MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Diemen... kan ik naar je zwaaien als ik naar mijn werk rij :D

Ik hoop echt dat het snel een keer wat meer meezit met de huizenjacht!

Dankjewel, nu krijg ik deze weer eens niet uit m'n hoofd:thumbup:

Van Zeeland naar Diemen?
Hoe dat zo?
Wil je niet ergens in de buurt van werk/school/familie/vrienden zitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Diemen... kan ik naar je zwaaien als ik naar mijn werk rij :D

Ik hoop echt dat het snel een keer wat meer meezit met de huizenjacht!

Ik kwam daar de afgelopen 4 maanden zelfs langs met het ov op weg naar stage, dus dat had waarschijnlijk al gekund :D

Ik hoop het ook, het vlot nog niet echt.

Dankjewel, nu krijg ik deze weer eens niet uit m'n hoofd:thumbup:

Alstublieft ;)

Van Zeeland naar Diemen?
Hoe dat zo?
Wil je niet ergens in de buurt van werk/school/familie/vrienden zitten?

Zeeland? Ik was afgelopen week daar op vakantie, maar kom daar verder nooit.

Woon in de provincie Utrecht en studeer in Haarlem. Universiteit volgend jaar wordt Amsterdam of Utrecht. Via woningnet was niet ver van m'n huidige woonplaats af (prov Utrecht dus).

Diemen zuid is gewoon lekker ivm ligging en kosten. Maar als we via de woningbouw wat kunnen krijgen door loting nemen we dat. Dat is meer permanent omdat diemen alleen mag zolang je studeert.

4/8/2017 - week 4, dag 3 (#37)
Wat uitgebreider opgewarmd dan normaal.

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
Werksets stonden op 6x85, heb er 4x80 van gemaakt. Zwaar genoeg zo. En techniek was bij de vierde set niet in orde.

Facepull
3x8 10 kg

Dumbell fly
3x10 9 kg

BP paused
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg

GCBP
4x8 35 kg

Dumbell fly
2x10 9 kg
Borst en triceps helemaal kapot.

Hyperextension
5x5 bw +5kg

Dragon flags (oefenen)
Geskipt
Gelijk een ab wheel gekocht na de training, dat is de enige ab oefening die ik leuk vind.

Dead hang
15 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: 80 min

Maandag start ik met #30. Wordt meteen een erg zware eerste week, zowel qua volume als intensiteit.

Vanochtend precies 1 kg zwaarder tov voor vertrek. Zal nog wat vocht bijzitten. Lekker gegeten wat ik wilde.
Moet wel zeggen dat ik het nu wel lekker vind weer havermout te eten en te tracken. Wel wat losjes ivm vakantieperiode.

---

Zou eigenlijk t/m zondag in zeeland blijven. Maar m'n vriend en ik zouden gistermiddag een bezichtiging hebben bij een woning via loting van woninget; staan nr 2. Dus wij om half 9 naar Middelburg cs, met de mtb's. Kijken we nog eens op woningnet, staat de bezichtiging ineens een week later. Avond daarvoor om 23:00 was dat nog niet zo.

Wij bellen voor een uitleg. Hebben ze niet eens per mail of telefoon doorgegeven dat het verplaatst is. Ondertussen zaten we al bij Den Bosch. Allemaal extra reiskosten gemaakt en eerder teruggegaan voor niks dus... M'n humeur was niet meer top :fire:

Ga zeker een klacht indienen over de communicatie van 0,0.

Intensity :fire:!!

Hè wat een gedoe zeg met je bezichtigingen. Hopen dat het volgende week dan wat is!!

De bijlmer is ook goedkoop :cool:

Zit bij behoorlijk sterke vrouwen :o

Voor mezelf wil ik gewoon die 300 wilks neerzetten en zoveel mogelijk witte lichten verzamelen!
Ben benieuwd wie er allemaal mee doen!

Denk dat ik puur voor mijzelf een wilksdoel wil stellen voor het NK en indd zoveel mogelijk goede lifts. Echt bizar hoe sterk sommige dames zijn. Niet om mijzelf naar beneden te halen, maar ik zie mijzelf toch niet in de top belanden in de toekomst.

Denk dat een kwalificatie nu een prima streven is en wie weet verbaas je jezelf nog!

• #1.515
Ben benieuwd wie er allemaal mee doen!

Denk dat ik puur voor mijzelf een wilksdoel wil stellen voor het NK en indd zoveel mogelijk goede lifts. Echt bizar hoe sterk sommige dames zijn. Niet om mijzelf naar beneden te halen, maar ik zie mijzelf toch niet in de top belanden in de toekomst.

Denk dat een kwalificatie nu een prima streven is en wie weet verbaas je jezelf nog!

SBD CUP 2017 - Nominaties

Hier kan je precies zien wie allemaal mee doet. En staat de stand op basis van huidige wilks.
Theoretisch zou ik nu dus een gedeelde negende plek hebben :p

Het is echt bizar inderdaad! Je moet ook doelen voor jezelf stellen en niet teveel naar anderen kijken ben ik van mening.
Kan jezelf alleen maar tegen gaan werken omdat je je eigen ontwikkeling uit het oog verliest.
Zo weet ik ook wel dat ik niet in de top 3 (of 5) eindig. Maar voor mezelf het beste eruit trekken wat erin zit voelt ook als winst!

En jezelf niet in de top zien zitten in de toekomst; we zijn nog relatief jong en kunnen nog een tijd meegaan.
Dus wie weet waar je wel over 5 jaar staat :D

SBD CUP 2017 - Nominaties

Hier kan je precies zien wie allemaal mee doet. En staat de stand op basis van huidige wilks.
Theoretisch zou ik nu dus een gedeelde negende plek hebben :p

Het is echt bizar inderdaad! Je moet ook doelen voor jezelf stellen en niet teveel naar anderen kijken ben ik van mening.
Kan jezelf alleen maar tegen gaan werken omdat je je eigen ontwikkeling uit het oog verliest.
Zo weet ik ook wel dat ik niet in de top 3 (of 5) eindig. Maar voor mezelf het beste eruit trekken wat erin zit voelt ook als winst!

En jezelf niet in de top zien zitten in de toekomst; we zijn nog relatief jong en kunnen nog een tijd meegaan.
Dus wie weet waar je wel over 5 jaar staat :D
Ik zie nu zoveel talant en heb daar eigenlijk ook vrede mee. Relatief jong met bijna 30 jaar lol:p

Ik zie jou daarentegen veel verder komen in de toekomst! Indd blijven we gewoon doorgaan en zie vanzelf wat er mogelijk is:)

Laatst bewerkt:
  • #1.517
Ik zie nu zoveel talant en heb daar eigenlijk ook vrede mee. Relatief jong met bijna 30 jaar lol:p

Ik zie jou daarentegen veel verder komen in de toekomst! Indd blijven we gewoon doorgaan en zie vanzelf wat er mogelijk is:)

Had eigenlijk niet stilgestaan bij je profielnaam en had je op 27 geschat, wat ik redelijk jong vind binnen deze sport :roflol:

Dankjewel! We zullen het allemaal maar moeten afwachten ja, en ondertussen goed genieten!

To lift the most we must up the dose :p

Terug
Naar boven