Fitness Seller

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
alternate hammer curls
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

zo lijkt het nog wat

hammer curls
2x WU
5x8 25kg is wel kort voor een hele avond ja :roflol:

(maar strikt uitgevoerd zijn dat flinke curls)

nee hoor, verstandig. je slaagt er vlgs mij goed in om het in het verleden opgebouwde redelijk vast te houden ondanks blessures :thumb:
Was het allemaal weer kwijt, meer dan 25kg afgevallen. Armen van 47->39cm. Was een dunne fietser geworden; maar nu weer beetje te vet door te snel bulken, dus weer op dieet.

Bankdrukken

Opwarmen
8x90kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
15x90kg

Geen cheat curls @Stijneke:

Bb curls rechte stang
8x10kg
8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Db concentration curls
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Rap tempo (<60s rust), meestal neem ik 3 minuten rust en wel 5 bij bankdrukken. Cheats komen weer als het beter gaat.

Bankdrukken

Bb, 8x20, 50, 70, 90. 100kg

Db's, 5x8x50kg

Zat nog ff opgesloten in de garage (electrische bediening deur defect)

Nog ff wachten tot ik weer kan trainen.

Zat ik zondag nog een tijdje opgesloten in de garage, sinds dinsdag is het energiebedrijf bezig voor de deur en kan ik er zeker t/m vrijdag niet meer in...

Zou haast lid worden van de Basic Fit bij mij om de hoek. Een km verder zit er nog een.

Nog ff wachten tot ik weer kan trainen.

Zat ik zondag nog een tijdje opgesloten in de garage, sinds dinsdag is het energiebedrijf bezig voor de deur en kan ik er zeker t/m vrijdag niet meer in...

Zou haast lid worden van de Basic Fit bij mij om de hoek. Een km verder zit er nog een.
Morgen proefritten maken op 2 motorfietsen. Alleen liggen onze helmen en handschoenen in de garage...

Moest weer even inbreken in eigen garage, beetje bankdrukken met dumbbells:

4x8x50kg

Armen:

Skullcrushers (dus niet extensions)
opwarmen
8x70kg
8x75kg
12x70kg

overhead Db extensions SS Db concentration curls
4x8x20kg

Zit op een plateau met bankdrukken/db press (resp. 10x100kg, 6x110kg/8x50kg): triceps mag weer wat sterker. Die trainde ik eerst niet hard om mijn pecs beter te kunnen inzetten bij bankdrukken.

Mooie gewichten weer :thumb:
Zit op een plateau met bankdrukken/db press (resp. 10x100kg, 6x110kg/8x50kg): triceps mag weer wat sterker. Die trainde ik eerst niet hard om mijn pecs beter te kunnen inzetten bij bankdrukken.
Ik denk overigens niet dat je kan bankdrukken zonder je triceps mee te trainen, dus dat komt wel goed :)

Mooie gewichten weer :thumb:

Ik denk overigens niet dat je kan bankdrukken zonder je triceps mee te trainen, dus dat komt wel goed :)
Ok, maar ik trainde eerst mijn armen veel intensiever dan mijn pecs en toen bleven die achter. Smal drukken met mijn duimen 10cm van elkaar ging toen bijna net zo zwaar als met wijde greep. Triceps zijn waarschijnlijk mijn beste spiergroep, zal later een foto plaatsen. Tegenwoordig voel ik mijn pecs ook heel goed bij bankdrukken.

Dit zijn skullcrushers:

Zelf doe ik ze met mijn ellebogen dichter bij elkaar en niet achter het hoofd zoals Mike O'Hearn.

Ik doe ze idd wat meer achter het hoofd, dan heb je een langere rom, maar kan je ook minder gewicht pakken. Geen idee wat beter is....

Ik doe ze idd wat meer achter het hoofd, dan heb je een langere rom, maar kan je ook minder gewicht pakken. Geen idee wat beter is....
Ik deed ze ook graag achter mijn hoofd, heerlijk stretch gevoel, maar heb ook mijn linker triceps gescheurd.

Door chronische vermoeidheid niet meer aan trainen toegekomen, wel nog een paar keer gefietst op de elektrische fiets zonder ondersteuning en op de racefiets. Ook een paar flinke katers gehad waardoor ik de volgende ochtend niet kon trainen. Morgen weer een poging, ben bankdrukken, curlen en extensies van plan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven