We're currently in read-only mode. Please check back later.
AndroidHealthClinic

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn overovergrootvader was eugene sandow

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Mijn overovergrootvader was eugene sandow
Mijn moeder Arnold Schwarzenegger.
1659812601144.png

• #1.343
Bankdrukken
8x50,70,90,100,100,100kg

Db flys (niet Arnold style maar met de voeten op de grond)
3x8x25kg

• #1.352
Biceps
Opwarmen met halter
8x20kg
8x40kg
Alternate Db curls met supinatie
8x25kg
8x25kg
8x25kg
Db concentration curls
8x25kg
8x25kg

• #1.356
Helemaal vergeten te trainen, wel gezwommen de laatste tijd.

bankdrukken
opwarmen
3x8x100kg

bb curls
opwarmen
3x10x45kg

Schwartzie ben jij nou een die hard? Andere prio's? vakantie en van het weer genieten natuurlijk...

• #1.358
Schwartzie ben jij nou een die hard? Andere prio's? vakantie en van het weer genieten natuurlijk...
Ik heb o.a. ontdekt dat in die strandtent in Scheveningen de 0,5 l glazen bier 8 euro kosten terwijl de 0,25 5 euro moeten opbrengen! Pak je winst. Ook gemerkt dat borstcrawl zwemmen wel erg goed gaat met mijn huidige vet%.

Ik heb o.a. ontdekt dat in die strandtent in Scheveningen de 0,5 l glazen bier 8 euro kosten terwijl de 0,25 5 euro moeten opbrengen! Pak je winst. Ook gemerkt dat borstcrawl zwemmen wel erg goed gaat met mijn huidige vet%.
poe das goud geld, Heineken rekent € 3,20 voor een glaasje bier 20ml, accomodatie is ook leuker dan thuis, :klink:
Ahh dus schwartzie transformeert in Johnny Weismuller :P

• #1.360
poe das goud geld, Heineken rekent € 3,20 voor een glaasje bier 20ml, accomodatie is ook leuker dan thuis, :klink:
Ahh dus schwartzie transformeert in Johnny Weismuller :P
Dit was Grimbergen Triple, helaas nog te zwak om deze jongen dronken te krijgen (we waren met de motor).

Maar transformatie, nee, ik ben eigenlijk een duursporter, vooral fietsen ligt me goed maar ook in het verleden zwemtechniek geleerd en zelfs een enkele kwart triatlon gedaan. Kom uit Scheveningen en daar zwommen we als kinderen kilometers de zee op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven