- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met mijn hart en COPD moet ik uitkijken.Ja, door een griep heen trainen gaat je meer schade dan nut opleveren. Beterschap.
"als voor dood"
Nee, bij wielrennen niet.
Het zegt me niet veel, maar iets wat in de tour wordt gebruikt is niet persé de meest geschikte of comfortabele keuze voor een oudere man van 110 kg. Ik vind zelf dat ik een beetje prettig moet rijdenIk wilde laatst een nieuwe kopen, een Bianchi Oltre 3 of 4 (de laatste zoals gebruikt in de Tour de France), toen ik me realiseerde dat ik nog maar 2x had gereden met de nieuwe Campagnolo aero wielen.

108Het zegt me niet veel, maar iets wat in de tour wordt gebruikt is niet persé de meest geschikte of comfortabele keuze voor een oudere man van 110 kg. Ik vind zelf dat ik een beetje prettig moet rijden![]()
Daarom drukte ik ook 90gk en geen 100 of 105. De 90kg voelde ik haast niet, maar de flys gingen best zwaar.
Toen wisten ze nog niet beter.
Die Italiaanse wielrenner is door te vroeg weer te racen '( na corona, sprinten en dood neervallen na de finish) nu klaar met zijn carrière. Met pacemaker mag hij geen wedstrijden rijden ivm val gevaar voor de rest van het peloton.
Rustig aan![]()