- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Nee, ik hield me deze keer in en zal een slechte recensie schrijven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik hield me deze keer in en zal een slechte recensie schrijven.
Wat een fl**ker streek.

Dat ging ook door mij heen. Ik maak me voortdurend druk, heb al een hartinfarct achter de rug en liet de oplossing deze keer aan mijn tafelgenoten over. Het ijsje daarna bij de Italiaan smaakte goed.
Ze vragen er soms echt om. Ik moet de hele dag werken voor het geld dat je met 3 mensen in een eettent in een paar uur uitgeeft. Als mijn biefstuk zo verpest was als die van de zoon van mijn vriendin, had ik die gluiperige ober gedwongen de rest zelf op te eten. Nu maar een negatieve recensie geplaatst.
Wat zei je tegen ze?Dank je! Eten viel beetje tegen, bediening gooide bijna een glas bier over de zoon van mijn vriendin en zijn biefstuk was haast oneetbaar zout; maar samen wel lekker een stukje gereden.
I won't be back
De kelner die dat glas bier bijna over 1 van ons gooide was zo onzeker dat we hem meteen vergaven, maar die slinkse ober die kwam uitleggen dat de biefstuk jus de volgende keer (die komt er dus niet) minder zout zou zijn had ik inderdaad verbaal mishandeld als ik me niet had voorgenomen dat deze keer niet te doen.Het probleem is meestal dat de eigenaar ook geen beter personeel kan vinden, dus je moet de slechte ober aanspreken en niet zo zeer de eigenaar van die tent schaden....
Vind ik niet, de eigenaar heeft nu goed verdiend aan een biefstuk die verpest was door veel te veel zout in de sambalsaus.Het probleem is meestal dat de eigenaar ook geen beter personeel kan vinden, dus je moet de slechte ober aanspreken en niet zo zeer de eigenaar van die tent schaden....
Doe jij dat dan, jij bent de gever toch🤪Ik vind dat je terug moet gaan en de eigenaar moet aanpakken maar dat is mijn persoonlijke mening.
We zullen hem vierendelen zoals in de middeleeuwen💪Ja oke prima @TheBlock als jij en @Schwarzeneggertje hem vasthouden zodat ik mijn gang kan gaan.
De eigenaar (Loetje) is al dood.Ik vind dat je terug moet gaan en de eigenaar moet aanpakken maar dat is mijn persoonlijke mening.