- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
O jee. Verkoudheidje erachter of zo?Ga toevallig zometeen proberen. Had last van mijn longen en hart.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O jee. Verkoudheidje erachter of zo?Ga toevallig zometeen proberen. Had last van mijn longen en hart.
Hoop dat daar alle klachten vandaan kwamen, het leek een beetje op een nieuw infarct.
Stay safe man
Dank je!
Ik hoop het niet. Wel laten checken meteen?Hoop dat daar alle klachten vandaan kwamen, het leek een beetje op een nieuw infarct.
Nee, ik ben al veel te vaak teruggeweest naar het ZH.
En was het meestal loos alarm?Nee, ik ben al veel te vaak teruggeweest naar het ZH.
Ja, het is niet goed mogelijk echte hartklachten te onderscheiden van longklachten en zelfs van de DOMS in mijn pecs... Voelt allemaal hetzelfde.
Zijn je notities totaal of per dumbbell?zwaar db drukken
(opwarmen met bankdrukken)
6x55kg
5x60kg
7,6,6x57,5kg
skull crushers
8x70kg
3x10x75kg
Per db. Ik kan op het moment met een halter ongeveer 130 kg drukken.
Dat komt niet echt overeen. het is niet zo dat je de helft kunt Dp. normaal kan iemand die 150kg met halter drukt niet zo met 70kg Dbells. Dat geeft mij eerder aan dat je vaker met Dbell's drukt dan met halterPer db. Ik kan op het moment met een halter ongeveer 130 kg drukken.
Klopt. Ik lig ook niet lekker bij bankdrukken met een halter.Dat komt niet echt overeen. het is niet zo dat je de helft kunt Dp. normaal kan iemand die 150kg met halter drukt niet zo met 70kg Dbells. Dat geeft mij eerder aan dat je vaker met Dbell's drukt dan met halter