- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Welke bewering klopt ni?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke bewering klopt ni?
Ik curl niet zwaar genoeg volgens @Schwarzeneggertje . Werk aan de winkel dus!Ga ik ook eens mee beginnen, zou @ak ook beter eens doen
Borst en biceps zijn mijn slechtste spiergroepen in de zin dat ze bij mij het moeilijkste ontwikkelen. Maar het zijn wel de meest opvallende spieren. Triceps is mijn beste groep, maar die loopt door presses al voor op mijn biceps. Schouders en rug en zelfs benen train ik eigenlijk ook liever, maar zijn vooral lastig met kleding.Ga ik ook eens mee beginnen, zou @ak ook beter eens doen
Ik vermoed dat alleen. Je pecs, schouders en rug doe je iig wel goed.Ik curl niet zwaar genoeg volgens @Schwarzeneggertje . Werk aan de winkel dus!
Ik curl nu ook een set in de lage rep range 5/6, dus verwacht over paar weken wel 50cm gunsIk vermoed dat alleen. Je pecs, schouders en rug doe je iig wel goed.
Van me vriendin mag ik niet cheaten, maar ze hoeft niet alles te weten toch!excentrische contractie zorgt voor meer spierschade en je kunt zwaarder gewicht gebruiken. Ook wel cheat curls genoemd
Als ze het niet weet, is het niet gebeurd toch? Gevalletje 'als de scheids het niet ziet, is het geen fout'Van me vriendin mag ik niet cheaten, maar ze hoeft niet alles te weten toch!
Als jij ook niet verwacht dat zij alles opbiecht is alles goed toch?Als ze het niet weet, is het niet gebeurd toch? Gevalletje 'als de scheids het niet ziet, is het geen fout'

Is weer goed, Dank je.