal een beetje erbij of eraf, het is erg verspreid. Alleen supra blijft altijd erg dun :)

Huidplooi was op 11/11 (week na start bulk) 21.80mm, dus dat blijft gemiddeld gezien hetzelfde. I like :)

Sowieso als ik vocht er vanaf denk heb ik ook als ik in de spiegel kijk niet het idee zichtbaar vet gegained te hebben. Maarja, zoals ik zei, het is sowieso verspreid.
Heb je wel geluk mee dan! Aan de hand van je mm ben je iig flink droog!! Bij mij zit het juist totaal niet verspreid.

Denk 5% op mijn bovenlichaam en 95% daaronder:p

Top!

---

Ik ben helemaal leeg van beneden en boven, buikgriep slaat dus (weer) toe. Voel me zo ellendig dat ik vandaag niet eens m'n laatste tentamen kan gaan maken... Zou vanavond naar een feest gaan. Maar zit er vast ook niet in. Kleine slokjes water hou ik nog net binnen, heb me amper zo zwak gevoeld :(

Beterschap! Je hebt het wel flink te pakken de laatste tijd.
Beetje, gewone cola, kan goed helpen tegen misselijkheid zoals SanneF zegt. Of je kotst het er zo weer uit :p

Bedankt allen! Typen kost al veel energie, ben behoorlijk uitgedroogd zegmaar :emo:

Vitamin water hou ik nu wel binnen. Mams gaat zo boodschappen halen en zal dan even om cola en wat biscuitjes vragen, goed idee!

En @SP1988: droogheid is opzich prima nu, ik heb iig geen flubbers ergens zitten dus daar ben ik erg blij mee haha! Zitten voor- en nadelen aan het verspreide of niet vind ik.
Bij mij kan het fus verassend lang duren voor ik klaaf ben met cutten, omdst overal een beetje vanaf moet. Om lijnen te zien. Maar als ik wat vetter wordt valt het ook amper op.

Damn, merk nu pas wat voor progress ik al qua massa heb gemaakt. Heb 1L gedronken vandaag en nog niks gegeten, zometeen wat biscuitjes proberen, maar lijnen zijn zo duidelijk zichtbaar. Beloofd wat voor het cutten over een aantal maanden :roflol:

Damn, merk nu pas wat voor progress ik al qua massa heb gemaakt. Heb 1L gedronken vandaag en nog niks gegeten, zometeen wat biscuitjes proberen, maar lijnen zijn zo duidelijk zichtbaar. Beloofd wat voor het cutten over een aantal maanden :roflol:
Niet een idee om langer te bulken? Zou met jou vet% zolang mogelijk bulken (minstens een jaar), of heb je specifieke doelen met het mega droog zijn (ivm gewichtklasse of iets dergelijks).

Niet een idee om langer te bulken? Zou met jou vet% zolang mogelijk bulken (minstens een jaar), of heb je specifieke doelen met het mega droog zijn (ivm gewichtklasse of iets dergelijks).

Had in zicht om van de zomer abs zichtbaar te hebben maar van de week was ik daar ook weer niet zeker van. Ik kijk sowieso naar het verloop voordat ik definitieve besluiten maak.

Die percentages van m'n wekelijkse metingen kloppen ofcourse niet (10%), maar die gebruik ik om het verloop bij te houden. Ben heel slecht in het schatten maar gok dat ik op 21% zit. En dat dat amper verandert is sinds de bulk.

Had in zicht om van de zomer abs zichtbaar te hebben maar van de week was ik daar ook weer niet zeker van. Ik kijk sowieso naar het verloop voordat ik definitieve besluiten maak.

Die percentages van m'n wekelijkse metingen kloppen ofcourse niet (10%), maar die gebruik ik om het verloop bij te houden. Ben heel slecht in het schatten maar gok dat ik op 21% zit. En dat dat amper verandert is sinds de bulk.
Ik vond je er aardig droog uit zien op je filmpjes:) Maar goed, iedereen heeft het vet anders verdeeld. Ik zie nog steeds wel blokjes, alleen mijn benen zijn super vet:p

Ik vond je er aardig droog uit zien op je filmpjes:) Maar goed, iedereen heeft het vet anders verdeeld. Ik zie nog steeds wel blokjes, alleen mijn benen zijn super vet:p

Thanks :) kan ook goed zijn dat ik er zelf een andere voorstelling bij heb natuurlijk.

Haha super vet zal wel meevallen gok ik. En nooit alles kan perfect naar wens zijn imo. Je hebt altijd wel iets waar je ontevreden over blijft.

Als je ziek bent niet druk gaan maken.
Je raakt niet zomaar al je gains kwijt ;)

Sowieso veel drinken. En als het even kan eiwitten erin.

Als je ziek bent niet druk gaan maken.
Je raakt niet zomaar al je gains kwijt ;)

Sowieso veel drinken. En als het even kan eiwitten erin.

Stressen schiet ik inderdaad niks mee op :)

Drinken gaat nu relatief goed, heb denk ik anderhalve liter op sinds vanochtend. Net 5 crackers en 5 theebiscuits op met appelstroop. Zometeen even wat yoghurt proberen.

Word al misselijk bij de gedachte aan hsrtig eten dus vlees, vis of eieren worden het sowieso niet.

Anderhalve liter water is niet zoveel als je flinke buikgriep hebt.

Anderhalve liter water is niet zoveel als je flinke buikgriep hebt.

Klopt... Het is uiteindelijk twee geworden. Voel me nu al een stuk minder misselijk; heb zojuist 30gr havermout, 17gr whey en 150ml op.

Gewicht was 64.2 (-2kg) :eek!:
Snap dat dit er zo weer aanzit en maak me ook geen zorgen, maar vond het een flink verschil.

Terug
Naar boven