- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste poging, kan/kon nog veel meer.
Het is inderdaad stervens koud in die garage.
In mijn homegym is het ijzer zo koud dat ik wel handschoenen aan moet hebben, anders echt geen 40sec tut wegens te koud.
JM press?Bb skullcrushers (houdt het midden tussen een press en een extension, Martins Licis doet ze ook)
Nee, die ga ik ook nog eens proberen. Ik laat het halter naar mijn voorhoofd zakken.
Martins gebruikt ook maar 70kg...Nee, die ga ik ook nog eens proberen. Ik laat het halter naar mijn voorhoofd zakken.
Heb een hartinfarct gehad, een eenzijdige gezichtsverlamming en corona; daarnaast ook COPD. Als ik gezond ben vind ik squats de leukste oefening. Op het moment ervaar ik bankdrukken en curls als minst belastend, rows was toch te inspannend. Als ik me iets beter ga voelen probeer ik weer front squats. Maar als ik weer ga fietsen (racefiets/mountainbike) misschien niet.Doe je ook benen? Ik heb even terug gescrold tot begin december en zie alleen maar upper body voorbijkomen.
Duidelijk. Dan is wat easy cardio wellicht verstandiger om het hart/long systeem weer wat te laten aansterken.Heb een hartinfarct gehad, een eenzijdige gezichtsverlamming en corona; daarnaast ook COPD. Als ik gezond ben vind ik squats de leukste oefening. Op het moment ervaar ik bankdrukken en curls als minst belastend, rows was toch te inspannend. Als ik me iets beter ga voelen probeer ik weer front squats. Maar als ik weer ga fietsen (racefiets/mountainbike) misschien niet.
Zwaar (voor mijn huidige doen) bankdrukken en curlen voelt goed, van mijn cardioloog mag ik zelfs weer powerliften, wat ik in mijn jeugd heb gedaan. Werken en stukje fietsen is wel erg afmattend op het moment.Duidelijk. Dan is wat easy cardio wellicht verstandiger om het hart/long systeem weer wat te laten aansterken.
Morgen trainen, mag vandaag niet van mijn vriendin...
Geen kanon meer voor deze kanonMorgen trainen, mag vandaag niet van mijn vriendin...
Wel een wake up call: ik ga minder drinken (mijn bloeddruk was torenhoog) en verstandiger eten.