- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanksss!!
Thanks @Saik !! Ja ik sta er ook versteld van na 1 cycle, ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Heb voor mezelf als doel gesteld om rond de kerst 180kg te squaten en 250kg te deadliften en 100kg snatch.

Thanks @Saik !! Ja ik sta er ook versteld van na 1 cycle, ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Heb voor mezelf als doel gesteld om rond de kerst 180kg te squaten en 250kg te deadliften en 100kg snatch.![]()
Ik ook, ik heb vanochtend met een lege maag om 11 uur 's ochtends en zonder ritme bijna een 130kg front squat eruit geperst, ik ga me best doen om deze cycle een hogere front squat PR neer te zetten dan me huidige PR backsquat. Ook rustig aan begonnen met OH squats tijdens me Snatches, maar wat vergt dit een stabiliteit zeg woowGoede resultaten man, ik ben benieuwd wat de volgende cycle je gaat opleveren!

Had wellicht beter op moeten warmen met meer tussenstappen

Dat wordt goed rusten de komende 72 uur.Is dit wel te doen? Lijkt mij te veel van het goede....zeker op de langere termijn

3500 kcal ongeveer me onderhoud is 3200Toch nog in je ranges kunnen blijven, nog best lekker als je aantal dagen eruit bent geweest. Hoe doe jij het met voeding trouwens? Eet je boven onderhoud of?

Heb ik er overheen gelezen, of heb je echt je armen en benen enz. nog niet gemeten na Candito 1.0?