- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb me arm en been omtrek gemeten en gepost zelfs tussendoor..
Ja, 43,6 en 71cm dacht ik, maar zijn ze nu dikker of lees ik er echt overheen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me arm en been omtrek gemeten en gepost zelfs tussendoor..
Geen idee of die dikker zijn, tis niet te hopen ik kom amper meer in jeans en t shirts/polo's , me insteek is ook niet om enorm dikke armen te krijgen maar om sterker te worden.Ja, 43,6 en 71cm dacht ik, maar zijn ze nu dikker of lees ik er echt overheen?
Geen idee of die dikker zijn, tis niet te hopen ik kom amper meer in jeans en t shirts/polo's , me insteek is ook niet om enorm dikke armen te krijgen maar om sterker te worden.
Top fijn om te horen!Ok, sorry, ik dacht even dat jouw hoofddoel ook bodybuilding was, ga ik weer teveel uit van mezelf. Nu train ik ook graag zwaar, maar dat doe ik omdat ik denk daar de grootste spieromvang mee te bereiken. Heb ook al diverse varianten van volumetraining met minder zware gewichten geprobeerd, maar dat werkt helemaal niet goed voor mij.
Nou succes, ik blijf meelezen want ik ben ook geinteresseerd in kracht.

Klopt ik vind enkel de incline op me UB dag wel erg pover, 2 rugoefeningen 1 schouder en 2 alternatieve meestal 1 bicep 1 tricep, vandaar dat ik er vaak 1 borst oefening bij pak.
Pak je ook meer dagen of doe je echt 5-5-4-4-3?Klopt ik vind enkel de incline op me UB dag wel erg pover, 2 rugoefeningen 1 schouder en 2 alternatieve meestal 1 bicep 1 tricep, vandaar dat ik er vaak 1 borst oefening bij pak.
Nvm, heb je log gelezen en zie dat je zijn aanpak volgt. Ook dat je wel de optional exercises pakt ook al staat aangegeven deze niet te doen. Zo zou ik het ook wel aanpakken ja.

Even een kleine check van vandaag, heb sinds vanochtend enorme last van me onderrug waarschijnlijk door de rack pulls, hopelijk houdt de pijn niet lang aan. Voelt niet bepaald fijn en nooit eerder gehad.
Raw. Ik werk niet met Belts of Straps, gek genoeg had ik na de workout 0.0 last ervan, had in de avond nog wel uurtje gebowld of dit eventueel de oorzaak kan zijn lijkt me sterk.
Raw. Ik werk niet met Belts of Straps, gek genoeg had ik na de workout 0.0 last ervan, had in de avond nog wel uurtje gebowld of dit eventueel de oorzaak kan zijn lijkt me sterk.