- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik me een tijdje goed voel, ga ik eens kijken in een hardcore boksschool in Amsterdam. Mohammed Ali schijnt daar het grote idool te zijn.boxen is veel uitdagender dan krachttrainging, teministe dat geld voor mij zo. En goed voor hart als je op de juiste manier ademt.Gewoon inschrijven!
Ik doe inderdaad alleen maar wat borst en biceps oefeningen.Valt me nu pas op misschien omdat ik 2 karmeliet op heb, maar train jij enkel biceps en borst?of rest niet logt?
Nee, omwille van die motorkleding kan je niet zomaar willekeurig welke spieren trainenIk doe inderdaad alleen maar wat borst en biceps oefeningen.
Hoewel benen, rug en schouders mijn sterke punten waren, heb ik er nu geen energie meer voor. Bovendien past confectiekleding mij niet meer als ik die spiergroepen train, heb nu al de grootste maat van motorkleding. Triceps sla ik even over omdat die beter ontwikkeld is dan mijn biceps en ik dat anderoms wil.