Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Filmpje van de eerste set 1x90.

Nog even iets...
Moest maandag het tweede blok bij het vervelende squatrack squatten, waar je met je gezicht een meter van een grote spiegel afstaat. Ik zag toen dat de bar niet in het midden van mijn rug zit, in de rechts-links richting. Is dit iets waarvoor ik naar de fysio oid zou moeten? Linker schouder is ook wat stroever wbt flexibiliteit.

Filmpje van de eerste set 1x90.

Nog even iets...
Moest maandag het tweede blok bij het vervelende squatrack squatten, waar je met je gezicht een meter van een grote spiegel afstaat. Ik zag toen dat de bar niet in het midden van mijn rug zit, in de rechts-links richting. Is dit iets waarvoor ik naar de fysio oid zou moeten? Linker schouder is ook wat stroever wbt flexibiliteit.

bedoel je dat de bar scheef lag (links lager dan rechts bijvoorbeeld)
of dat je niet recht onder de bar stond (center knurling lag meer naar 1 kant).

in bovenste geval zou ik de komende tijd wat squat filmen van achteren om te zien of je dat altijd hebt. kijk ook gewoon eens in de spiegel. veel mensen hebben standaard dat 1 schouder al iets hoger staat en dat bij squatten en dan ook voor zorgt dat de bar scheeft komt te liggen.

onderste geval, gewoon op letten dat je goed onder de bar stapt. en evt een tijdje iemand je laten helpen die zegt wanneer de bar in het midden ligt.

• #1.063
bedoel je dat de bar scheef lag (links lager dan rechts bijvoorbeeld)
of dat je niet recht onder de bar stond (center knurling lag meer naar 1 kant).

in bovenste geval zou ik de komende tijd wat squat filmen van achteren om te zien of je dat altijd hebt. kijk ook gewoon eens in de spiegel. veel mensen hebben standaard dat 1 schouder al iets hoger staat en dat bij squatten en dan ook voor zorgt dat de bar scheeft komt te liggen.

onderste geval, gewoon op letten dat je goed onder de bar stapt. en evt een tijdje iemand je laten helpen die zegt wanneer de bar in het midden ligt.

Beide maar geval 1 is gewoon anatomisch inderdaad, is altijd, al vanaf unrack.

Geval 2 bedoel ik met mijn vraag inderdaad. Welke kant meer op weet ik even niet uit m'n hoofd, maar iets van 4 cm "steekt" de knurling aan 1 kant uit vanaf m'n rug gezien.

Iemand mee laten kijken gaat wel lastig worden want train 70% vd tijd alleen. Maar misschien even wat meer bij het k**rack squatten zodat ik het in de spiegel kan zien voor unracken?

Beide maar geval 1 is gewoon anatomisch inderdaad, is altijd, al vanaf unrack.

Geval 2 bedoel ik met mijn vraag inderdaad. Welke kant meer op weet ik even niet uit m'n hoofd, maar iets van 4 cm "steekt" de knurling aan 1 kant uit vanaf m'n rug gezien.

Iemand mee laten kijken gaat wel lastig worden want train 70% vd tijd alleen. Maar misschien even wat meer bij het k**rack squatten zodat ik het in de spiegel kan zien voor unracken?

geval 1 kan anatomisch zijn, maar wat scheefgroei kan ook veroorzaak worden door verkeerde houding of wat disbalans door training.

probeer als je hem unracked goed naar het midden van de bar te kijken voordat je eronder stapt. dit zou moeten helpen dat je recht neerlegt.
en gewoon blijven filmen van achteren, vaak is het zo dat je het altijd dezelfde kant op legt en er gewoon een tijdje op moet letten dat het dan wel goed komt.

• #1.065
geval 1 kan anatomisch zijn, maar wat scheefgroei kan ook veroorzaak worden door verkeerde houding of wat disbalans door training.

probeer als je hem unracked goed naar het midden van de bar te kijken voordat je eronder stapt. dit zou moeten helpen dat je recht neerlegt.
en gewoon blijven filmen van achteren, vaak is het zo dat je het altijd dezelfde kant op legt en er gewoon een tijdje op moet letten dat het dan wel goed komt.

Ik gok anatomisch, of het moet er al snel in gekomen zijn toen ik begonnen ben mrt krachttraining.

Thanks voor het toelichten. Erop letten dat ik in het midden m'n rug plaats doe ik. Maar blijkbaar tussen het moment van niet meer kijken en onder de bar gaan gaat het mis. Ga ik dus even goed op letten.

90 kg ziet er easy uit:) wat is ook alweer je oude 1rm?

Als 100 lukt moet je niet gay met 2,5 verhogen op de wedstrijd natuurlijk :D

• #1.070
18/5/2017 - week 4, dag 2 (#30)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
Volgens mij is 4x2x50 wel een VPR (1 setje meer).

Deadlift
1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x2 100 kg (4s hold)*
Onderrug was niet zo recht ala ik hem wil hebben, maar ook niet zo bol zoals die x weken terug was.
1x2 100 kg (4s hold)*
Ging beter.
1x2 100 kg (4s hold)*

Walking lunges
2x5 10 kg per kant

BP paused

1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg (ipv 3x2)

Walking lunges
3x5 10 kg per kant

Dumbell fly
1x10 8 kg
1x10 9 kg (PR)
3x10 9 kg

Trainingstijd: 105 min

Voelde me niet heel sterk vandaag. Ben blij dat ik maar 1 DL-blok hoefde te doen, een tweede had me genekt. Denk (hoe gek het ook klinkt) dat ik meer energie heb als ik al de hele dag stage heb gelopen. Andere keer toen ik 's ochtends ging hing het namelijk ook wat stroever.

Als je s'ochtends trainen niet gewend bent gaat het altijd kutter als s'avonds ;)

Mijn avond trainingen gaan vaak ook beter of vroeg in de middag. Na 1 ontbijt ben ik nog niet op volle kracht meestal:p

• #1.076
Mijn avond trainingen gaan vaak ook beter of vroeg in de middag. Na 1 ontbijt ben ik nog niet op volle kracht meestal:p

Gek he dat dat zoveel verschil kan maken, het tijdstip waarop je traint :p
Sta dr zelf zegmaar nooit bij stil.
Van minder/meer eten merk ik niet zoveel qua fitheid/energie.

• #1.077
Ga morgenochtend de training van vandaag doen. Ben moe van stage, heb spierpijn van de walking lunges en een experimentje met m'n laxeermiddel is mislukt. Heb nu weer flinke buikpijn af en toe en bracen zou dan slecht gaan.

Ga morgenochtend de training van vandaag doen. Ben moe van stage, heb spierpijn van de walking lunges en een experimentje met m'n laxeermiddel is mislukt. Heb nu weer flinke buikpijn af en toe en bracen zou dan slecht gaan.
Dat is balen:(

Wat voor experiment? Weet je nog mijn mislukte experiment de dag voor de nsb meet :p?

NSB meet klinkt zo fout :roflol:

• #1.080
Dat is balen:(

Wat voor experiment? Weet je nog mijn mislukte experiment de dag voor de nsb meet :p?

Was dat toen met vocht moeten lozen om een klasse te halen? :p

Neem normaal gesproken elke dag 20gr forlax. Dacht nu wel af te kunnen bouwen naar 10gr vanaf afgelopen maandag. Gebruik het al (bijna?) een jaar. M'n hele verteringsysteem is nu ontregeld :o

Moet van het weekend denk ik maar een darmspoeling doen. Blijf lekker op de 20 zitten dus...

Jup :o

Terug
Naar boven