- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Heb een chronische schouderblessure opgelopen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een chronische schouderblessure opgelopen...
Wat mankeer je dan ?
Zou eens met banden gaan oefenen en er naar laten kijken.Pijnlijke front delts met uitstraling naar armen, wordt steeds erger. Kon eerst niet op rechterzij slapen en nu ook al niet meer links. Tijdens db presses geen toename pijn, juist afname tijdens de training.
In die emmer de kleinere plates alsmede mijn kogelstoot kogel.
Die 28mm dumbbells met die rotte sluitingen heb ik ook nog ergens liggen
Wel goed gedacht, maar ik had vergelijkbare klachten toen ik nog PPL deed (meestal PP).Zou het kunnen dat je schouderklachten voortkomen uit het feit dat je eigenlijk alleen maar presses en curls traint? Ik kan me zo voorstellen dat die disbalans op den duur klachten kan opleveren.
Een jaar of 4 geleden (voor het hartinfarct) deed ik graag zeer zware (tot 140kg) pulldowns, cable rows en machine rows en daarna facepulls. Toen kreeg ik ook schouderpijn die ik met exorotaties met 2,25 en 2,5kg schijfjes wist te "genezen".Ja de exorotatie met 1.25 kg staat in geen verhouding tot je endorotatiekracht. En doe je wel eens rear lat raises oid voor de achterkant van de schouders?
Het zijn 25/26mm stangen en schijven, uit 1980 of iets eerder nog.Die 28mm dumbbells met die rotte sluitingen heb ik ook nog ergens liggen