- Waardering
- 15.402
Ben dr wel helemaal voor natgeregend, maar mocht de pret niet drukken!
Maandag was die bij mij:
Tomatensaus, mozzarella, nduia, ricotta, champignons ( @mitsymo )
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben dr wel helemaal voor natgeregend, maar mocht de pret niet drukken!
Maandag was die bij mij:

Ab rollouts
1x33 (PR)
1x27
1x23 (VPR)
Weer 3 reps bij PR erbij! Vorige stond op 30-24-17 reps.
Triceps hadden het vooral best zwaar; had lichte spierpijn van gisteren.
Zeker sterk. Maar met zoveel reps wordt het tijd voor de volgende stap (vanaf tenen als het nu knieen is, of een klein rugzakje met gewicht erbij)Sterk die rollouts damn! Als ik 3 setjes van 8 reps doe kan ik de volgende dagen niet meer bewegen![]()

DankSterk die rollouts damn! Als ik 3 setjes van 8 reps doe kan ik de volgende dagen niet meer bewegen![]()

Ook bedanktZeker sterk. Maar met zoveel reps wordt het tijd voor de volgende stap (vanaf tenen als het nu knieen is, of een klein rugzakje met gewicht erbij)![]()

Nou dat probeerde ik gisteren dus voor de tweede keer ooit. Bleef mooi op de grond liggen. Andere keer dat ik hem deed kwam ik omhoog, maar dat was na 2 seconde op de grond te hebben gelegen met een holle rug...
Rugzakje is wel een goeie!
Ik heb in het begin een blok tegen de muur gelegd zodat je nooit dieper dan dat punt kan doorschieten (dus een buiklanding maken ....)Zie hierboven (en nu ook hieronder)
Misschien moet ik even goed de tijd en moeite nemen om ervoor te oefenen
Ik heb in het begin een blok tegen de muur gelegd zodat je nooit dieper dan dat punt kan doorschieten (dus een buiklanding maken ....)
Je vergeet een @bizarre uitzondering , mensen die vanuit stand een 1-handed abwheel kunnen doen, vlak voor ze vader worden...Na de coronacrisis zijn er twee soorten mensen:
Mensen die niets gedaan hebben en vanaf 0 kunnen beginnen, en mensen die abwheel vanuit stand kunnen doen.
En als je hem zo ziet, zou je het hem nooit geven.Je vergeet een @bizarre uitzondering , mensen die vanuit stand een 1-handed abwheel kunnen doen, vlak voor ze vader worden...
Na de coronacrisis zijn er twee soorten mensen:
Mensen die niets gedaan hebben en vanaf 0 kunnen beginnen, en mensen die abwheel vanuit stand kunnen doen.