XXL Nutrition

I'm back

Bezoekers in dit topic

Bijlagen

  • IMG20221101163709.jpg
    IMG20221101163709.jpg
    212,7 KB · Weergaven: 31
En weer een training met gewichtjes. Heb ´s avonds goede energie, maar meestal geen tijd.

bankdrukken met dbs
opwarmen met halter
8x55kg
5x57,5kg
8x55kg

cgbp (duimen 15cm van elkaar) SS db hammer curls
8x70kg/8x25kg
7x90kg/8x30kg
11x80kg/12x25kg
 
EZ-bar curls
8x20,30,40,45kg
9x50kg
11x45kg

Db concentration curls
10x25kg
12x20kg
 
bankdrukken met dumbbells

opwarmen met halter: 8x50,70,90,100
8,8,8,7x55kg
 
De zware dumbbells:
 

Bijlagen

  • VID-20220116-WA0001 (11).mp4
    7,9 MB
Ryan is gek op half reps :D
Dit is mijn basiskracht. Was de tweede keer dat ik ze deed, na een hartinfarct, zonder opwarmen. Kan db rows met enige training ook met 70kg. Op p. 40 staat mijn eerste poging,10x48kg.
 
Laatst bewerkt:
Had een heel programma bedacht, kon mijn bed niet goed uitkomen en besloot toen maar helemaal te stoppen met trainen, maar mijn slaap werd wreed verstoord.

Toen maar een korte versie uitgevoerd:

CGBP (handen 10cm uit elkaar)

8x40, 60, 80kg
8,8,8,7x 90kg.
 
Laatst bewerkt:
Deze keer langs de Vecht gefietst, 2 1/2 uur.
Zelfs tegen de wind in kon ik op het buitenblad blijven en achter op de 19. Dat, terwijl ik voor mijn hartinfarct alles op het binnenblad reed en nauwelijks de "race"houding kon aannemen. Nu kan ik zelfs weer met de handen onderin de beugels als ik daar zin in heb. Ik sluit niet uit dat de -onverwachte- vooruitgang komt doordat ik er totaal geen moeite voor doe en al helemaal geen doelen heb. Een jaar of 15 geleden legde ik de lat veel te hoog en "mislukte" daardoor alles (bv. clubkampioenschap en NK strandracen). In mijn atletiektijd was dat eigenlijk ook zo, inclusief blessures. Misschien is deze nieuwe mindset wel een zeldzaam voordeel van de ouderslim.
 
Laatst bewerkt:
Dit begint een fietslog te worden, but then again, Arnold fietste ook graag.

Van Diemen naar Weesp, daarna een 8je langs de Vecht en het Amsterdam-Rijn kanaal. Na eerst in Scheveningen, toen Lisse en later omgeving Haarlem te hebben gewoond, had ik niet gedacht een NOG betere omgeving te zullen vinden voor ritjes op de racefiets. Mis alleen de mountainbike routes.

Had mijn warme Noordbikers trui aan met thermo ondershirt, lange salopette, bandana onder de helm, winterhandschoenen en Seal Skins overschoenen. De warmere versie van de outfit op mijn profielfoto. waardoor het bij flink doorrijden eerder te warm dan te koud werd. Op de langzame gedeeltes voelde dat koud aan door het zweet. Onderweg de achterderailleur nog maar eens rechtgebogen, schakelen ging weer als vanouds.
 
Laatst bewerkt:
Dit begint een fietslog te worden, but then again, Arnold fietste ook graag.

Van Diemen naar Weesp, daarna een 8je langs de Vecht en het Noordzeekanaal. Na eerst in Scheveningen, toen Lisse en later omgeving Haarlem te hebben gewoond, had ik niet gedacht een NOG betere omgeving te zullen vinden voor ritjes op de racefiets. Mis alleen de mountainbike routes.

Had mijn warme Noordbikers trui aan met thermo ondershirt, lange salopette, bandana onder de helm, winterhandschoenen en Seal Skins overschoenen. De warmere versie van de outfit op mijn profielfoto. waardoor het bij flink doorrijden eerder te warm dan te koud werd. Op de langzame gedeeltes voelde dat koud aan door het zweet. Onderweg de achterderailleur nog maar eens rechtgebogen, schakelen ging weer als vanouds.
nu nog een bergachtigg landschap ....en afdalen maarrrr kan je gelijk je motor opdoeken :)
 
nu nog een bergachtigg landschap ....en afdalen maarrrr kan je gelijk je motor opdoeken :)
Ben vroeger downhiller geweest bij mountainbiken en heb nu nog een enduro:
 

Bijlagen

  • IMG20220502121013.jpg
    IMG20220502121013.jpg
    399,8 KB · Weergaven: 196
Mijn vrouw heeft griep of zoiets, het goede daaraan is dat ik morgen waarschijnlijk tijd en energie heb voor een gewichtensessie. Normaal gaan we tijdens ons gezamenlijke vrije lange weekeind dat we om de week hebben, elke dag motorrijden, fietsen of wandelen.
 
Goede training gedaan:

bb curls
8x10. 30, 40, 50, 55, 50kg

seated alternate db curls SS db flys
8x15, 20, 25, 27,5 30kg (laatste 2 gewichten zonder supinatie bij de curls)

db flys
9, 8x30kg
10x27,5kg
 
Back
Naar boven