Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Als je nog kunt mountainbiken, dan kun je toch ook je benen trainen in de gym? Of zie ik dat verkeerd?
Mijn knieën zijn helemaal versleten, waarschijnlijk door het jarenlang draaien van een te zwaar verzet toen ik bij het mtb-en steeds meer last van COPD kreeg en moest hoesten bij rouleren aan 90-100/min - en toch wilde blijven meedoen met de jongere clubleden.

Ik kan nu nauwelijks nog lopen, maar wel fietsen op een relatief licht verzet. Squatten geeft ook pijnklachten, maar misschien lukken binnenkort front squats als ik het voorzichtig opbouw. Benen waren altijd mijn beste spiergroep en reageren al goed op lichte training.

• #2.024
Mijn knieën zijn helemaal versleten, waarschijnlijk door het jarenlang draaien van een te zwaar verzet toen ik bij het mtb-en steeds meer last van COPD kreeg en moest hoesten bij rouleren aan 90-100/min - en toch wilde blijven meedoen met de jongere clubleden.

Ik kan nu nauwelijks nog lopen, maar wel fietsen op een relatief licht verzet. Squatten geeft ook pijnklachten, maar misschien lukken binnenkort front squats als ik het voorzichtig opbouw. Benen waren altijd mijn beste spiergroep en reageren al goed op lichte training.
Je mag zelf doen wat je wilt ook al zou je geen zin hebben benen te trainen je eigen keuze.

• #2.027
Laatst bewerkt:
  • #2.028
Of het nou de drie (korte) setjes met 60kg waren of de drie sets flys (normaal 2), ik heb nu al enorme spierpijn in mijn pecs.

• #2.029
Garage opgeruimd waardoor het gym gedeelte ook weer wat minder rommelig is. Daarom maar weer een beetje pull:

Ez curls
8x 20, 35, 50kg
12x 55kg
15x 50kg
15x 45kg

Db lat. raises
2x15x 15kg - wordt nu te licht, maar de chronische schouderpijn waardoor ik de afgelopen maanden slecht kon slapen is nu bijna weg.

• #2.030
Daarnet bij de kapper geweest en blijk nu een Urs Kalecinski coupe te bezitten.

• #2.031
FF korte vakantie gehad op Texel met de motor, lekker slingeren door de bochtjes en af en toe stoppen om vogels te kijken op de "hotspots" zoals de vogelboulevard en het wad; lekker eten en drinken van plaatselijke producten en authentiek Italiaans in restaurant de Worsteltent.

Vanmiddag met moeder de vrouw op de E-bike meegereden met de mountainbike (op de racefiets ga ik al gauw te hard) en vogels gekeken in de Baai van Ballast bij Diemen. Conditie 0,0, deze sport zou geen fitness moeten heten.

De curls waren wel weer zwaarder dan voorheen:

Db curls staand
8x 15, 20, 25kg
12x 30kg
12x 27,5kg

Db concentration curls
12x 27,5kg

No mas. Morgen bankdrukken en auxiliaries (???).

• #2.032
Db press
8x 20, 30, 40, 50kg
10, 10, 9x 55kg

Db flys
12x 25kg, na iets langer rusten
15x 25kg

• #2.033
pull, beetje moe

Ez halter curls
8x 20, 30, 40kg
2x10x 50kg
10x 45kg

Db concentration curls
2x10x 25kg

Db lateral raises
3x12x 15kg

• #2.034
pecs en tri

Db presses
10x20kg
8x30kg
6x40kg
6x50kg
6x55kg
5x60kg
9x57,5kg PR
13x55kg PR

Db flys
15, 12x25kg

• Like
Waarderingen: BB_
  • #2.038
Daarnet, voor het werk, nog ff beetje biceps gedaan:

Db curls
8x 15, 20, 22,5kg
12x25kg
12x22,5kg

• #2.040
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven