Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
PUSH

Db presses
3 sets opwarmen
4x8x50kg

Bb skullcrushers (houdt het midden tussen een press en een extension, Martins Licis doet ze ook)
3x8x70kg

Laatst bewerkt:
Beetje biceps:

Bb curls
8x10kg
8x30kg
8x50kg
8x60kg
10x50kg

Db concentration curls
3x10x20kg

Doe je ook benen? Ik heb even terug gescrold tot begin december en zie alleen maar upper body voorbijkomen.

Laatst bewerkt:
Doe je ook benen? Ik heb even terug gescrold tot begin december en zie alleen maar upper body voorbijkomen.
Heb een hartinfarct gehad, een eenzijdige gezichtsverlamming en corona; daarnaast ook COPD. Als ik gezond ben vind ik squats de leukste oefening. Op het moment ervaar ik bankdrukken en curls als minst belastend, rows was toch te inspannend. Als ik me iets beter ga voelen probeer ik weer front squats. Maar als ik weer ga fietsen (racefiets/mountainbike) misschien niet.

Heb een hartinfarct gehad, een eenzijdige gezichtsverlamming en corona; daarnaast ook COPD. Als ik gezond ben vind ik squats de leukste oefening. Op het moment ervaar ik bankdrukken en curls als minst belastend, rows was toch te inspannend. Als ik me iets beter ga voelen probeer ik weer front squats. Maar als ik weer ga fietsen (racefiets/mountainbike) misschien niet.
Duidelijk. Dan is wat easy cardio wellicht verstandiger om het hart/long systeem weer wat te laten aansterken.

Duidelijk. Dan is wat easy cardio wellicht verstandiger om het hart/long systeem weer wat te laten aansterken.
Zwaar (voor mijn huidige doen) bankdrukken en curlen voelt goed, van mijn cardioloog mag ik zelfs weer powerliften, wat ik in mijn jeugd heb gedaan. Werken en stukje fietsen is wel erg afmattend op het moment.

PUSH

Bankdrukken
10x90kg
10x95kg
10x95kg
10x90kg

Skullcrushers
12x50kg
12x50kg
12x50kg

Eergisteren bij een eet- en drinkwedstrijd van mijn (nieuwe) stiefzoon gewonnen (all you can eat + sake). De eigenaar van het restaurant bracht bij de laatste ronde enorme porties.

Maar mogelijk mede daardoor gisteren weer op spoedeisende harthulp. Hele middag en vooravond onderzocht, gelukkig geen nieuw infarct. Ze konden aan mijn verhoogde Creatine zien dat ik flink getraind had deze week. Medicatie tegen instabiele angina pectoris opgehoogd.

Dalijk beetje biceps.

:cool: pannekoeken, nog steeds een kwajongen :D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven