Fitness Seller

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo seg, dit topic nam even een nog vreemdere wending :roflol::roflol:

Dit :roflol::roflol::
Jaja, eigenlijk is het gebruik van hormonen per definitie gestoord. Maar dat ik aan de dexa zat kan ik niet even wegfilteren uit deze simulator he ;) Vragen mensen zich wel eens af of artsen niet gewoon net zo gek zijn als we het over ''acceptabele'' medicijnen hebben? Dat het t-woord taboe is begrijp ik. De vraag is ook waarom we eigenlijk nog zo achterlijk zijn dat we in de medische wereld alleen met afwegingen en uitstelgedrag te maken hebben en nog NOOIT genezing tot vandaag de dag. Ooit komt er een tijd dat we alle ''medicijnen'' gedag zullen zeggen en zullen de echte dokters (nanobots) voor het eerst verschijnen. Immortality en 1200 kg beltless back squat. Part one will start in 2029.
Je gaat van hormoongebruik naar nanobots naar immortality? Mogelijks vreemde wending :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dit :roflol::roflol::

Je gaat van hormoongebruik naar nanobots naar immortality? Mogelijks vreemde wending :roflol:

Ja misschien geen direct heldere link inderdaad :P Maar wat er staat klopt wel, dat van 2029. Ik wilde hier namelijk vergelijkingen maken en verschillen benadrukken en zo uitleggen dat corticosteroiden op dezelfde termijn minstens net zo schadelijk zijn als testosteron voor het lichaam. Het ligt misschien aan mij maar ik heb het idee dat de meesten in dit topic testosteron toediening extremer vinden dan het toedienen van corticosteroiden. En ja, helaas denkt de mensenmassa aan schapen er wel zo over. Ik probeer testosteron gebruik door sporters niet goed te praten ofzo, ik hou alleen niet van die hypocriete houdingen. Heeft ook geen enkele zin.

Al twee uur geen reactie meer ..

103d9f254fc1119b41a77ce813209ab6--jackson-thriller-winter-meme.jpg

Nee, iedereen is ff gebeamed naar 2029 om het verhaal te verifiëren. Komen straks terug met het hele verhaal en een zak nanobots.

Ja misschien geen direct heldere link inderdaad :P Maar wat er staat klopt wel, dat van 2029. Ik wilde hier namelijk vergelijkingen maken en verschillen benadrukken en zo uitleggen dat corticosteroiden op dezelfde termijn minstens net zo schadelijk zijn als testosteron voor het lichaam. Het ligt misschien aan mij maar ik heb het idee dat de meesten in dit topic testosteron toediening extremer vinden dan het toedienen van corticosteroiden. En ja, helaas denkt de mensenmassa aan schapen er wel zo over. Ik probeer testosteron gebruik door sporters niet goed te praten ofzo, ik hou alleen niet van die hypocriete houdingen. Heeft ook geen enkele zin.
Tell us more Mc Fly.

Volgens mij wordt t weer tijd om je pillen te nemen.

Ben je familie van Bikkel94 op dit forum?

Fakking hell....het houdt hier ook gewoon niet op! :hahaha:

Beam me up Scotty...

Nee, iedereen is ff gebeamed naar 2029 om het verhaal te verifiëren. Komen straks terug met het hele verhaal en een zak nanobots.

Of je beamed jezelf even naar 2017 in Sillicon Valley waar de eerste nanobot al geslikt is met positieve werking. Ik praat dan over een multi-miljardair maargoed. Het zal dus waarschijnlijk niet heel lang meer duren realistisch gezien voordat wij het krijgen lijkt mij.

Bedoel je Willem? Maar die is naar 2029 gebeamed en daarna naar Silicon Valley. Leer mij Willem kennen met al z'n miljarden.

Ongeacht of dat waar is of niet, wtf moet dat in een topic over ' onnatuurlijk ' herstellen :rolleyes:. Wat ga je nu doen? Gewoon de spuit erin rammen ofwat?

Ongeacht of dat waar is of niet, wtf moet dat in een topic over ' onnatuurlijk ' herstellen :rolleyes:. Wat ga je nu doen? Gewoon de spuit erin rammen ofwat?

Sowieso geen naalden en pillen. Over een week moet ik sowieso weer kunnen trainen. Met of zonder 3 weken testim creme 12,5 mg per dag. 12,5 mg per dag gesmeerd is 1,25 mg per dag opgenomen in het lijf, wat een vrouw aanmaakt dus. Morgen hoor ik van de arts of de dexa geholpen heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het hoge dosis prednison 6 weken zijn. Daar zal dan calcium en collageen naast moeten worden geslikt en myostatine blokker moeten worden geinjecteerd, oke bij deze wel een naald. En als ze me dat laatste dan niet kunnen geven is er nog testim creme voor 15 euro. Of gewoon prednison weigeren.

Succes!

Sowieso geen naalden en pillen. Over een week moet ik sowieso weer kunnen trainen. Met of zonder 3 weken testim creme 12,5 mg per dag. 12,5 mg per dag gesmeerd is 1,25 mg per dag opgenomen in het lijf, wat een vrouw aanmaakt dus. Morgen hoor ik van de arts of de dexa geholpen heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het hoge dosis prednison 6 weken zijn. Daar zal dan calcium en collageen naast moeten worden geslikt en myostatine blokker moeten worden geinjecteerd, oke bij deze wel een naald. En als ze me dat laatste dan niet kunnen geven is er nog testim creme voor 15 euro. Of gewoon prednison weigeren.

Bij welke dokter ga jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven