AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
horus-attis-mithra-krishna-dionysus.jpg

e6cf728b17fe1dbb34667b273de23581.gif

Laatst bewerkt:
:roflol: :roflol:

Inb4 shooting omdat ''je maakt jezus belachelijk!!!''

4324b79144e92ce51da961cbd3068308.jpg

---------- Toegevoegd om 04:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:09 ----------

islam-jesus-is-the-slave.jpg

---------- Toegevoegd om 04:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:11 ----------

brainless-muslims.jpg

Thanks, lees em later door.
Topic is trouwens veranderd in het christendom vs islam topic. :rolleyes:

Lees ook even dat stukje dat ik gepost had ;) Staat in wat er met de bewijzen gebeurd is.

---------- Toegevoegd om 04:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:16 ----------

Ach zo laat al :p

Thanx, zo is lezen.

Bijlagen

Illuminati is een feit bro!

Verklaar al die ogen overal in de muziek industry. Masonic shit enzo.

Klaar voor het gekkenhuis.

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:12 ----------

A member of the illuminatty! LOL

Back to bussines.

Read the fallowing and take it like a MAN!!!

It was certainly discovered at a critical time that could not have been more opportune and it saved the Byzantine Empire. This coincidence deserves much more investigation. As to the recipe it is believed it contained an early form of refined petroleum, naphtha, sulphur, nitre, saltpeter and other ingredients that may have even included phosphorus. Resins are also mentioned as a possible component and recently there has been the suggestion that iron dust may have been included. Until more accurate records are discovered how it was made will remain a mystery and yet another lost technology of the ancients.

BRONVERMELDING??????

Jeetje man, je hebt echt geen kaas gegeten van kritische analyse van geggvens he?!

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

Sommige mensen claimen dat inteligentie niet aanwezig is geweest in het verleden. Zoals er hier wordt beweert: vroeger waren de mensen allemaal dommer.

Ik zeg dat dit niet zo is geweest op alle vlakken. Op sommige vlakken had men mischien zelfs beter kennis dan wij die nu hebben.

Wie heeft hier geclaimd dat er vroeger geen intelligentie was?
Je concludeert en interpreteert nog maar eens fout.

.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat religie een zwarte kankervlek op de mensheid is. Atheist dus.

Beste DBB's,

Gezien de animo onder de forumleden heb ik besloten om een topic te openen, waarin iedereen zijn/haar geloofsopvatting kenbaar kan maken.

De opties:

1. Atheist; ik geloof dat er niks is
2. Agnostische Atheist; ik geloof dat er niks is, maar sta open voor de mogelijkheid.
3. Agnostische Theist; ik geloof in een hogere kracht/opperwezen, maar kan mezelf (nog) niet vinden in een van de bestaande religie's.
4. Theist; ik geloof in een bestaande religie.

Laat aan elkaar weten om welke redenen je achter jouw keuze staat.

Voel je vrij om je opvattingen te bediscussiëren met anderen.

Wees alsjeblieft respect- en begripvol voor elkaar.

Welke idioot heeft jou gezegd dat atheisten geloven dat er niks is of "in niks"?
Zelfs jouw definitie van agnosticisme zuigt langs alle kanten. Het feit dat 2 een subset is van 1 maakt je poll al waardeloos.

We leven in 2015. Gebruik dan hedendaagse definities.

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Meer helft hiervan is zeitgeist onzin gebaseerd op het werk van 1 scholar(naam ontsnapt me) die geen reet waard is. Dat dit op een "atheisten-info" site staat is lachwekkend.

Laatst bewerkt:
Die religie gekkies ook altijd...
Leuk dat je wat gelooft, maar ga anderen er niet mee lastig vallen.

Illuminati is een feit bro!

Verklaar al die ogen overal in de muziek industry. Masonic shit enzo.

Dus de illuminati doen er alles aan om in het geheim te opereren maar laten wel overal clues achter. Je denkt je echt in een Harrison Ford -film;

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Problemen zullen met name op de lange termijn zichtbaar zijn onder de bevolking. En de bevolking zal zijn weerslag hebben op de politiek, waardoor dat weer een negatief impact zal hebben op de economie etc.

Klein voorbeeld:
Hoe Nederlanders nu denken over de islam. (Vroeger was Nederland als Christelijk land heel open. De Nederlander omhelsde als het ware de andere (gelijk iets kwijt tegen de haters!! Bij de moslims was dit ook zo!!!) Liever turks dan paaps! Iemand die wat van geschiedenis weet begrijpt dit.

Doordat de maatschappij "atheistische" trekken begint te vertonen begint zij de gelovigen/anderen af te stoten. De moslims/anderen in dit geval worden niet meer omhels maar wordt afgestoten. (mensen kijken alleen naar cijfers maar luisteren niet naar anderen) Wat gebeurt er met iemand die wordt afgestoten? Die zoekt liefde (de omhelzing) ergens anders (ISIS etc.). Atheisme beinvloedt de omhelzing van andere negatief. Ze kunnen hun wang niet keren, waarom zou ik ? God bestaat toch niet! Terwijl een gelovige Christen of Moslim dit niet zou doen.

Wij worden namelijk aangespoord om het slechte te beantwoorden met het goede. Zo los je problemen op.

Atheisten (PVV) beantwoord het slechte (criminaliteit onder Marokanen bijv,) met het slechte (rascisme) en je weet wat de gevolgen daarvan zijn.

Begrijp je het nu? Geloof houdt ons samen.

Dus omdat atheïsten niet meer in het bestaan van God geloven creeren ze als het ware terroristen.
Wat een gedachtekronkel.
En atheïsten vinden hun moraliteit ergens anders, en is superieur aan de moraliteit uit de Koran en Bijbel. Daar hebben we ondertussen al genoeg bewijzen van gezien.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Ik geef je gelijk. Verdeeldheid zal er altijd zijn. Haat en ruzie zullen we altijd last van hebben.

Sommige mensen zijn nou eenmal hebzuchtig, nationalistisch, haatvol, ongelovig, etc.

Dit is hoe de mens is en hoe het leven zal zijn. De problemen zullen nooit weggaan dit leven is een test en we zullen altijd worden getest. Wij moeten alleen strefen naar het goede.

Wat ik zeg is dat ik denk dat het Atheisme in tegenstelling tot religie zich niet lang staand zal kunnen houden. Omdat het Atheisme EXTRA problemen met zich meebrengen die in potentie de maatschappij van binnenuit kan omver werpen.

Religie zorgt voor meer houvast, bescherming en zekerheid. Atheïsme is gewoon te onvoorspelbaar in zijn algemeenheid. En dat brengt een boel problemen met zich mee zoals ik al eerder zei.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Grondwet lees me eerdere bericht hierover.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Het berechten door moslims word gedaan for the sake of control and peace.

Sometimes people who "dont deserve it" have to die for the greater good.

In the end all is well.

Allah (swt) knows best.

Je doet alsof atheïsme een keuze is. Het niet geloven in een god is geen keuze. Je gelooft iets omdat je door iets werd overtuigd of je gelooft iets niet omdat je niet was overtuigd. Het is een onvrijwillige handeling die niet onder je controle valt.

Je Engelse zin is trouwens zeer verontrustend. Erger nog, dat je dat niet beseft maakt het nog erger.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Precies jullie grondwet stelt dat iedereen gelijk behandeld moet worden. Een moslims moet dus zonder problemen als moslim hier kunenn leven. (en dat kunnen wij ook prima). En doen veel ook. Als jullie ons willen forceren om "Nederlands" te "leven". Dan ben je niet meer eerlijk bezig en dan stoot je de groep dus af. Met alle gevolgen van dien.

Als je A zegt moet je ook B doen

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

Nee moslims geloven dat gestenigde vrouw de zonde van het vreemdgaan niet meenemen na de dood.

Er zijn zelfs vrouwen die er zelf voor kiezen om gestenigd te worden, zodat zij "gewassen" worden van hun zonde.

In short niemand wordt dubbel gestraft. Allah (swt) is the all Just.

Allah (swt) knows best

Hypocriet, nog maar eens; Je verstopt je achter de rechten die je verworven hebt via de grondwet maar wenst wel een sharia-staat waar de grondwet en de wetten van de mens verdwijnen.
hypocriet, hypocriet, hypocriet!

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Nope we zuiveren onszelf. De "slechte" onder ons offeren zichzelf op. islam is perfect.

Hier bewijs je, gelukkig, dat je een troll bent;

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Heaven is oneindig

Hell is oneindig voor sommige en voor sommige niet.

Op de vraag waarom en waar die jij stelt.

Heeft alleen Allah (swt) het antwoord.

Allah (swt) is de grootste en kan alles maken uit het niets. He says be and it is.

(Weete: Volgens de islam is een ziel te zien in de ogen van een persoon. Je ziel verlaat dus ook je ogen na de dood. Moslims sluiten altijd de ogen van een persoon als hij is overleden. Dit lichaam is als het ware slechts gereedschap die we goed dienen te onderhouden)

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Hahah you're getting closer to my family background.

Nogmaals, waar in de Koran staat dat voor sommigen de hel tijdelijk zal zijn?

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Waarom antwoord je niet in het ''ik'' perspectief.
Ik vraag het toch aan jou en volgens mij ben jij niet de aangewezen spreker voor de gehele mensheid.
Je leeft in de illusie dat als je ergens geen antwoord op kan geven omdat je het niet weet en het niet (duidelijk) in de Koran vermeld staat, dat direct niemand het weet.
Je plaatst jezelf hoger dan andere.

En hij negeert je vraag met betrekking tot de toename in eht aantal zielen doorheen de duizenden jaren.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

False de koran is gemaakt op basis van 1 persoon. De profeet (v.z.m.h.) heeft alles verzen door anderen laten vastleggen. Hij heeft zijn volgelingen geinstrueerd om de koran vast te laten leggen en de verzen laten memoriseren.

Zover ik weet heeft Jezus (v.z.m.h.) nog nooit andere geinstrueerd om iets vast te laten leggen.

Ik geloof daarnaast dat alleen profeten en boodschappers de woord van god krijgen (alleen de beste van de mens die tevens vrij van zonden zijn, zoals het ook in de bijbel staat) De mensen die de bijbel hebben geschreven zijn dat dus ook allemaal profeten.boodschappers en zijn zij ook vrij van zondes? Wie zijn Marc en John? bijv.

Geef je toe dat God fouten heeft gemaakt in de bijbel?

En dan ben ik nog niet eens begonnen in de beschrijving van god. Is god 3 of 1. Is jezus god, is de vader gos of is de heilige geest god?

De Koran is "naar beneden gekomen" in een periode van meer dan 20 jaar. Na de dood van Mohamed is men haastig beginnen zoeken naar alle teksten; Uiteindelijk hebben ze al die hoofdstukken in een boek gegooid, wat dan de Koran werd. Er kan dus niet met zekerheid gezegd worden dat niemand daar een blaadje tussengestoken heeft die er niet tussen hoefde of dat er een aantall hoofdstukken verdwenen zijn.

Ah neen, de Koran zegt zelf dat die compleet is dus dan zal het wel het woord Gods zijn.
Grappig eigenlijk hoe de Koranverzen op specifieke pas gebeurde evenementen reageerde: Aicha werd beticht van overspel en toen kwam er nadien een vers van God die zei dat het niet waar was. How convenient.

De Koran is ook niet chronologisch geordend, wat het zeer verwarrend maakt.

Yasmine, wanneer reageer je op mijn post over dat Adam en Eva verhaal, dat het geen insect is enzo?
(ander topic geloof ik, maar mag hier).

Atheisten (PVV) beantwoord het slechte (criminaliteit onder Marokanen bijv,) met het slechte (rascisme) en je weet wat de gevolgen daarvan zijn.

Begrijp je het nu? Geloof houdt ons samen.

Zozo, atheisme is ook al politiek. :roflol:

Moet best top zijn, in een wereld leven waar je niks moet bestaven en alles ex culo kan trekken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven