Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn moeder Arnold Schwarzenegger.
Doe jij ook paused benchpressen?Bankdrukken
8x50,70,90,100,100,100kg
Db flus (niet Arnold style maar met de voeten op de grond)
3x8x25kg
Wil je me dood hebben?
Wil je een eerlijk antwoord?
Wil jij ook dood?
Als ik een variant van een oefening zou doen, zou die bedoeld zijn om juist meer gewicht te nemen.
Slingshot dus?Als ik een variant van een oefening zou doen, zou die bedoeld zijn om juist meer gewicht te nemen.
Das weer te modern, een bonkje bij bankdrukken of een beetje achterover leunen bij curls; soms beperkte ROM. Maar nu doe ik dat (nog) niet omdat ik rustig train onder mijn max.
alweer een paar ton weg gedrukt.....Bankdrukken
8x50,70,90,100,100,100kg
Db flys (niet Arnold style maar met de voeten op de grond)
3x8x25kg
........en nu wristcurls met eenBiceps
Opwarmen met halter
8x20kg
8x40kg
Alternate Db curls met supinatie
8x25kg
8x25kg
8x25kg
Db concentration curls
8x25kg
8x25kg
🌞🌞🌞Toch weer 3% van je lichaam getraind!Biceps
Opwarmen met halter
8x20kg
8x40kg
Alternate Db curls met supinatie
8x25kg
8x25kg
8x25kg
Db concentration curls
8x25kg
8x25kg
De echte A´nold had ook alleen maar pecs en biceps!
Ik heb o.a. ontdekt dat in die strandtent in Scheveningen de 0,5 l glazen bier 8 euro kosten terwijl de 0,25 5 euro moeten opbrengen! Pak je winst. Ook gemerkt dat borstcrawl zwemmen wel erg goed gaat met mijn huidige vet%.Schwartzie ben jij nou een die hard? Andere prio's? vakantie en van het weer genieten natuurlijk...
poe das goud geld, Heineken rekent € 3,20 voor een glaasje bier 20ml, accomodatie is ook leuker dan thuis,Ik heb o.a. ontdekt dat in die strandtent in Scheveningen de 0,5 l glazen bier 8 euro kosten terwijl de 0,25 5 euro moeten opbrengen! Pak je winst. Ook gemerkt dat borstcrawl zwemmen wel erg goed gaat met mijn huidige vet%.

Dit was Grimbergen Triple, helaas nog te zwak om deze jongen dronken te krijgen (we waren met de motor).poe das goud geld, Heineken rekent € 3,20 voor een glaasje bier 20ml, accomodatie is ook leuker dan thuis,
Ahh dus schwartzie transformeert in Johnny Weismuller![]()