- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het wordt wel kouderrrrrRuim een week geleden kougevat met een warm maar niet winddicht fietstruitje, nu een winddicht jasje aan met zweetshirt en thermolaag. Maar dat was weer veel te warm.
1 1/2 uur gefietst, later deze week weer gewichtentraining.
Zie inderdaad dat het 8 of 9 graden was, mijn kleding paste eerder bij net boven het vriespunt.
Rij nog met 2x10 terwijl zowat iedereen met 11 of 12 rijdt: die 10 Speed achterderailleur verkopen ze niet bij Futurumshop. Nu wel gevonden bij Rose Verstand. Daar hebben ze ook een SRAM 12 Speed voor mijn mountainbike!Had ook nooit aan die derailleur moeten gaan buigen...
Lekker man die zware rows. Die mis ik nou in mn home gym.
Ik heb, naast korte, ook de langste dumbbellstangen van FS.Lekker man die zware rows. Die mis ik nou in mn home gym.
Ken em. Ik doe wel eens wat ik skullcrushers noem, waarbij ik het halter naar mijn voorhoofd breng. Lijkt op de JM press en kan dan nog iets minder gewicht nemen. Zal de JM press ook eens proberen, dank je.JM press welleens geprobeerd? kun je minder zwaar teministe ik, maar is voor short en long headgoede aanvulling voor massa voor mij in de triceps.
en voelde de JM PRess goed of?JM presses
8x30, 50, 70, 90kg
6x90
8x80
10x70kg
Db curls SS db overhead extensions, unilateraal, 8-10 reps
15, 20, 20, 20, 20kg
Ik deed hem wat te zwaar, met 90 kg werd het meer een CGBP. 70 ging goed dus volgende keer daarna een kleinere stap, 75 of 80.
vWTF? Basic Fit heeft de prijzen niet veranderd, maar het "basic" lidmaatschap beperkt tot 1 sportschool. Basic f**k! Waar kan ik de CEO vinden voor een hartig gesprek?
Ben nog geen lid. Er is een 24/7 vestiging op een paar honderd meter van waar ik woon. Maar daar hebben ze alleen dumbbells tot 40kg en weinig schijven.v
Hoe kan ik Basic Fit bellen?
![]()
Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750
via de klantenservice, ik zou (een klacht) op papier zetten
- Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750.
- Belkosten: Gebruikelijke belkosten.
jammer dan zit je daar niet op je plek denk ik...Ben nog geen lid. Er is een 24/7 vestiging op een paar honderd meter van waar ik woon. Maar daar hebben ze alleen dumbbells tot 40kg en weinig schijven.
De andere vestiging met de zware dumbbells zit op 800m, maar ik heb versleten knieën.