ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
In Afrika?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Afrika?
Is Noord-Holland niet exotisch genoeg?
En nu ?
Een zorgvuldig uitgebalanceerde combinatie van uitgelezen rode wijnen en Belgische bieren.
Wijn na bier is plezier!Een zorgvuldig uitgebalanceerde combinatie van uitgelezen rode wijnen en Belgische bieren.
Hoge stevige wandelschoenen (moet ik nog kopen) en een brace, later fysio voor stabilisatie van het enkelgewricht. Ga alleen die wandelschoenen doen denk ik.
Voor niet te veel geld kun je kijken voor Grisport SUMMITHoge stevige wandelschoenen (moet ik nog kopen) en een brace, later fysio voor stabilisatie van het enkelgewricht. Ga alleen die wandelschoenen doen denk ik.
Wat is er gebeurd?Hoge stevige wandelschoenen (moet ik nog kopen) en een brace, later fysio voor stabilisatie van het enkelgewricht. Ga alleen die wandelschoenen doen denk ik.
Gescheurde enkelbanden rechts...
Veel beterschap
Oei, gescheurd zelfs
Sterkte met het herstel man! En fijne feestdagen, drinken gaat nog wel? 
Heb naast de gescheurde enkelbanden nu ook een jichtaanval in mijn grote teen, mijn voet past niet meer in mijn schoen en lopen gaat nauwelijks.Oei, gescheurd zelfsSterkte met het herstel man! En fijne feestdagen, drinken gaat nog wel?
![]()
Je wordt een dagje ouder PikHeb naast de gescheurde enkelbanden nu ook een jichtaanval in mijn grote teen, mijn voet past niet meer in mijn schoen en lopen gaat nauwelijks.