- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'slapjes'. Pff ik zou er voor tekenen!Ondanks verkoudheid (hoop dat het dat is), een training gedaan:
Bankdrukken
8x70kg
6x90kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg,
vorige keer 6,5x110kg, beetje slapjes nu
Skullcrushers
8x60kg
8x70kg
8x75kg
10x70kg
Geen zin meer in accessories
Die skullcrushers show eens keer jou vorm dmv een video, 75kg breken mijn armen af maar jou bench is dan weer mijn warming up.Ondanks verkoudheid (hoop dat het dat is), een training gedaan:
Bankdrukken
8x70kg
6x90kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg,
vorige keer 6,5x110kg, beetje slapjes nu
Skullcrushers
8x60kg
8x70kg
8x75kg
10x70kg
Geen zin meer in accessories
Het zijn skullcrushers, geen extensions. In tegenstelling tot bij extensions, beweeg ik ook mijn bovenarmen. 3 jaar geleden had ik trouwens 4x175kg op de bank.Die skullcrushers show eens keer jou vorm dmv een video, 75kg breken mijn armen af maar jou bench is dan weer mijn warming up.
40kg skullcrushers is echt me max wat ik ook probeer.
Dus jij doet deze uitvoering met 75kg? Ik zit zelf op 40kg voor 12 reps, maar zwaarder gaan mijn ellebogen te veel naar buiten waardoor de kans op een blessure gigantisch word.Het zijn skullcrushers, geen extensions. In tegenstelling tot bij extensions, beweeg ik ook mijn bovenarmen. 3 jaar geleden had ik trouwens 4x175kg op de bank.
Dus jij doet deze uitvoering met 75kg? Ik zit zelf op 40kg voor 12 reps, maar zwaarder gaan mijn ellebogen te veel naar buiten waardoor de kans op een blessure gigantisch word.
Ga ze morgen zo proberen op push day, maar zien er meer uit als close grip bench richting je voorhoofd.Dat zijn eerder extensions/French presses. Op pagina 48 had ik een filmpje van crushers gepost, van ome O'Tren. Extensions deed ik ook zwaar en met veel stretch, tot 70kg, maar 3 jaar geleden heb ik tijdens zo'n training mijn li triceps gescheurd.
Ik krijg er bijna net zo´n goede pomp van als met strikte extensions. Stretch was 1 van mijn trainingsprincipes, maar na 2 spierscheuringen in mijn li triceps ben ik daar niet zo fanatiek meer mee.Ga ze morgen zo proberen op push day, maar zien er meer uit als close grip bench richting je voorhoofd.
Had het geprobeerd. Bankje op 40 graden incline en dan de ez stang tot je voorhoofd. Op deze manier ben je idd aanzienlijk sterker dan de reguliere ez skullcrushers en kan je behoorlijk wat gewicht erop hangen. Ben tot 50kg x 10 gegaan om het ff aan te voelen, maar denk dat je dit wel snel opbouwt. Zat op je video dat je het bankje liever lager zet dan 40 graden incline, maar op deze helling graad voel ik hem het beste. Blijf het komende weken erin houden kijken wat dit oplevert! 🤝Ik krijg er bijna net zo´n goede pomp van als met strikte extensions. Stretch was 1 van mijn trainingsprincipes, maar na 2 spierscheuringen in mijn li triceps ben ik daar niet zo fanatiek meer mee.
Incline kan natuurlijk ook. Zelf doe ik skullcrushers op de vlakke bank waarop ik ook bankdruk, kan ik het halter uit de steunen pakken ipv voorslaan. Hele zware extensions deed ik liggend op de grond, dan kon ik het halter met een pullover voorslaan.Had het geprobeerd. Bankje op 40 graden incline en dan de ez stang tot je voorhoofd. Op deze manier ben je idd aanzienlijk sterker dan de reguliere ez skullcrushers en kan je behoorlijk wat gewicht erop hangen. Ben tot 50kg x 10 gegaan om het ff aan te voelen, maar denk dat je dit wel snel opbouwt. Zat op je video dat je het bankje liever lager zet dan 40 graden incline, maar op deze helling graad voel ik hem het beste. Blijf het komende weken erin houden kijken wat dit oplevert! 🤝
Ja daar zat ik ook over na te denken aangezien ik met die 50kg ez stand incline op start positie al wat kracht verlies vd set. Denk volgende sessie haal ik hem uit de bench en probeer ik de rechte bb.Incline kan natuurlijk ook. Zelf doe ik skullcrushers op de vlakke bank waarop ik ook bankdruk, kan ik het halter uit de steunen pakken ipv voorslaan. Hele zware extensions deed ik liggend op de grond, dan kon ik het halter met een pullover voorslaan.
(EZ)Skull CrusherGa ze morgen zo proberen op push day, maar zien er meer uit als close grip bench richting je voorhoofd.

Joh, als ie breekt repareer ik em nog met mijn tooltje.