Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Dank allen voor het succes wensen :D

Die stream is idd ruk helaas. Ik probeer het zo nog wel een keer

De stream werkte niet:( heb de cijfers gezien. Beetje tevreden zelf?

• #1.764
Die stream is idd ruk helaas. Ik probeer het zo nog wel een keer

Alles qua elektronica was slecht daar :p

De stream werkte niet:( heb de cijfers gezien. Beetje tevreden zelf?

Ja en nee. Zal morgen even een verslagje doen!

Lekker gelift en een squat PR gehaald. Niet de 300 wilks waar ik voor ging. Ik faal DL altijd vanaf de grond. Nu kwam de 127.5 tweemaal totaan de lockout, maar knieën waren niet goed volgens de jury...

Oh das balen! Benieuwd naar je verslag.
Goed weekend nog ;)

Jaaa je squat PR! Ik zag 't al voorbijkomen op je insta. Gaaf joh! Ik hoop dat je een te gekke dag hebt gehad!:)

• #1.767
  • #1.768
30/09/2017 - SBD-cup Nijmegen
Voelde me vrijdagochtend erg goed; geen last van buikpijn of vermoeidheid. Gewoon lekker fris. Begonnen om 7:00 met rijden, wel vroeg want kom normaal gesproken om 9:00 m'n bed uit, maar ging dus goed. Iets voor 8:00 aangekomen dus kon lekker snel wegen. 's Ochtends niks gegeten en gedronken.
Ingewogen op 68.05 (thuis 68.5 afgelopen week), daarna meteen ontbijt erin en voldoende drinken.

Zenuwen vielen me erg mee de hele dag, al helemaal vergeleken met de beginnerswedstrijd in juni. Gewoon een beetje en gezonde portie adrenaline uiteraard.

Openers allemaal zoals van tevoren gepland gekozen.

Squat (prev pr: 105)
Lekker opgewarmd zoals normaal. Had ruim de tijd hiervoor, voor alle lifts het opwarmen eigenlijk.
V [Link niet meer beschikbaar]: ging hard!
V [Link niet meer beschikbaar]: ging ook lekker, voelde goed aan.
V [Link niet meer beschikbaar]: ging veel vlotter dan verwacht. Andere max-pogingen, die ik haalde, voelde wel eens zwaarder aan. Wellicht had 110 er ook ingezeten maar durfde het risico niet te nemen. (PR)

Bench (prev pr: 62.5)
V 57.5: ging prima, al sneller dan toen ik deze paar weken terug deed voor max-dag.
V [Link niet meer beschikbaar]: voelde goed aan, geen grinder gelukkig. Had vertrouwen in de 65. (PR evenaring)
X [Link niet meer beschikbaar]: bleef steken. Had iets harder door kunnen pushen maar vond dat zonde omdat ik niet wist of die dan zou lukken en wilde energie sparen voor DL. Heb bij zo'n grinder meestal behoorlijke druk om m'n mid/lower back en dat is niet bevorderlijk voor DL. No hard feelings about this one.

Deadlift (prev pr: 125)
Had voor de wedstrijd met @wannabeestrong nog contact, die me wat geholpen heeft met de beurtopzet. Hij zei dat ik m'n 2e beurt DL gewoon zo moet kiezen dat ik aan m'n 297,5 totaal kom voor plaatsing. Zou er niks aan hebben om daar iets anders te kiezen en dan heb ik als 3e een evt rebound.
V [Link niet meer beschikbaar]: voelde zwaar maar ging vlot.
X 127.5: was verrast dat die van de grond kwam. Afgekeurd omdat knieën niet goed gelockt waren.
X [Link niet meer beschikbaar]: ik dacht, ookal trek ik deze goor, MOET ik hem halen. Zelfde verhaal als vorige beurt helaas... :( Ik zie op het filmpje wel dat er beweging in m'n linker knie zat, zonde.
Als iemand een goede cue heeft voor het locken, roep maar raak! Ik voelde het zelf namelijk niet op het moment zelf haha.

Hierna wel even ontdaan ervan. Zó dichtbij. Als die 127.5 goed was had ik m'n 300 wilks. Ik ben nu wel op het punt dat ik dat achter me kan laten en ben erg gemotiveerd om weer een stuk sterker te worden. Als straks m'n blessures over zijn kan ik hopelijk nog net een tandje harder trainen en moet het op een volgende wedstrijd goed gaan komen.
Ben wel echt blij dat de 127.5 van de grond kwam twee keer, ik faal normaal gesproken altijd vanaf de grond namelijk.

Volgende keer gewoon er overheen. Wel een mooi squat PR met Lloyda als spotter!

Goed gedaan!
Vind het een hele discutabele faal, heb ze bij anderen vaak goedgekeurd zien worden voor veel minder.
Jammer, maar imo ondanks je pijn boven je zelf uit gestegen, top!!

Nette wedstrijd.
Natuurlijk balen van je dl, maar in principe heb je 127,5 zeker wel in je.
Volgende keer haal je de wiliks wel, geen stress.
Hier leer je ook weer veel van.
Niet ontmoedigd raken.

• #1.772
Volgende keer gewoon er overheen. Wel een mooi squat PR met Lloyda als spotter!

Precies! Ja @lloydatoni heeft prima gespot in de spotlights :)

Goed gedaan!
Vind het een hele discutabele faal, heb ze bij anderen vaak goedgekeurd zien worden voor veel minder.
Jammer, maar imo ondanks je pijn boven je zelf uit gestegen, top!!

Dankjewel :D

Het irritante is dat ik het zelf niet voelde, ook de tweede lift niet. Gewoon goed erop trainen en filmen (van voren) aankomende tijd.
Ben zeker niet ontevreden!

Nette wedstrijd.
Natuurlijk balen van je dl, maar in principe heb je 127,5 zeker wel in je.
Volgende keer haal je de wiliks wel, geen stress.
Hier leer je ook weer veel van.
Niet ontmoedigd raken.

Ja die moet er zeker inzitten tot en met de lockout. Ging voor mijn doen smooth van de grond af.
Wie weet wordt de wilks wel verhoogd aankomend jaar omdat plaatsing nu best makkelijk is voor vrouwen.
Maar des te meer reden om nog sterker te worden voor een eventuele volgende wilks!

30/09/2017 - SBD-cup Nijmegen
Voelde me vrijdagochtend erg goed; geen last van buikpijn of vermoeidheid. Gewoon lekker fris. Begonnen om 7:00 met rijden, wel vroeg want kom normaal gesproken om 9:00 m'n bed uit, maar ging dus goed. Iets voor 8:00 aangekomen dus kon lekker snel wegen. 's Ochtends niks gegeten en gedronken.
Ingewogen op 68.05 (thuis 68.5 afgelopen week), daarna meteen ontbijt erin en voldoende drinken.

Zenuwen vielen me erg mee de hele dag, al helemaal vergeleken met de beginnerswedstrijd in juni. Gewoon een beetje en gezonde portie adrenaline uiteraard.

Openers allemaal zoals van tevoren gepland gekozen.

Squat (prev pr: 105)
Lekker opgewarmd zoals normaal. Had ruim de tijd hiervoor, voor alle lifts het opwarmen eigenlijk.
V 97.5: ging hard!
V 105: ging ook lekker, voelde goed aan.
V 107.5: ging veel vlotter dan verwacht. Andere max-pogingen, die ik haalde, voelde wel eens zwaarder aan. Wellicht had 110 er ook ingezeten maar durfde het risico niet te nemen. (PR)

Bench (prev pr: 62.5)
V 57.5: ging prima, al sneller dan toen ik deze paar weken terug deed voor max-dag.
V 62.5: voelde goed aan, geen grinder gelukkig. Had vertrouwen in de 65. (PR evenaring)
X 65: bleef steken. Had iets harder door kunnen pushen maar vond dat zonde omdat ik niet wist of die dan zou lukken en wilde energie sparen voor DL. Heb bij zo'n grinder meestal behoorlijke druk om m'n mid/lower back en dat is niet bevorderlijk voor DL. No hard feelings about this one.

Deadlift (prev pr: 125)
Had voor de wedstrijd met @wannabeestrong nog contact, die me wat geholpen heeft met de beurtopzet. Hij zei dat ik m'n 2e beurt DL gewoon zo moet kiezen dat ik aan m'n 297,5 totaal kom voor plaatsing. Zou er niks aan hebben om daar iets anders te kiezen en dan heb ik als 3e een evt rebound.
V 117.5: voelde zwaar maar ging vlot.
X 127.5: was verrast dat die van de grond kwam. Afgekeurd omdat knieën niet goed gelockt waren.
X 127.5: ik dacht, ookal trek ik deze goor, MOET ik hem halen. Zelfde verhaal als vorige beurt helaas... :( Ik zie op het filmpje wel dat er beweging in m'n linker knie zat, zonde.
Als iemand een goede cue heeft voor het locken, roep maar raak! Ik voelde het zelf namelijk niet op het moment zelf haha.

Hierna wel even ontdaan ervan. Zó dichtbij. Als die 127.5 goed was had ik m'n 300 wilks. Ik ben nu wel op het punt dat ik dat achter me kan laten en ben erg gemotiveerd om weer een stuk sterker te worden. Als straks m'n blessures over zijn kan ik hopelijk nog net een tandje harder trainen en moet het op een volgende wedstrijd goed gaan komen.
Ben wel echt blij dat de 127.5 van de grond kwam twee keer, ik faal normaal gesproken altijd vanaf de grond namelijk.

Leuk om te zien! Je hebt een paar beste poten ontwikkeld zeg (in positieve zin)!
Ook mooie resultaten!

• #1.776
Leuk om te zien! Je hebt een paar beste poten ontwikkeld zeg (in positieve zin)!
Ook mooie resultaten!

Grappig om te horen, dat je dat op is gevallen uit deze filmpjes :D

Moet wel zeggen dat zo'n pakje niet echt flatteus is, al helemaal als ik goed naar mezelf kijk, alles wordt volledig uit proportie getrokken.

Je hebt het echt top gedaan. Die lifts zagen er echt vlot uit, je laatste deadlift ook. Zat echt meer in. Super jammer dat je net niet genoeg wilks hebt, maar volgend jaar kom je nog sterker terug!

• #1.778
Je hebt het echt top gedaan. Die lifts zagen er echt vlot uit, je laatste deadlift ook. Zat echt meer in. Super jammer dat je net niet genoeg wilks hebt, maar volgend jaar kom je nog sterker terug!

Echt jammer dat de DL's afgekeurd waren omdat de lift zelf inderdaad gewoon lekker ging. En dan sterker terugkomen moet goed gaan komen!

Wiliks voor vrouwen gaat ook omhoog voor nk kwalificatie
300 is te laag
Straks 200 vrouwen op nk (mag van mij hoor :D)
Geen idee waar naartoe hoor.

• #1.780
Wiliks voor vrouwen gaat ook omhoog voor nk kwalificatie
300 is te laag
Straks 200 vrouwen op nk (mag van mij hoor :D)
Geen idee waar naartoe hoor.

Snap ik wel hoor, nu is het inderdaad bomvol. Ik zie mezelf niet bij de top horen en zat al op het randje van kwalificatie :p

Ben wel benieuwd of het dan meteen 350 wordt of iets daar tussenin.

Terug
Naar boven