- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Willen is 1 ding...
60kg past niet op mijn lange FS 48cm dumbbells, 57,5 en 62,5 wel...
Die van FS van 48cm. 70kg is misschien mogelijk met zwaardere schijven. Ik heb naast 5kg schijven met 30mm boring alleen 10kg van FS, zal es kijken of daarmee 70kg past.Welke dumbellstangen heb jij?
Zou ik hier ook tot 70 kg mee kunnen maken?
Dat ene probleem is toevallig geen probleem. Heb er wel genoeg.Waarom ga je niet lekker naar de gym trainen in de buurt.
Helpt mogelijk ook tegen dat ene probleem waar ik niet over mag praten.
Heb je een gym met veel mooie vrouwen in de buurt?
Vertel....Dat ene probleem is toevallig geen probleem. Heb er wel genoeg.
Aantal dingen opgemerkt die beter kunnen qua materiaal: schoenplaatjes meer naar achter zetten en langere voorbouw monteren. Dat soort zaken merk je pas als je een tijd niet hebt gefietst.Anderhalf uur gefietst, voor het eerst sinds bijna een jaar weer ingeklikt dus met hoge cadans flink doorgetrapt. Werd halverwege ingehaald door een vrij goede vrouwelijke wielrenner, meter of drie erachter blijven hangen om te kijken hoe ze het deed. Mijn techniek was echter beter en na een km of 10 ging ik er maar met klein snelheidsverschil langs. Ze kon niet volgen. Was toch te overmoedig geweest, want nog even verder bleek ik er flink doorheen te zitten. Maar toen was ik weer thuis.
En zij fietste nog rustig 3 uurtjes verder.Anderhalf uur gefietst, voor het eerst sinds bijna een jaar weer ingeklikt dus met hoge cadans flink doorgetrapt. Werd halverwege ingehaald door een vrij goede vrouwelijke wielrenner, meter of drie erachter blijven hangen om te kijken hoe ze het deed. Mijn techniek was echter beter en na een km of 10 ging ik er maar met klein snelheidsverschil langs. Ze kon niet volgen. Was toch te overmoedig geweest, want nog even verder bleek ik er flink doorheen te zitten. Maar toen was ik weer thuis.
Ze zal wel flink gebaald hebben met zo 'n creep op haar achterwiel.Anderhalf uur gefietst, voor het eerst sinds bijna een jaar weer ingeklikt dus met hoge cadans flink doorgetrapt. Werd halverwege ingehaald door een vrij goede vrouwelijke wielrenner, meter of drie erachter blijven hangen om te kijken hoe ze het deed. Mijn techniek was echter beter en na een km of 10 ging ik er maar met klein snelheidsverschil langs. Ze kon niet volgen. Was toch te overmoedig geweest, want nog even verder bleek ik er flink doorheen te zitten. Maar toen was ik weer thuis.
Nee, ik ging er 3 meter achter rijden, terwijl ik dacht dat het een man was. Ik ga nooit vlak achter iemand slipstreamen, zit bij een fietstraining ook altijd helemaal rechtop.Ze zal wel flink gebaald hebben met zo 'n creep op haar achterwiel.
Ze wilde alleen maar even ontspannen losrijden voor de race van morgen.
Dacht dus eerst dat het een man was, zag gespierde droge kuiten en een krachtige manier van rijden (zwaar verzet). Zij kakte een beetje in en begon veel te schakelen en van cadans te veranderen. Ik zag al meteen dat ik er waarschijnlijk langs kon omdat ik een relatief licht verzet gebruik en alleen mijn benen beweeg op de racefiets en zij niet helemaal stil zat. Hoewel sommige mensen ook hard gaan met slechte techniek, het is geen schaatsen. Zou het overigens niet vreemd hebben gevonden dat een afgetrainde jonge vrouw sneller is dan ik, heb ik zelfs meegemaakt toen ik nog echt hard kon met mountainbike marathons.
Niemand is toch sneller als @SchwarzeneggertjeDacht dus eerst dat het een man was, zag gespierde droge kuiten en een krachtige manier van rijden (zwaar verzet). Zij kakte een beetje in en begon veel te schakelen en van cadans te veranderen. Ik zag al meteen dat ik er waarschijnlijk langs kon omdat ik een relatief licht verzet gebruik en alleen mijn benen beweeg op de racefiets en zij niet helemaal stil zat. Hoewel sommige mensen ook hard gaan met slechte techniek, het is geen schaatsen. Zou het overigens niet vreemd hebben gevonden dat een afgetrainde jonge vrouw sneller is dan ik, heb ik zelfs meegemaakt toen ik nog echt hard kon met mountainbike marathons.