- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet je camera niet!Morgen ben ik een armentraining van plan. Denk dat ik mijn EZ halter mee naar boven neem en wat gewicht en een dumbbellstang.
Er staan al een paar filmpjes hier, een eerste poging db hammer curl en dumbbell row. Plus foto's van mijn biceps en triceps. Ben nog therapeutisch bezig.Vergeet je camera niet!
Zie morgen die curl wel verschijnen.
Link, ben wel benieuwd naar die biceps/triceps oefeningen met die gewichten in je log.Er staan al een paar filmpjes hier, een eerste poging db hammer curl en dumbbell row. Plus foto's van mijn biceps en triceps.
Weet ik veel hoe dat werkt.Link, ben wel benieuwd naar die biceps/triceps oefeningen met die gewichten in je log.
Moet de technieken zien hoe ik de guns zelf kan bemachtigen.
Relatief zware curls en extensions/skullcrushers. Toen ik 20-25 was waren ze ook 45cm maar met slechts 12% vet.Moet de technieken zien hoe ik de guns zelf kan bemachtigen.
Ben iets sterker in de extensions, maar door de beweging langzaam uit te voeren (liggend) kwam ik uit op ongeveer hetzelfde aantal reps.EZ-halter curls ss extensions (bovenarmen verticaal zonder beweging)
opwarmen
8x40kg
8x50kg
12x55kg
12x60kg
12x55kg
15x50kg
15x45kg
Mooi frame!Beetje gespeeld in het bike park, er waren een paar nieuwe stunts gebouwd die best tricky waren.