- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond ayce wereldrestaurant
Zal wel een groot overschot worden vandaag...
Gewicht is vanaf 1/5 op 69.4 zo gegaan:
2/5 > 68.9
3/5 > 69.1
4/5 > 69.1
Zat behoorlijk wat vocht in m'n benen valt me nu op.
Je ging nu toch een tijdje op onderhoud? Vraag daarover.
Ik ga ook richting onderhoud binnenkort, maar in mijn hoofd voelt dat nog niet zo prettig. Ik heb namelijk nog het idee dat ik of moet cutten, of moet bulken om resultaat te behalen. Wat is jouw doel mbt op onderhoud zitten?

Die squats bouw je al weer lekker op lees ik, nice!

Wordt de migraine klap niet veel heviger als je paar weken door slikt en dan stopt?

Dat ga ik zien...
Huisarts wilde me niet direct op bv een pil zonder oestrogeen zetten. Omdat ze dacht dat het juist eerder met hormoon-loze periodes te maken heeft, omdat ik het dus in de stopweek heb.

haaj hoe gaat het hier?
Migraines zijn klote.. Ik heb nu 1-3 x per jaar nog een aanval. Stress en hormonen zijn bij mij triggers, maar ook zoiets doms als een fel lampje in mijn oog:S
ben hersteld van het vervelende plekje bij m'n , dus gaat de goede kant op.
Mooi dus nu weer lekker bouwenGaat goedben hersteld van het vervelende plekje bij m'n , dus gaat de goede kant op.
Echt heel naar is het ja... Dat het zelfs getriggerd kan worden door een lampje, dat is wel zuur zeg
Stopt ook pas als ik overgegeven heb van de pijn. En het is gewoon balen dat je een dag uit de running bent voor niks.

Mooi dus nu weer lekker bouwen
Ik word wel misselijk, maar niet van de pijn. Ook duizelig. Echt naar. Als doorslikken de oplossing is (no pun intended), dan moet dat maar. Hopelijk helpt het!

Kletsen?
Kletsen?
Kletsen doe je maar na je wedstrijd ja!