MuscleMeat

I'm back

Bezoekers in dit topic

Ruim een week geleden kougevat met een warm maar niet winddicht fietstruitje, nu een winddicht jasje aan met zweetshirt en thermolaag. Maar dat was weer veel te warm.

1 1/2 uur gefietst, later deze week weer gewichtentraining.
 
Ruim een week geleden kougevat met een warm maar niet winddicht fietstruitje, nu een winddicht jasje aan met zweetshirt en thermolaag. Maar dat was weer veel te warm.

1 1/2 uur gefietst, later deze week weer gewichtentraining.
het wordt wel kouderrrrr
 
Had ook nooit aan die derailleur moeten gaan buigen...
 

Bijlagen

  • IMG20221129174721.jpg
Had ook nooit aan die derailleur moeten gaan buigen...
Rij nog met 2x10 terwijl zowat iedereen met 11 of 12 rijdt: die 10 Speed achterderailleur verkopen ze niet bij Futurumshop. Nu wel gevonden bij Rose Verstand. Daar hebben ze ook een SRAM 12 Speed voor mijn mountainbike!
 
En nu ik toch koopziek ben, er komen nog 2 schijven van 10kg voor het bankdrukken en 4 van 5kg voor de dumbbell presses die ik van plan ben. En een niet olympisch halter maar die zijn op het moment uitverkocht bij @FS.
 
Laatst bewerkt:
Weer eens gewichten:

Db presses
opwarmen met bb: 8x50, 70, 90, 100kg
8,7,6X55kg
9x50kg

Cgbp
8x70, 80kg
7x90kg
9x80kg

Db hammer curls
8x30kg
8x35kg
15x30kg
 
Laatst bewerkt:
JM press welleens geprobeerd? kun je minder zwaar teministe ik, maar is voor short en long head :) goede aanvulling voor massa voor mij in de triceps.
 
JM press welleens geprobeerd? kun je minder zwaar teministe ik, maar is voor short en long head :) goede aanvulling voor massa voor mij in de triceps.
Ken em. Ik doe wel eens wat ik skullcrushers noem, waarbij ik het halter naar mijn voorhoofd breng. Lijkt op de JM press en kan dan nog iets minder gewicht nemen. Zal de JM press ook eens proberen, dank je.
 
en voelde de JM PRess goed of?
Ik deed hem wat te zwaar, met 90 kg werd het meer een CGBP. 70 ging goed dus volgende keer daarna een kleinere stap, 75 of 80.

Voelde beter voor de triceps dan CGBP, betere pomp ook.

Nog bedankt voor de tip.
 
WTF? Basic Fit heeft de prijzen niet veranderd, maar het "basic" lidmaatschap beperkt tot 1 sportschool. Basic fuck! Waar kan ik de CEO vinden voor een hartig gesprek?
 
Laatst bewerkt:
WTF? Basic Fit heeft de prijzen niet veranderd, maar het "basic" lidmaatschap beperkt tot 1 sportschool. Basic fuck! Waar kan ik de CEO vinden voor een hartig gesprek?
v
Hoe kan ik Basic Fit bellen?



Afbeeldingsresultaat voor basic fit hoofdkantoor telefoonnummer


Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750
  • Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750.
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.
via de klantenservice, ik zou (een klacht) op papier zetten
 
v
Hoe kan ik Basic Fit bellen?



Afbeeldingsresultaat voor basic fit hoofdkantoor telefoonnummer


Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750
  • Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750.
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.
via de klantenservice, ik zou (een klacht) op papier zetten
Ben nog geen lid. Er is een 24/7 vestiging op een paar honderd meter van waar ik woon. Maar daar hebben ze alleen dumbbells tot 40kg en weinig schijven.
 
Back
Naar boven