AndroidHealthClinic

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, door een griep heen trainen gaat je meer schade dan nut opleveren. Beterschap.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Ja, door een griep heen trainen gaat je meer schade dan nut opleveren. Beterschap.
Met mijn hart en COPD moet ik uitkijken.

Kom met de racefiets vaak langs het gedenkteken voor Gerrie Kneteman, bovenop het kopje van Bloemendaal. Die ging wel trainen met een griepje.

Toen wisten ze nog niet beter.
Die Italiaanse wielrenner is door te vroeg weer te racen '( na corona, sprinten en dood neervallen na de finish) nu klaar met zijn carrière. Met pacemaker mag hij geen wedstrijden rijden ivm val gevaar voor de rest van het peloton.

Rustig aan :thumb:

Als je dood neervalt kan je toch meteen naar huis? :dunno:

• #1.007
Ik verblijf tegenwoordig op een adres met maar liefst 2 Basic Fit vestigingen vlak in de buurt.

Denk dat ik daar maar ga trainen binnenkort. Beetje 3x per week FB of PPL

• #1.008
Kutgriep

alternate dumbbell curls
3x8x20kg

db concentration curls
3x10x20kg

Ga binnen kort eens in de grote Basic Fit kijken. De kleine zit letterlijk om de hoek. Krijg weer zin in trainen, het gevoel van de pulldowns en chest press.

• #1.009
Helemaal stuk van middagje fietsen in Noord-Holland met moeder de vrouw. Bij rustig fietsen is zo´n racefiets een kwelling door de zithouding die bij harder fietsen wel ideaal is.

Laatst bewerkt:
Tijd voor een opa fiets :p

• #1.011
Ik wilde laatst een nieuwe kopen, een Bianchi Oltre 3 of 4 (de laatste zoals gebruikt in de Tour de France), toen ik me realiseerde dat ik nog maar 2x had gereden met de nieuwe Campagnolo aero wielen.

Ik wilde laatst een nieuwe kopen, een Bianchi Oltre 3 of 4 (de laatste zoals gebruikt in de Tour de France), toen ik me realiseerde dat ik nog maar 2x had gereden met de nieuwe Campagnolo aero wielen.
Het zegt me niet veel, maar iets wat in de tour wordt gebruikt is niet persé de meest geschikte of comfortabele keuze voor een oudere man van 110 kg. Ik vind zelf dat ik een beetje prettig moet rijden :)

• #1.013
  • #1.014
Nog steeds in de greep van de griep. Wel weer aan het werk, maar geen energie/te misselijk om te trainen.

O jee, beterschap :thumb:

• #1.017
PECS

bankdrukken
3x8x90kg

db flys
3x8x20kg

...nog niet helemaal hersteld...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven