- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Nu weer wel.Kan je met benchpress dan nog wel druk met je benen geven?
Beterschap met de rug!
Dank je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu weer wel.Kan je met benchpress dan nog wel druk met je benen geven?
Beterschap met de rug!
Wat een volume man!opwarmen met bankdrukken
10x50, 70, 90. 100kg
DB press
10,10,9,8x 55kg
Ja, dank je. Ongeveer 2000km gereden, slechts 600 over de snelweg. Maar nog steeds moe.
2000? Ja dat kruipt er wel in.Ja, dank je. Ongeveer 2000km gereden, slechts 600 over de snelweg. Maar nog steeds moe.
Enige waar ik nu geen last van heb. Die 2000km hebben we dan weer wel in 11 dagen gedaan. Heb die Moto Guzzi speciaal gekocht voor de lage duo voetsteunen en het als comfortabel geteste zadel. Maar het zadel is te kort voor 2 dikkerds en de achterveer zat bijna dicht door de gecombineerde 200kg+motorkleding+bagage, waardoor de vering niet goed aansprak en ook niet goed veerde. Ga daarom binnenkort maar eens langs Hyperpro:
Door de negatieve beweging langzaam uit te voeren. Heb verder wel gevoelige schouders.Flyes met 30 kg DBs zonder je schouders te verneuken? Impressive!
lekker hoor, en de balans? niet zwabberen?DB chest press
8x20kg
8x40kg
8x50kg
9x55kg
9x55kg
8x55kg
9x55kg (wat langer gerust + amrap)
Smal (paar cm tussen duimen) bankdrukken met halter
3x12x70kg
Zwabberen waarbij?
das idd wel fijn in beginpositie starten. ok dat gaat goed dussZwabberen waarbij?
De dumbbells hangen met powerhooks aan de halterstang, hoef alleen mijn armen te strekken om in de uitgangspositie te komen. Terughangen is wel tricky, in de sportschool met dumbbells met vlakke zijkanten (die ik dan wel moet voorslaan), zou ik 1 of 2 herhalingen meer proberen.
Zie dat jij ook goed bezig bent (ik ben natuurlijk wel zo'n 30kg zwaarder).
Ik hou mijn schouders ook laag, maar kreeg in het verleden toch af en toe veel pijn in mijn schouders. Kon er haast niet meer van slapen. Maar rotator cuff exorotaties met schijfjes van 1,25 of 2,5kg verhielp dat probleem elke keer in een paar dagen.das idd wel fijn in beginpositie starten. ok dat gaat goed duss
ja ik heb geen pijn in mn delts met benchen, omdat ik mijn delts laag houd, ben benieuwd of dat stand houd zonder pijn, ik neem nu ook 1 dag meer rust omdat de therapie er nog bijkomt, niet echt slim om een dag erna the sporten, hij pakt me hard aan, veel spierpijn erna