AndroidHealthClinic

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

Nieuw log, nieuwe ronde nieuwe kansen. Suc6

• Topic Starter Topic Starter
13/03/2010 - Push

Advanced Frog stance
6s, 5s, 6s Heb ze op paralettes gedaan

Pin shoulder press
5x60kg
5x65kg
5x65kg
ongeveer op voorhoofd hoogte. Zat meer in maar heb me ingehouden het moesten ook eigenlijk HSPU's worden.

Dips
5xbw+20kg
5xbw+20kg
5xbw+20kg

Tricep Extensions
3x8

Comments
Klein aangepast programma vandaag. Heb bij een mede forum lid getraint (manoontje). Altijd brutale sessies. Zag Harnak en Manoontje nog een paar flinke stenen loaden op een respectabele hoogte. PWO tot rust gekomen met "the mellow sounds" of manoontje op zowel gitaar als piano. Al met al een pracht sessie weer.

Zomaar voor the daily lulz :P

289bn6u.png

• Like
Waarderingen: Loo
15/03/2010 - Pull

Tucked Back lever
10s, 10s, 10s

Chin Ups
5xbw+5kg
5xbw+5kg
5xbw+5kg

Inverted Rows
3x10xbw

Barbell shrugs
3x10x80kg

Preacher Curls
3x8x20kg

Comments
Kleine verandering. Ga op zaterdag voortaan mijn pull/push doen omdat ik dan heel de gym voor mezelf heb en ongestoord aan de slag kan met de ringen.

Nice gif and nice train.

Thanks Chick!

Net terug van het volgende

16/03/2010 - Push

Advanced Frog stance
10s, 5s, 10s Heb ze op paralettes gedaan

Pin shoulder press
5x60kg
5x60kg
4x60kg
Op ooghoogte

Dips
5xbw+20kg
5xbw+20kg
5xbw+20kg

Pseudo planche pushups
3x8xBW

Skull Crushers
3x8x14kg

Comments
t*ring druk in de gym. Al die ecto's die in de weg lopen, alles bezet en kontjes all over the place. Niet de beste atmosfeer op de kontjes na dan.

Laatst bewerkt:
Lekkere shoulder press man, morgen toch eerst op me gemak kijken wat sommige oefeningen precies inhouden.. en fijn hé al die ecto's haha, voor kontjes is overigens altijd plek.
Keep it up!

Nice dips en die frog stance doe ik je niet na. NICE

Hoe staat het met de voeding?

Lekkere shoulder press man, morgen toch eerst op me gemak kijken wat sommige oefeningen precies inhouden.. en fijn hé al die ecto's haha, voor kontjes is overigens altijd plek.
Keep it up!

Gvd met 4 man houden ze het squatrek bezet om te curlen werd er bijna agressief van ;)

Nice dips en die frog stance doe ik je niet na. NICE

Hoe staat het met de voeding?

Kan beter gvd! Ik ben er nog steeds niet helemaal over te spreken. School tijden, vriendin, social life etc etc maken het moeilijk om het goed voor elkaar te krijgen. Maar geen externe attributie! Ik krijg dit goed and you know it.

Even wat oefeningen uitleg voor degene die niet helemaal wetet wat het inhoud.

De Front lever:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is het uiteindelijke eind resultaat van een Front Lever. Voordat men deze vorm bereikt zijn er vele tussen startions. In mijn begin post kun je zien waar ik nu zit en welke andere progressie vormen er zijn.

De Back Lever

Eigenlijk hetzelfde als de FL alleen nu omgekeerd. Ook hier geld weer hetzelfde qua progressie vormen.

De Planche:

Dit is de Planche gedaan op paralettes. Voor mij is het einddoel als ik ze uit kan voeren in de ringen maar je kunt ze ook op de grond oefenen. Ik start op de grond en hoop zo overlap te hebben naar de ringen.

Hier eventueel een leuke video met wat uitleg en verschille progressie vormen voor de planche: http://www.youtube.com/watch?v=YvbLSgWMJec

Die straddle planche is wel master

Succes met je doel!

Nice uitleg erbij anders kun je ook mijn uitleg gebruiken uit mn sig haha

Ik hoop niet dat je die pushups uit het filmpje gebruikt voor je planche progressie. Pushups gaan namelijk niet helpen daarvoor. Triceps spelen namelijk geen rol in de planche. Wel in de Planche pushups trouwens.

Laatst bewerkt:
Die straddle planche is wel master

Succes met je doel!

Thanks! Ja dat is het zeker. Hoop er voor de zomervakantie (aug) toch wel een eind te zijn.

Nice uitleg erbij anders kun je ook mijn uitleg gebruiken uit mn sig haha

Ik hoop niet dat je die pushups uit het filmpje gebruikt voor je planche progressie. Pushups gaan namelijk niet helpen daarvoor. Triceps spelen namelijk geen rol in de planche. Wel in de Planche pushups trouwens.

Ja gebruik ze wel maar meer als dynamische oefening/fundamendel bodyweight exercise. Heb voor elke statische ook een dynamische oefening probleem is alleen dat ik nog te kort in mijn progressie vormen zit om goede oefeningen te doen voor de statische oefeningen, alls in Tucked planche push ups, Front lever pulls etc. Maar dat komt goed. thanks for stopping by :thumb:

Kan wel een nice logje worden, heb een abo in ieder geval :thumbs:

Ik durf niet man. Niet in de bulk iig. Ik weet dat ik dit niet hard kan maken maar something tells me this isnt healty.

ongezond? why?

8 uur eten is gewoon normaal. Imo gezonder dan te weinig eten over 12 uur verdeeld zoals je nu doet. Als je die voeding niet aanpast blijf je sukkelen dude.

Goed bezig auwe! Ben benieuwd wanneer je hier de boel onder planched.

Hopen dat je knie ook snel weer beter is zodat we de most beautiful strongman ever award binnen kunnen halen.

p.s. ik wil binnen 2 maanden een human flag zien. Door jou wel te verstaan. Dan weet je dat vast.

Terug
Naar boven