AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

:P
Grappig om te horen, dat je dat op is gevallen uit deze filmpjes :D

Moet wel zeggen dat zo'n pakje niet echt flatteus is, al helemaal als ik goed naar mezelf kijk, alles wordt volledig uit proportie getrokken.

Viel me gelijk op haha. Ik ben dan ook een trouwe volger vanaf het begin :p
Zo'n pakje is inderdaad niet alles

Goed gedaan tara!:). Squat was een prima 3e beurt en zat wellicht meer in indd:) Met kneesleeves pak je nog wel wat extra kilo's dus als je extra geld over hebt

Prima gedaan hoor! Die kwalificatie komt er wel. Je weet waar je aan moet werken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
:P

Viel me gelijk op haha. Ik ben dan ook een trouwe volger vanaf het begin :p
Zo'n pakje is inderdaad niet alles

Dat valt niet te ontkennen nee, harde kern hier!

Goed gedaan tara!:). Squat was een prima 3e beurt en zat wellicht meer in indd:) Met kneesleeves pak je nog wel wat extra kilo's dus als je extra geld over hebt

Dankjewel! Erg fijn dat waar de squat op de beginnerswedstrijd zo kut ging, nu zo heerlijk aanvoelde :)
Nu kan ik nog voldoende progressen zonder, maar wil knee sleeves in de toekomst zeker wel aanschaffen.

Reageer hier even op je reactie op instagram, is net wat makkelijker ;)
Zit erg in dubio of ik de boxed deadlifts nou wel of niet wil vervangen door deficit DL's. Het is namelijk voor mij erg unusual dat m'n DL bovenin faalt. Maar misschien moet ik dat maar gewoon aannemen en toch voor de boxed deadlifts gaan (en geen deficits)?

Prima gedaan hoor! Die kwalificatie komt er wel. Je weet waar je aan moet werken.

Thanks! Zeker, gaat goedkomen :)

• #1.787
Met de bulk gestart dus, eigenlijk al vanaf zaterdag. Zal wekelijks even een update plaatsen over hoe dat gaat.

2/10/2017 - Bulk start
Gewicht: 68.3 kg
Taille: 69.0
Heup: 87.5 (dit is op de muffintops)
Glutes: 98.5
Bovenbeen rechts: 57.0
Bicep rechts: 27.5
Kcals: 2800

Zit erg in dubio of ik de boxed deadlifts nou wel of niet wil vervangen door deficit DL's. Het is namelijk voor mij erg unusual dat m'n DL bovenin faalt. Maar misschien moet ik dat maar gewoon aannemen en toch voor de boxed deadlifts gaan (en geen deficits)?
Je bent vrij genoeg om zelf het schema aan te passen naar je eigen kwaliteiten en flaws terwijl je wel de zelfde intensiteit en rpe probeert aan te houden toch. 1e competitie is helaas wel vrij ver weg met foxgymcup op 4 februari.

Rackpulls is weer net wat anders. Je startpunt is een stuk hoger waardoor je vooral je bovenrug gebruikt en je zou deze 10-20% zwaarder moeten kunnen doen dan conventional.

Blijf toch grappig vinden dat heup/glutes/taille bij ons zo gelijk is:P

• #1.790
Je bent vrij genoeg om zelf het schema aan te passen naar je eigen kwaliteiten en flaws terwijl je wel de zelfde intensiteit en rpe probeert aan te houden toch. 1e competitie is helaas wel vrij ver weg met foxgymcup op 4 februari.

Ja het is dat ik nu twijfel. Maar heb wat inglezen en ga toch voor de boxed deadlifts. Omdat ik ze zwaar vind en omdat ik de lockout goed moet krijgen, wil dit niet weer hebben.

Duurt inderdaad eventjes. Heb nu m'n gedachten op DRC, ook met oog op een totaalverhoging (ipv wilks) voor kwalificatie.

Rackpulls is weer net wat anders. Je startpunt is een stuk hoger waardoor je vooral je bovenrug gebruikt en je zou deze 10-20% zwaarder moeten kunnen doen dan conventional.

Blijf toch grappig vinden dat heup/glutes/taille bij ons zo gelijk is:P

Ik heb toch voor de boxed deadlifts gekozen, omdat ik denk dat dit nog meer carry-over heeft omdat die meer overeenkomt met een conventional deadlift.
Ga het gewoon volgens het Sheiko schema volgen.

Ja lachen he, toevallig ook want ik heb voor de rest van m'n lichaam relatief brede heupen (dus dat wat je echt op glutes meet) :roflol:

---

Beetje ingelezen over de deadlift lockout en denk dat het probleem hem in de glutes zit:
"While the deadlift definitely works your back, you want to make sure you’re using your glutes to lock out your hips at the top of the lift. If you try to arch your back to lock out instead, your knees will shift forward (causing you to hitch), and you won’t be able to lock out your hips and knees simultaneously to finish the lift."

"If you can't fire the glutes, you'll either stall the bar short of lockout or hitch the lift in a "fake lockout."

Lekker flink de walking lunges aanpakken en proberen alle sets nu goed door te komen van de boxed deadlifts; heb daar altijd al moeite mee gehad.

Ik heb niet super brede heupen, gewoon een fat ass:p haha

• #1.793
2/10/2017 - week 1, dag 1 (#37)
Squat
1x5 55 kg
1x5 65 kg
1x5 65 kg
1x5 75 kg
1x5 75 kg
1x5 75 kg
1x5 75 kg
1x5 75 kg
Kwam halverwege erachter dat ik eerst een BP blok moest doen, dus even andere volgorde.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg

GHR (ipv RDL)
3x10 bw
Wilde deze graag eens een keertje doen, nog maar 1x eerder gedaan.

BP paused
1x6 30 kg
1x6 37.5 kg
1x6 37.5 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg

Incline db row
1x8 15 kg (PR)
2x8 15 kg

Fysio oefeningen
3xscapula pushup houding uitstappen
3xpost delt oefening achter
3xpost delt oefening opzij
3xscapula pushup ster maken

Trainingstijd: ?

Getraind bij Jordi in strength academy. Fijne gym en alles wat je nodig hebt is er! Ook @MarcianoSR nog even gesproken die daar was.
Geen idee nog of ik daar wil gaan trainen, even over nadenken. Is namelijk wel 45 min reizen, dus anderhalf uur totaal.

Goed gedaan!
Vind het een hele discutabele faal, heb ze bij anderen vaak goedgekeurd zien worden voor veel minder.
Jammer, maar imo ondanks je pijn boven je zelf uit gestegen, top!!

Ik vind het wel duidelijk een soft-lockout, helaas.

Wel goed getild hoor! Volgende wedstrijd knal je zo over die 300 wilkspunten heen

Ghr is fijn vind ik! Die doe ik nu ook sinds de nieuwe gym als afsluiter. Deed al een variant erop bij fit4free (hyper extension), maar deze is net wat zwaarder.

• #1.797
Ik vind het wel duidelijk een soft-lockout, helaas.

Wel goed getild hoor! Volgende wedstrijd knal je zo over die 300 wilkspunten heen

Hoe vaker ik ernaar kijk, hoe meer het me op gaat vallen :p

Achja ben dr al overheen en nu lekker vooruit aan het kijken. En dankjewel!

Ghr is fijn vind ik! Die doe ik nu ook sinds de nieuwe gym als afsluiter. Deed al een variant erop bij fit4free (hyper extension), maar deze is net wat zwaarder.

Me eens. Ik doe ook elke week hypers en die voel je net wat minder. Doe ze beide overigens met focus op glutes (en hams) en geen lower back.

Vind hem zelf ook altijd erg fijn om in op te warmen.

Kan ik me voorstellen, je pakt gelijk je posterior chain goed. En je kan hem easy licht of zwaar maken door sneller of langzamer te zakken.

:) vond het serieus hetzelfde lijken als die van Tara, alleen is het voor mij lastiger te zien aangezien ik er niet bij was.

Terug
Naar boven