- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Van Venice. Eerste masters mr O en de uncrowned winnaar van 1977 en 78.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Venice. Eerste masters mr O en de uncrowned winnaar van 1977 en 78.
Nee, vandaag al:
Als ik die train passen mijn kleren niet meer. Mijn motorpakken zijn 4xl.
Ook geen energie, heb post corona.Als ik die train passen mijn kleren niet meer. Mijn motorpakken zijn 4xl.
Is dat long covid ? Long is van lang kwam ik kort geleden achter.
Dan kun je altijd nog 4 setjes van 40 reps proberen , daar groeit toch niemand vanAls ik die train passen mijn kleren niet meer. Mijn motorpakken zijn 4xl.

idd daar knap je wel op af, keuzzes, wat heeft prioriteit

Post corona is inderdaad het nieuwe long covid.Is dat long covid ? Long is van lang kwam ik kort geleden achter.
Nee, ik knap juist op van die rommel, die motor rechts is mijn nieuwe Guzzi V85tt!idd daar knap je wel op af, keuzzes, wat heeft prioriteit![]()
niet te overmoedig met dit weer, elke automobilist zit te slapen in de auto, maar dat weet je welNee, ik knap juist op van die rommel, die motor rechts is mijn nieuwe Guzzi V85tt!

Ik doe ook een middagdutje op mijn bike.niet te overmoedig met dit weer, elke automobilist zit te slapen in de auto, maar dat weet je wel![]()
Inderdaad Robby (Robin). Hij was door toedoen van Joe Weider geband uit de IFBB (double lifetme) en had zijn toevlucht tot de WABBA/NABBA genomen, de concurrerende organisatie van Serge Nubret waar meer donkere bodybuilders zich beter thuisvoelden. Serge heb ik trouwens ook ontmoet. Was in de beginjaren 1980, Robby had van de toenmalige voorzitter van de NBBF een baantje gekregen als barman/conciërge in zijn sportschool aan de haven van Scheveningen waar ik ook trainde. Soort Golds Gym situatie, Robby achter de bar ipv Ken Waller. Beesten als Alwin Djaoen en Bob Esprit zag je daar regelmatig, maar soms ook internationale kampioenen als Tom Platz, Tony Pearson en Roy Callendar.Hoe was de training met Robinson en wanneer was dat?
Robbie Robinson?
Zal er een boek over schrijven: "The black prince and me".Zo dat zijn gave verhalen zeg !
Kun je wat meer vertellen over de exacte training en de oefeningen die je deed?
m.a.w. een uitgebreider verslag
Ja, het verhaal van Giuseppe las ik een tijdje geleden. Dacht dat je een grapje maakte, wil het trainingsschema van Robinson hier binnenkort wel vermelden, het was niet heel spectaculair.Ja ik meen het stuur maar een PM.
Ik heb atijd bij Giuseppe Deiana getraind ook een bodybuilder uit de golden era.
Heeft jouw Nickname in 65 nog verslagen op de Europees kampioenschappen.
Je ruikt de oliedampen al van het plaatje